Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Sedan Quattro 4.2 00vm

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Vähäpäästöisen auton moottorin muuttamiseen (m.l. turbottamiseen) pätee aina samat varsin karut säädökset. Tähän ei vaikuta minkälaisia malleja sarjasta löytyy. Perussääntönä on, että kaikki muutokset moottoriin vaikuttavat moottorin päästöihin. Koska auto on vähäpäästöinen, täytyy vähäpäästöisyys todistaa myös muutosten jälkeen -> päästömittaukset tehtävä sertifioidussa mittauslaboratoriossa.

    Jos haluaa tehdä autosta laillisen, niin helpompi tie on vaihtaa vaparimoottorin tilalle joku valmiiksi ahdettu moottori (joka siis täyttää samat päästövaatimukset, eli on samaa ikäluokkaa). RS6:n tekniikka on periaatteessa bolt-on, mutta tossakin saattaa tulla mutkia matkaan. RS6:sia ei nimittäin valmista Audi GmbH, vaan Quattro GmbH. Eli kyseessä on eri mallisarjan auto. Tästä voi kuitenkin saada maahantuojalta laput. Onko kukaan koskaan selvitellyt asiaa?

    Ite näkisin lisätehon saamiseksi kaks vaihtoehtoa:
    1. Mekaaninen ahdin koneen kylkeen. Tähän tyyliin. Riittävästi peitemuoveja vaan, jotta katsastusmies ei huomaa.
    2. Tekniikan vaihto esim. 2.7t moottoriin. A6 2.7t on samaa mallisarjaa ja vielä pienempi tehoinen, joten melko bolt-on homma. Koneesta saa helpohkosti sen 400-500 hevosvoimaa.

    Comment


    • #32
      Onko tuo maali siis ihan spraypullossa olevaa? meinasitko kojelaudankin maalata?

      Comment


      • #33
        Aijjjahas.. nonniiiin, olipa hyvän hintanen setti tuossa linkissä :D ..ja unohin tämän homman että tosiaan vähäpäästönen auto.. tuttavan turbottama volvo kun ei sitä ollut.

        Maali oli ihan kynäruiskulla maalattavaa ja tuo ruiskukin tuli setin mukana. Kojelaudan maalaan tottakai, tosin sitä en lähde purkaan irti.

        Comment


        • #34
          Ja jos tuollasen värjäys setin ostaa, niin XL kitti kustansi 130€, siittä kun jätti paineilmat poies niin tippui hinta 100euroon, ja sillä erotuksella kannattaa ostaa ihan vaikka biltemasta tai jostain pieni kynäruiskulle tarkotettu kompura joka kustantaa jonkusen kympin niin ei tartte tapella sen paineilmasprayn kanssa.

          Comment


          • #35
            Jälleen audi osaa hämmästyttää...positiivisesti! Luulin ratissa olevia painikkeita ( +-) radion säätimiks, mutta perhana..nehän oliki rattivaihteet!!! :D on se vaan hiano peli!!

            Comment


            • #36
              Tällä viikolla pitäis olla koko sisusta uudessa värissä! Vielä on kuskin ja vänkärin penkki tekemättä (tänään on niiden vuoro) ja sen jälkeen enään kojelauta ja kyynärnoja niin olis homma paketissa ja pääsen nauttimaan mustasta nahkasisustasta!

              Ovetkin täytyis vielä äänieristää...(kuskin ovi sai jo bitumit) vaikka "yllättävän hyvin" nuissa ovissa on jo bitumia tehtaalta lähtiessään kun edes kaksi lähes koko oven mittasta kaistaletta löytyy! Mutta ei siittä lisäfyllingistä haittaa koskaan ole, kun nyt joka tapauksessa joutuu repimään ovipahveja irti.

              Tän proggiksen jälkeen alkaa taas navin ihmettely ja sen saattaminen toimintaan..toivottavasti toisella cd:llä lähtee vörkkiin. Sit täytyis alkaa keksittymään tuon takalokarin oikomiseen ja maalarille pitäis varata aikaa niin sais kesäks hieroa sitten ihan dimangi kondikseen koko pelin. Muuta en aiokkaan tuohon hyvännäköiseen orginaalilookkiin lisätä kuin vähän kookkaammat ja näyttävemmät vanteet.

              (ja toki ne takalyhdyt..ja ehkä etupään umpiot)

              Osaakos muuten joku kertoa, että mistä ja mitkä jarrupalat kannattais tilailla tuohon kun vaihtovalo palaa taulussa jo..

              Comment


              • #37
                Millä maalaat nuo vinyylit?

                Comment


                • #38
                  Samalla setillä ku nahatki..ja hyvä tulee!

                  Comment


                  • #39
                    Mä pistin justiinsa Zimmermannin levyt ja palat sekä eteen että taakse. Reikälevyä eteen ja normia taakse kun ei löytynyt porattuja. Noin 350€ posteineen Saksasta koko setti, ei paha!
                    Voin pistää Ebay linkkii jos tarvit, tuli aika huolella etittyä ajan kanssa läpi vaihtoehtoja..

                    Comment


                    • #40
                      Pistähän vain linkkiä vaikka yv:llä zimmermanin levyistä ja paloista.

                      JA NYT ..nyt on sisusta valmis! En edes jaksa tarinoida sen enempää.. laitan kuvat ja lähden nauttimaan kaljasta ja uudesta sisustasta!







                      Comment


                      • #41








                        Comment


                        • #42





                          Comment


                            #43
                            Itse hylkäsin reijitetyt Zimmit kauppaan, laitoin uritetut Brembot ja EBC:n palat. Taakse tuli normilevyt. Ei tarvitse olla huolissaan halkeavista reikien väleistä.
                            Viimeksi muokannut 8866; 24.2.2014, 16:26.

                            Comment


                              #44
                              Myöskään EBC:n levyt eivät ole läpi porattuja.

                              Comment


                              • #45
                                Löytyiskö jostain kuvallista ohjetta mistä selviäis mihin kohtaan käsijarruvalon anturi sijoitetaan? Johonkin joo käsijarrun läheisyyteen mutta en nyt mistään löytänyt paikkaa kun tuon välikonsolin kasasin kasijarrun ympärille..enkä millään muista missä kohin siellä tuo anturi olis ollut kiinni..ja nyt palaa käsijarrun valo kokoajan taulussa.

                                Comment


                                • #46
                                  Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                  Itse hylkäsin reijitetyt Zimmit kauppaan, laitoin uritetut Brembot ja EBC:n palat. Taakse tuli normilevyt. Ei tarvitse olla huolissaan halkeavista reikien väleistä.
                                  Enpäs ole moista edes ajatellut, vaikka joitain reijitettyjä ollut myöskin historiassa..Onko näitä halkeamia sitten sattunut useammankin kerran, ja nimenomaan Zimmermannilla?
                                  Viimeksi muokannut hamilton69; 25.2.2014, 21:10.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Ei vielä keltään löytynyt infoa tuosta käsijarrun merrkivalon anturin sijoittelusta...

                                    Comment


                                      #48
                                      Tuosta mahdollisesti apua:

                                      [ame="http://www.youtube.com/watch?v=e5i3bdehueQ&hd=1"]http://www.youtube.com/watch?v=e5i3bdehueQ&hd=1[/ame]

                                      Comment


                                      • #49
                                        No jep, olihan siittä apua. Ja tämä kuva näytti vielä selkeemmin missä tuo anturi sijaitsee.

                                        EN TIEDÄ MIKSI, mutta eipä tullut mieleenkään etsiä googlesta kuvahaulla paikkaa tuolle anturille :D

                                        Comment


                                        • #50
                                          Alkuperäinen kirjoittaja hamilton69 Näytä viesti
                                          Enpäs ole moista edes ajatellut, vaikka joitain reijitettyjä ollut myöskin historiassa..Onko näitä halkeamia sitten sattunut useammankin kerran, ja nimenomaan Zimmermannilla?
                                          Mulla ainakin ihan ehjät zimmit tuossa allroadissa. Joskus viime kesänä laitetut.

                                          Comment


                                            #51
                                            Tukkeutuessaa läpi reijitetyt levyt pukkaa halkeamaan, jos ei reikiä pidä avoimina. Uritetuilla ja ei läpiporatuilla tule vastaavaa ongelmaa.
                                            Kyllä ne varmaan tavallisessa "kaupassa käynti köröttelyssä" kestää. Toki, niin kestää ihan orkkis levykin, mutta näyttää vähemmän racelta.

                                            Comment

                                            Working...
                                            X