Tämäkin alkaa oleen jo valmiimman puolella, joten nyt voi jo jotain raapustaakkin.
Eli TT vaihtoi omistajaa tuossa kesällä 2011. Kuukautta myöhemmin hankin tämän kyseisen 3.0 TDI:n. Vaatimuksissa sporttipenkit ja RNS-E, S-Line hilppeet olisi tietysti ollut plussaa päälle, mutta tein kompromissin ja jätin ne vaatimuksista pois, näin ollen ei tarvinnut siinä kohtaa lähteä Saksaan autoa hakemaan, vaan sai ostaa ihan Suomesta ja liikkeestä vielä.
Autossa ei siis mitään erikoista ollut, joten ensitöikseni hommasin talvivanteet, 18" replica RS6 peelerssit.KW:n variante1 lyötiin myös samalla alle.
Talvi mentiin näin ja kesäksi ostin sitten uudet kesävanteet, Rotiform BLQ replicat,joita sitten välissä vähän tuunailtiin plasti dipillä.
Viime kesänä tuli DPF tyhjennettyä sekä takapöntöt poistettua, FinDielsel teki ohjelman. Auto muuttui kyllä aivan täysin, vaikka siellä alunperin kuulemma joku "ohjelma" olikin, ei voi kuin suositella. Tosin mustaa lykkää kyllä kunnon kiihdytyksessä ihan kivasti. :)
http://youtu.be/4LhWLxbJwwI
S-Line puskuri oli pakko saada, joten sellaisen hommasin. Maskin- ja puskurinritilät maalautin kiiltävän mustiksi ja kehyksen teippasin hiilariteipillä. Hieman tietysti ralliraitaa piti myös laittaa konepeltiin ja kattoon.
Nyt tuossa joulun pyhinä teippasin auton yli, Avery Dennisonin mattametalliruskealla. Projektista on kuvia täällä. Valmiista autosta ei oikein ole vielä kerennyt ottaan kuin kännykkäräpsyjä, mutta tulossa on.
Suunnitelmissa olisi pistää 50%kalvot laseihin ja jotain spesiaalia teippausta, mutta menköön näin nyt hetken. Tosin yhden erikoisjutun piilotin tuohon teippaukseen jo.
Ai niin, ja ens kesänä ei ole enää replica-vanteita!
Eli TT vaihtoi omistajaa tuossa kesällä 2011. Kuukautta myöhemmin hankin tämän kyseisen 3.0 TDI:n. Vaatimuksissa sporttipenkit ja RNS-E, S-Line hilppeet olisi tietysti ollut plussaa päälle, mutta tein kompromissin ja jätin ne vaatimuksista pois, näin ollen ei tarvinnut siinä kohtaa lähteä Saksaan autoa hakemaan, vaan sai ostaa ihan Suomesta ja liikkeestä vielä.
Autossa ei siis mitään erikoista ollut, joten ensitöikseni hommasin talvivanteet, 18" replica RS6 peelerssit.KW:n variante1 lyötiin myös samalla alle.
Talvi mentiin näin ja kesäksi ostin sitten uudet kesävanteet, Rotiform BLQ replicat,joita sitten välissä vähän tuunailtiin plasti dipillä.
Viime kesänä tuli DPF tyhjennettyä sekä takapöntöt poistettua, FinDielsel teki ohjelman. Auto muuttui kyllä aivan täysin, vaikka siellä alunperin kuulemma joku "ohjelma" olikin, ei voi kuin suositella. Tosin mustaa lykkää kyllä kunnon kiihdytyksessä ihan kivasti. :)
http://youtu.be/4LhWLxbJwwI
S-Line puskuri oli pakko saada, joten sellaisen hommasin. Maskin- ja puskurinritilät maalautin kiiltävän mustiksi ja kehyksen teippasin hiilariteipillä. Hieman tietysti ralliraitaa piti myös laittaa konepeltiin ja kattoon.
Nyt tuossa joulun pyhinä teippasin auton yli, Avery Dennisonin mattametalliruskealla. Projektista on kuvia täällä. Valmiista autosta ei oikein ole vielä kerennyt ottaan kuin kännykkäräpsyjä, mutta tulossa on.
Suunnitelmissa olisi pistää 50%kalvot laseihin ja jotain spesiaalia teippausta, mutta menköön näin nyt hetken. Tosin yhden erikoisjutun piilotin tuohon teippaukseen jo.
Ai niin, ja ens kesänä ei ole enää replica-vanteita!
Comment