^^Hyvinkin helppo. Mukana lähetyksessä tuli ihan liimatkin jos lipan haluaa liimata kiinni, itse päädyin laittamaan vain päistä ruuveilla kiinni jos lipan haluaa esim talveksi ottaa pois. Istuvuus laskikuitu osaksi yllättävän hyvä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiLinkkiä oisko mistä tilailla? Jos harkintaan laittais..
Tuolta tilattiin, nopea toimitusaika ja laatuun olin ihan tyytyväinen.
Comment
-
Noniin, kerrotaanpa vähän audin tämän kevään/kesän kuulumisia.
Viime syksynä tilanne jäi siihen että alettiin valmistautua talveen ja suunnitella seuraavaa kevättä ja autoon tehtäviä muutoksia.
Itse ”talvesta” selvittiin hyvin, mitä nyt akku jouduttiin vaihtamaan kun tuntui olevan ehtoo puolella.
Talven aikana haalittiin osia varastoon ja keväällä autoon pultattiin kiinni seuraavaa:
-JMS Motorsport etulippa
-Audi S4 takadiffuusori ovaaleilla ulostuloilla
-suora eturekisterikilven tausta
-K&N Typhoon intake
-eurocode ahtoputket
Sisälle asennettiin S4 poljinsetti lepuutustuella ja audin tekstiilimatot, pikku yksityiskohtana näyttelyitä varten hommattiin Junction Producen niskatyynyt sekä audi oem takkihenkarit. Rotiformeihin ruuvattiin audin venttiilihatut.
Tässä asussa audi esiintyi kerhomme osastolla kevään American Car Show:ssa.
Tällä setillä on nyt menty tämä kesä, jatkosuunitelmiakin on (taas) muhimassa, mm alaspäin pitäisi päästä, nooh kahtellaan kahtellaan =)
Ainiin, audi kävi myös kesäkuussa JTCarfix:n Jeren luona huollossa jossa samalla ohjelmoitiin moottorinohjainlaite APR:n suositusten mukaan. =)
Comment
-
Kiitoksia kehuista, alkaa pikkuhiljaa olemaan itsellekin mieleinen. Aika paljon tuli kierreltyä messuilla mutta rohkeesti vaan jatkossa nykimään hihasta jotain tyyppiä kenellä meitin kerhopaita on päällä niin oikeakin ukko varmasti löytyy. =)
edit.
Tosiaan kerrotaan vielä viimeaikaisista muutoksista senverran että juuri ennen hötsiä asennettiin JTCarfixin Jerellä autoon H&R:n coilit ja niiden kaveriksi Slamitilta haettu KW:n cancelation kit kun autosta tuo drive select paketti löytyy.
Otetaan lähiaikoina muutama uusi kuva nyky stancesta.
Comment
-
Vieras
-
Ja nyt niitä kuvia sitten.
Kesä pääasiassa vaan naatiskeltiin ja ajeltiin.
Auto oli buukattu hötsiin kerhon osastolle ja jotain pientä teki autolle kuitenkin mieli tehdä.
Kuten jo edellisessä viestissä mainittiin niin koko kesän riivannut akuutti madalluksen tarve sai yliotteen ja eikun härkää sarvista.
Race.fi toimitti suorastaan hämmästyttävän nopeasti H&R:n coilit ja Slamitilta haettiin KW:n cancelation kit jolla drive select alusta saadaan pois käytöstä. Asennusvastuu annettiin JT-Carfixille ja hyvissä ajoin ennen hötsiä (samalla viikolla) alusta vaihtoon ja Onhan se hyvä!! =)
Viime viikonloppuna oltiin vielä X-tremessä näytillä mutta nyt alkaa tämä kausi olla silitelty ja katseet tullaan suuntaamaan ensi kauteen seuraavaksi.
Ainiin, oishan tossa toi talvi vielä välissä, tulispa lunta. =)
Syksyjä kaikille!
Comment
-
Verattuna edelliseen setuppiin (orkkis iskarit+H&R madallusjouset) tämä setti ei ole läheskään yhtä pintakova. Arkiajoon juuri passeli, erittäin hyvä ajaa ja säätövaraa on molempiin suuntiin todella hyvin. Toki äärimmäiseen madallukseen alusta on liian pehmeä, esim perää jouduin nostamaan 5mm koska meinasi raapata takaa sisälokareihin.. Muuten oisin laskenut vielä vähän alemmaksi.
Comment
-
Ai siihen oli vaihtunut coilit välissä. Enpä edes hoksannnut. Takapäänhän voi pilata halutessaan camberilla niin saat vielä alemmas. Mulla tuo vehje syö renkaista sisäkantit kesään pelkästään -45mm madalluksella ja 2deg camberilla. Auraukset oli täysin linjassaan kun tarkastettiin perjantaina. Mites siellä syödään sisäreunoja?
Comment
-
Takapään camber fiilistely käynyt mielessä. Tietty vois kokeilla noita välikelin rotorejakin alle ja ihmetellä istuvuutta..
Täällä sisäreunat ok, ei mainittavaa kulumista havaittu, toki _vähän_ enempi on sisäreunat kuluneet mutta ei sen kummempaa.
Coilien asennuksen jälkeisessä kulmien mittauksessa camberit about 2 astetta pakkasella joka kulmassa..
Comment
-
Kevättä pukkaa!! Lumisateista huolimatta..
Talvi meni taas eikä kummempia tapahtunut, mitä nyt keväällä saatiin uusia puolet pohjamuoveista kun olivat jonnekkin hävinneet.. Koneen ja vaihdelaatikon alle tilattiin etelä-helsingistä hieman jerkumpi malli, josko kestäis paremmin. Loput päädyttiin tilaamaan OEM osina.
Kuskin oven lukkolaitteen uusintaa ja servotronicin moottorin piuhojen korjaamista kummempaa ei talven aikana tarvinnut tehdä.
Kunnes, saapui kevät =) Auto päätettiin viedä meittin kerhon (Func Crew) osastolle näytille ACS:ään ja sen johdosta aloitettiin lyhyt muutosten sarja.
Laitetaan loppuun muutama tiiserikuva ja otetaan pääsiäisen jälkeen paremmat kuvat kokonaisuudesta.
Hätäisimmät voivat tulla pääsiäisenä messukeskukseen ihmettelemään ja nykimään hihasta.
Comment
-
Comment
-
Oorrait! Olisiko minkäänlaista veikkausta että uskaltaako laskea tuota omaa sillä H&R jousisetillä, kun rengastus edessä 225/40/19 ja takana 245/35/19?
edit: ja tosiaan edessä 8,5" ja takana 9,5" vanne
Comment
-
Karkea arvio että uskaltaa.
Mulla oli siis joka kulmassa 19x10 et35 ja 245/35R19 rengastus ja laskettiin viime syksynä coileilla vielä about 20mm alemmas kun mitä noilla H&R jousilla mitkä mulla ensin oli.
Uskoisin että tolla sinun setupilla ei mitään ongelmia esiinny jos vanteiden et:t on vähänkään tontilla.
Comment
-
-
Jos sen verran saa vielä kysyä, että mistä olet hommannut takaspoileriin sen lipan? Eilen sitä ihailin Tuuloksessa ja kovasti haluaisin omaanikin :)
Comment
Comment