Laitanpa tämän tännekin, luultavasti useampi silmäpari seuraa tätä foorumia, vaikkakaan nämä orggikset eivät niin useaa kiinnostakaan.
- Audi 200 10v quattro -89 manuaali
- 2.2 MC-moottori
- Autom. ilmastointi ja ajotietokone
- Konetta ei ole avattu kertaakaan
- Turbokin alkuperäinen, huoltamaton - silti vetoja
- Kuittien määrä on huikea: markka-ajalta yli 50tmk ja euroajaltakin yli 20te (noissa ei ole mukana öljynvaihdot suodattimineen eikä töineen).
- Autossa siis KAIKKI laitatettu samantien kuntoon, jos jotain on ollut.
Tässä kakssatku vielä siinä kunnossa, kuin se ensimmäiseltä omistajaltaan minulle tuli. Muutoksiahan tähän ei ole tarkoitus tehdä, eli siinä mielessä auto on pientä fixailua vaille "valmis". Auton on itselleen tilannut silloin Ranskassa komennuksella ollut upseeri, joka omakätisesti haki auton tehtaalta. Vuonna -90 auto muutti tuon tarkkaakin tarkemman herrasmiehen kanssa takaisin Suomeen. Tallella on kaikki dokumentit siirroista Saksa - Ranska sekä Ranska - Suomi välillä. Myös korjaamokuitit löytyy uudesta pitäen ja luonnollisesti täydellinen huoltokirja. Auton ja moottorin hyvä kunto ajomäärästä huolimatta selittynee säntillisellä huoltamisella: öljyt on vaihdettu säännöllisesti ja vaihteisto/peräöljyt taidettu vähintään tarkastaa jos ei vaihdettukin samalla kerralla. Myös ajotavalla on varmasti ollut suuri rooli, autolla on kuulemma ajettu ottaen huomioon moottorin paras vääntömomentti tietyllä kierrosalueella ja vaihdettu vaihteita sen mukaan. Kilometrejähän tuossa on jo 517tkm, niistäkin lähes puolet tullut ensimmäisen viiden vuoden aikana, mutta niitä ei oikein huomaa - on senverran mittavaa hoivaa saanut vuosien varrella, pääsääntöisesti alkuperäisosilla, joita on varastossakin muutamia periaatteella "näitä ei ehkä jonain päivänä enää saa". Hatunnosto siitä Herra Everstille! Auto on täysin alkuperäiskuntoinen sisältäen mm. orginaalin autosoittimen, molemmat halonsammutuspullot, vetokoukun nahkaisessa säilytyspussissaan sekä kaksi nahkaista "kolikkokukkaro-avaimenperää", kesäksi alumiinivanteet ja talveksi peltivanteet, nuo pellitkin ammattilaisella maalautettu pari vuotta sitten. Tarkoituksena museoida, mikäli vain aikanaan onnistuu. Konepeiton etureunasta maali lohkeillut ja toinen keltainen etuvilkku lohjennut, joten ne menee ensimmäisenä työn alle. Talvet tuo saakin tästä lähtien viettää kuivissa säilytystiloissa, jossa se nyt siis jo on - liikenteestä poistettuna kunnes kesä koittaa.
Täältä lisäkuvat
Comment