Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Cabriolet 2.8

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi Cabriolet 2.8

Tämmöinen auto ollut viimeiset 3 kesää. En tiedä kuka on laittanut kuvissa näkyvät vanteet, alustan ja jenkki takavalot. Olivat paikallaan ostettaessa. Vaikuttaa, että on ollut aikamoinen kiertopalkinto jossain vaiheessa. Ostin aikanaan koska ulkonäkö ja äänet miellytti.

Itse olen vaihtanut mukana tulleet 205/40-17 renkaat joiden kantavuus ei riittänyt kokoon 225/45-17. Lisäksi olen lisännyt etupäähän KW:n korkeussädettävään alustaan pikkujouset, jotka joku oli poistanut. Oli melko kovaa kyytiä ilman ko. jousia. Muuten tuolle ei ole tarvinnut tehdä mitään. Ajoa tulee tosin vain n. 1000 km/kesä.

Tällä hetkellä lämpö- ja bensamittari toimivat ajoittain, joten taitaa tulla mittariston tinailua.
    Attached Files

Kaverin vanha auto vuosian takaa, muutaman kuvankin aikanaan räpsin siitä

http://tomvi.kuvat.fi/kuvat/Audi+Cabriolet+-94/

Hyvässä kunnossa näyttäisi edelleen olevan :)

Comment

Nuo helmalistat vaihdettu, joten ei irvistele enää. TomVi vaihtoiko kaverisi ilmanputsarin vapaavirtausmalliin.

Kiitos kuvista TomVi!

Comment

Makian värinen. Ja muutenkin on alkanut himottaa tämmöinen amme, olis kyllä komiata ruisailla kesällä katto alhaalla.

Comment

En muista että olisi suodatinta vaihtanu. Takavalot taisi vaihtaa ja putkistolle tehdä jotain jos en ihan väärin muista. Jotain alustajumppaakin taisi olla. Liian monta vuotta kulunut jo, ei voi muistaa kauhean tarkasti enään.

Comment

Jos olet ilmansuodatinkoteloa vailla, niin koitappa ottaa yhteyttä jronkainen nimimerkkiin. Hänelle juuri yhen tuossa pari päivää sitten annoin, joka hänellä jää ylimääräiseksi. Siis B4 korisen 2.8 AAH ilmansuodatinkotelo, niin pääset siitä kartiosuodattimesta(?) eroon.

Comment

Onpas hieno peli!

Comment

Onkos tämä Ameriikan malli? Siisti

Comment

Ei ole Ameriikan mallia muuta kuin takavalot.

Kiitos Mehtälä tuosta ilmanputsarikotelo vinkistä. Olen yhteydessä jronkaiseen, niin saan pois tuon kartiosuodattimen. Puuttuu myös moottorin päällä oleva muovi. Jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen nurkissa, niin voin lunastaa pois.

Comment

Parhaillaan myynnissä foorumilla.

Comment

Maukkaan näköinen kampe! peukku ylös!

Comment

Maukkaan värinen!
                        Kyllä näitä Lempäälään mahtuisi useampikin!

Comment

Hyvän värinen Jukka tuo sinun sininen. Ei ole sattunut tulemaan vastaan vaikka samalla paikkakunnalla ollaan. Itse asun Kuljussa.

Comment

Eipä ole kohdattu, vaikka tässä vieressä Sääksjärvellä pidän majaa.
                            Ehkä sitten ensi kesänä, jos sattuu avokelejä vaan tulemaan.

Comment

Working...
                            X