Kummallista mutta totta niin koppa on aina viehättänyt, ja ne Youtube videot kun isopadat oli ylivoimaisia 80-90 luvun taitteessa...
Löysin naapurikylästä muutama vuosi sitten manualivaihteisin, valkoisen aihion. Tämän jälkeen auto on maalattu uudestaan (Porvoon autoklinikka ofcourse). Sisustaa on päivitelty huolella ja jarrut vaihdettiin S8 mallisiin. Niin ja alusta vaihdettiin korkeus säädettävään.
Kohta auto olisi valmis kilpiin vakio tekniikalla (huima 3,6 V8 :))
Ajatuksena on istuttaa huomattavasti tehokkaampi, uudenaikaisempi ahdettu Audi pata. Samalla todennäköisesti etu veto katoaa..
Resepti:
Audi V8 -90
Koppa alkuperäinen, ylimaalattu 2012
Sisusta "tyhjennetty"/maalattu
Kaaret
S8 Jarrut edessä
Recaro istuin (toinen tulossa)
Sabelt 6-piste vyöt
Nukattu kojetaulu
Hiilikuitu keskikonsoli tärkeimmillä ominaisuuksilla only
Hiilikuitu oviverhoukset
UR-Quattro Sport ratti (siirretty 18cm taaksepäin)
Coiloverit
Rotiform SJC 3-osaiset vanteet, 8,5+9,5x18".
Löysin naapurikylästä muutama vuosi sitten manualivaihteisin, valkoisen aihion. Tämän jälkeen auto on maalattu uudestaan (Porvoon autoklinikka ofcourse). Sisustaa on päivitelty huolella ja jarrut vaihdettiin S8 mallisiin. Niin ja alusta vaihdettiin korkeus säädettävään.
Kohta auto olisi valmis kilpiin vakio tekniikalla (huima 3,6 V8 :))
Ajatuksena on istuttaa huomattavasti tehokkaampi, uudenaikaisempi ahdettu Audi pata. Samalla todennäköisesti etu veto katoaa..
Resepti:
Audi V8 -90
Koppa alkuperäinen, ylimaalattu 2012
Sisusta "tyhjennetty"/maalattu
Kaaret
S8 Jarrut edessä
Recaro istuin (toinen tulossa)
Sabelt 6-piste vyöt
Nukattu kojetaulu
Hiilikuitu keskikonsoli tärkeimmillä ominaisuuksilla only
Hiilikuitu oviverhoukset
UR-Quattro Sport ratti (siirretty 18cm taaksepäin)
Coiloverit
Rotiform SJC 3-osaiset vanteet, 8,5+9,5x18".
Comment