Oishan tuo peräpää voinut toimia niinkin että pikkulipalla kontin päällä ois jakanu tuon ruskean ja valkoisen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lady Q projekti
Collapse
X
-
Vieras
Vaikka auto ei ole tyylillisesti omaan makuuni, niin hatunnosto tiukasta työtahdista ja projektin "valmiiksi" saamisesta. Toivottavasti kone tulee nopeasti keulilla
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Muistaa vaan että itselle tekee ja monella koiralla ei ole näyttää mitään. :)
Comment
-
Jotenkin mä odotin livenä tuolta hieman enemmän. Vanteet jätti aika lailla kylmäks ja takaluukkun vaatis vähän jotain särmää, kun nyt näyttää siltä niinkö olis vedetty valkonen pussi sihen päälle ja sit tietty vähän tummemmat takavalot. ;) Muuten omasta mielestä yllättävän positiivisen näkönen ilmestys. Tummassa osuudessa näky valoa vasten aika komee hologrammi myllytyksen jäljiltä, että siitä pieni nootti ulkokuoren viimeistelystä. Muut mainitsemani "puutteet" on lähinnä makuasioita.
Peukut kuitenkin pystyyn rohkean erilaisesta toteutuksesta.
Comment
-
Kiitokset näyttelystä ja juttuseurasta. Tallissa on kolmet takavalot, joten pitää nyt maalarinkin painostuksen ja useiden mielipiteiden vuoksi kokeilla yksiä tummentamalla ne kuinka istuu ulkoisesti.
Sit alkaa jumppa moottorin uusimisen kanssa ja toivon mukaan saan tehotavoitteeni +400hp täytettyä seuraavalla motilla.
Comment
-
Täytyy naiselle hattua nostaa ja ihan kumartaa. Harvempi äijäkään tuohon alkaisi ja tekisi vastaavia hommia. Itselle tekemällä et voi koskaan toisia miellyttää, ja silloin on tavotteisiin päästy, tai ainakin maali on lähempänä. Pahempaa on ehkä merkin vaihto ja siitä saadut "kettuilut". :)
Comment
-
Kiitos RS2 :)
Tänään moottori diagnosoitu historialliseksi metallimöykyksi. Kolme nostajaa kovana, venttiilin lautanen männässä ja varsi pakosarjassa. Pakosarjan mutka pelasti ahtimen.
Mitä tästä opimme? Säästä reilu 200e ja maksat uudelleen rakennetusta motista puoltoista tonnia vai laitat uudet nostimet ja säästät 3000 euron moottorin?
Käytätkö kannen rakentamiseen ihmistä, joka tietää mitä tekee vai ihmistä jonka OLETAT tietävän mitä tekee?
Vaihtoehtoja on monia ja tässä mentiin kalliimman kautta oletin ihmisen tietävän ja maksan siitä nyt ihan mukavan summan. Tällä tuurilla taidan laittaa pari lottoriviä vetämään ja eurojackpotit kanssa :)
Uusiksi meni yksi wiseco, lohko, kansi, kannenpultit, tiiviste ja liuta kaikkee pientä kivaa sälää. Ei siis tarvitse miettiä mihin kesälomarahansa laittaa.
Comment
-
Tuossa on 70tkm ajettu lohko ja pikkureikä kansi oottamassa. Tehään niistä uus motti tilalle. Kyselin kanssa jokunen vuos sitten yhden lohkon putkitusta ja keski-Suomessa se ei olis edes onnistunu ja muualla hinta oli raju. Otan tuon vanhan lohkon itelle jemmaan, jos vaikka saan omasta jotain rikki kesän aikaan...
Comment
-
Hiukan seisoo projekti moottorin osalta. Wisecon saapumiseen menee vielä kaksi viikkoa. Sylinteri meni hoonauksella, koneistamon setä oli kiltti ja kävi omassa tallissa hoonamassa ettei tarvinnut lohkoa kuljetella edes takaisin. Kannen hitsauksesta kyselin arviota, kun olisi kuulemma voinut niinkin sen korjata. Taidan kuitenkin tällä kertaa pelata varman päälle vähän kaiken suhteen. Porkkikselle laittelin viestiä säätöhommeleista ja vienkin auton sinne, kunhan saan sen takaisin kuosiin. Kai sitä voisi peräkontin osia odotellessa rakennella loppuun.
Comment
-
Moottori olisi viimeinkin uudelleen nipussa ja boxia odotellessa peräkontin viimeistelyä. Onko kokemusta jakohihnan kiristinrullan pinnapultista, että uusitaanko aina rullan vaihdon yhteydessä? Volkkarilta sanoivat ettei uusi, mutta onkohan niitä napsahdellut poikki? Jos en uusi sitä, niin aivan varmasti pätkähtää poikki ja taas kone uusiksi :(
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=TlaeZHdfVVg
Testiajoon parin päivän sisällä, kun ehdin kasaamaan lopun keulan ja tarkistamaan vielä jokaisen liitoksen ja johdon. Tuossa käyntiääniä. Ilmastoinnissa ei ole vielä aineita sisässä, mutta tällä kertaa muistin ohjaustehostimen öljyt.
Comment
Comment