AMWorks cooleria nettivaraosassa, putket kyllä näyttää äkkiseltään suht pieniltä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lady Q projekti
Collapse
X
-
Oli puhetta tuosta, että cooleri on b5:seen sopiva. Tämäkö siis muuttuu, niin ettei käy suoraan? Sovittiin että vaihdan setin pelkkään cooleriin, jos joutuu sovittamaan sitä kovin. Siinä vaiheessa on ihan sama teenkö koko putkiston itse.
-03 tq millä tulpilla sun auto oli? Teitkö lisä huohotusjärjestelmää vai miten teit? Ajattelin jättää orkkiksen ja tehdä rinnalle uuden lisäjärjestelmän venakopasta ja lohkon kupeesta.
Millä suuttimilla se oli?
Mitkähän laatikkoöljyt tuohon olisi parhaat? Olisi niin helppo vaihtaa, nyt kun laatikko on renkaiden päällä lattialla.
Auto saa tänään uuden värin ja toivon mukaan onnistuu kuudes visio hyvin. Mielenkiinnolla odotan huomista, kuin lapsi tikkaria kaupasta :)
Comment
-
Fr5dp.1000cc ev14. Huohotus letkusta suoraan nenään ??. Koitin myös sellasta pakoputki-imu juttua mutta en ollut ihan satavarma sen toimivuudesta loppujenlopuksi. Halusin minimoida nakuherkkyyden noin vaikka haisee kun antaa happea. Pysyy myös imupuolen romut puhtaana öljykömästä.
Comment
-
Ei ole aikaa olla koneella kuin puolisen tuntia päivässä, jolloin hoidan kaikki perheen asiat. On päiväkodin daisynettiä, koulun wilmaa *2, pankkiasiat, lasten kilpaharrastukset, sähköpostit ym ym. Tätä pesuetta kun on kertynyt kolmen lapsen ja yhden koiran sekä miehen muodossa, niin alkaa aika olemaan kortilla. Tähän kun lisätään 10.5 tuntiset työpäivät, harrastukset, koiran lenkitys, kaupassa käynti, ruoan laitto jne. jne. niin pääsen edes tässä hiukan helpommalla, jos kysäisen suoraan projekti osiossa. Täytynee jatkossa soittaa tutulle korjaamosetälle, niin ei tarvitse kysellä.
Comment
-
Vieras
-
Kyllä vanha reissuvihko käytäntö oli parempi... Se oli vielä parempaa, kun se oli aina varsinkin pojalta hukassa...
Soitin Roadmachinelle joka tuo maahan noita Redlinen öljyjä. Hän laittaa autoon sopivat öljyt postissa sponsorointi hommina, niin ei tarvitse itse ihmetellä enää mokomaa asiaa.
Comment
-
Huomenna auton pitäisi olla valmis maalaamosta. Tänään yritin saada vaihteensiirtäjän stefaa irti huonolla onnella.... Ei se vaan irtoa. Laatikosta laskin öljyt uusien tilalta pois. Huomenna jos saisi ne jo saatettua yhteen ennen kuin auto tulee takaisin, niin pääsee laittamaan moottorin paikoilleen. Sain aamulla kivan päivän aloitus viestin, että ahdin on valmis. Ei siitä nyt ihan holsetin 221w tullutkaan. LDS racing turbon Eemeli pisti hihaset heilumaan ja laittoi samaan pakettiin kolmea eri ahdinta kuoriin ja useampaa sisuksiin. Sen verran isot siivet, että ihme jos ei ala 400hp:tä irtoamaan. Pitäisi alkaa ahtamaan jo melko matalilla kierroksilla. Malttamattomana odotan, kun pääsee sitä ekan kerran kokeilemaan. Huominen jänskättää vielä enemmän maalauksen onnistumisen suhteen ja että siitä tulisi kaunokainen. Maalin väri olikin salaisuus, kunnes tunti sitten näin viimein koodilappuselta auton tulevan päävärityksen.
Comment
-
No ei edes ole vielä ongelma tuo bensa... Toivon mukaan... Tulipahan saatua jotain taas aikaiseksi. Stefa antautui viimeinkin ja sain uudet öljyt laatikkoon. Jeesusteippiä ja nippusiteitä, pätkä puutarhaletkua. Mielikuvitus käytössä välillä. On vaan korvaamattomia keksintöjä tuo teippi ja nipparit. Ylimääräinen tarra löysi tiensä tallin oveen. Sen piti olla auton konepeitossa, mutta mutta... Mieli muuttui ja teksti maalattiin siihen.
Maalari oli vetämässä lakkaa auton pintaan. Jos vielä tänään saisi vakoiltua sen verran, että näkisi sen lopputuloksen. Huomiseen siirtyi audin kotiin saanti.
Comment
-
Täällä on kyllä tapahtunut asiat melkoisella hulinalla. Keskeneräistähän ei saa arvostella, mutta tuo kontin tasaiseksi veto ei omaan silmään istu, ainakaan vielä. Ja turhaa tässä sen enempiä shaibaa jauhamaan, itellehän näitä vehkeitä tehdään ;) Ja propsit kyllä edelleen siitä aikataulusta, voi kun vielä itsekkin joskus saisi jotain aikaiseksi.
Comment
-
Se on ruskeahko mikä näyttää mustalta, jos ei valoa riitä. Metallia on aika runsaasti seassa. Olin positiivisesti yllättynyt maalarin värivalinnoista. Konepeiton keskiosa näyttää jopa korkealta tuolla värityksellä. Pinta hiotaan vielä vesihiomalla. Itsehän en sitä hankaa, saa ammamies käydä sen homman touhuamassa valkeakosken reissun jälkeen. Käyn illemmalla näppäämässä muutaman kuvan tabletilla, josko olisi parempi kuvanlaatu kuin puhelimen kamerassa.
Takavaloista on keskusteltu enempi ja vähempi käykö ne tuohon vai pitääkö kuitenkin hommata toiset. Keulaan ajattelin täys kromista maskia, kun umpiot on kirkkaan malliset light tuben mallit. Kromiset peilinkuoret ja ovenkahvat. Nuo harmaat maalilinjat jatkuu puskureihin alas asti vinosti, mutta takapuskurin kohdalla jäin ntuumimaan olisiko kuitenkin parempi tuolla ruskealla.
Comment
Comment