Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lady Q projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Victor Reinz ihan normaali peltitiiviste ja normaalit kansipultit. Kestänyt ainakin minulla 50tkm.

    Comment


      #32
      Alkuperäinen kirjoittaja MarikaZ Näytä viesti
      Tuollainen korisarja olisi saksanmaalta ensi viikolla tulossa.
      Nämä helmat on kyllä niin nähty :/

      Comment


        #33
        Ei ainakaan Cometic tiivaria Audiin, kun vakio on jo todennäköisesti huomattavasti parempi.

        Samoin vakio kansipultit on todennäköisesti aika reilusti mitoitettu. Ellei ole tarkoitus nostaa hattua tuon tästä huvikseen vakiot riittävät aivan hyvin.

        Comment


        • #34
          Ei taida olla tuon vakio kansipahvin rajoja saatu millään ulos,ainakaan itse en ole kuullut että olisi vielä siellä päälle 500hp+ sanonut juuri mitään,kaikki muu kyllä hajoaa...

          Comment


            #35
            Minä voisin nostaa hattua sille, että porukkaan alkaa pikkuhiljaa tulemaan myös naisia, jotka tykkäävät harrastaa tuunaamista, virittämistä tai muuten vaan auton kanssa puuhailua.

            Comment


            • #36
              Kyllä naispuolisia rakentelijoitakin löytyy ja hyvä niin :) Täytynee tuo kasata vakio tiivisteellä, jos kerran sillä hyvin kestää. Fordin moottorissa cometic kesti hyvin.

              Nyt tuli vaan melkoinen ongelma kardaanin kanssa. Enpä saa konetta pois ennen kuin tuo tahtoo irroittaa helvetin kovan otteensa vai onko mulla aivan väärä taktiikkaa tähän taistoon??? Kaikki mahdolliset ja mahdottomat pultit on irti ja ei irtoa sitten millään.

              Poppi piti saada tietty ensimmäisenä soimaan, joten tuollaisen tein väliaikais ratkaisuksi.
              Attached Files
              Viimeksi muokannut okkim; 12.12.2013, 21:26. Perustelu: Viestit yhdistetty, älä tee heti uutta perään vaan editoi vanhaa.

              Comment


              • #37
                Onkos b6:ssa vielä samanlainen systeemi turvavöiden esikiristykelle kun b4 korin audeissa? Niissä tuo esikiristyksen vaijeri kiertää laatikon takaa niin, ettei sitä irrottamatta saa moottori/vaihteisto nippua ulos.

                Tosin ei vaikuta jos olet ottamassa moottoria laatikosta irti..

                Comment


                  #38
                  Eipä ole, sen nimihän on procon-ten.

                  Joskus kardaanin nivel on tiukassa, mutta se lähtee lyömällä irti kun sopivasti lyö jollain taltalla nivelessä olevaan uraan.

                  Comment


                    #39
                    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...a-7-kpl-71801/

                    Tämmösellä setillä irtoaa kardaanin nivel

                    Comment


                    • #40
                      Miksi ihmeessä laatikon kanssa nostella pois?

                      Comment


                        #41
                        Jos nyt oikein ymmärsin, on kardaanin nivel vaihteiston laipassa piukassa. Se lähtee, kun lyöt lekalla laipan kaulukseen tasaisesti ympäri asti (kohtisuoraan akseliin nähden). Laipan kaulus venahtaa sen verran, että nivel irtoaa.

                        Comment


                        • #42
                          Piti pistää itseäni isommat, tämän kerran, asialle ja johan irtosi. Laatikon kanssa irti sen takia, koska vuotaa hiukan öljyä.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Eilen ehdin pari tuntia purkamaan autoa. Kansi viimeinkin irti ja kaverille portattavaksi. Tänään jos saisi alakerran purettua loppuun. Voi olla kasaus vaiheessa ihan hauskaa miettiä imupuolen putki/ letku/ johtohässäköitä mikä on mistäkin....
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Porttaus kuulostaa hienolta, mutta ei siitä mitään hyötyä oo noissa tehoissa... Venttiili-seetityö vakio kulmilla piisaa.

                              Comment


                              • #45
                                Ahaa, meinaatko ihan tosissaan että 1.8 avj:n kansi on niin avara tehtaalta lähtiessään, että hengittää hyvin yli 350 hv:n tehoilla?

                                Comment


                                  #46
                                  Taitaa se hengittää ihan sinne yli 500hv. Donalla on omakohtaista kokemusta.

                                  Comment


                                  • #47
                                    600hv voi olla tehtaan kanavilla, seeteillä, venoilla ja vaparinokilla tiukassa, mutta meinasin silti koittaa :D

                                    Comment


                                      #48
                                      Kyllähän porttaamisesta silti aina hyötyä on, parantuneen hyötysuhteen muodossa. Eri asia sitten haluaako/kannattaako siitä maksaa ja miten paljon.

                                      Comment


                                        #49
                                        Kyllähän se niin on että kun hattu virtaa paremmin niin lämpökuorma pienenee kun ei tarvitse puskea sitä ilmaa 'pulloon'. Ei ehkä ahtomittari näytä niin hurjia lukemia kun saa paineen menemään palotilaan asti. ;)

                                        Comment


                                        • #50
                                          Tiedän parin (puoli)ammatikseen noita kansia kairaavan yrittäneen parantaa tuon kannen virtauksia, mutta hukkaan meni työmäärä. Isokanavakansi virtaa enempi läpi, mutta jostain kumman syystä omassa kulkineessa pikkukanavilla tuuppas 60nm enempi momenttia.
                                          Ite en tosiaan vaivautunu edes tasottamaan imupuolen valupurseita ja 1.8bar tuuppas 522hv. Että ei ihan sysipaskasta hatusta puhuta.

                                          Comment


                                          • #51
                                            I.E. Kiertokanget, VW/Audi/Seat 144 x 19mm (1.8T '01->) http://www.futurez.fi/fi/shop/mootto...-19mm-1-8t-01-

                                            Mahtaako kenelläkään olla kokemusta em. kangista? Nuo kun kävis orkkismäntiin, niin ei tarviisi ihan kaikkea uusia.

                                            Comment


                                              #52
                                              Ihan hyvät veivit ne on, osta pois vaan.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Varmista, että kangen yläpää on viistetty.
                                                Viimeksi muokannut Dona; 17.12.2013, 14:55.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Korisarja tuli viimein... Yllättävän nopea toimitus oli, reilu viikko. Männät otin eilen ulos ja pudottelin niitä sitten tallin lattialle, nooh vaihtoonhan ne olikin sitten menossa.
                                                  Minkälaisia öljypumppuja ootte käyttänyt?

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    uus vakio.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Lohko koneistamolla, männät ja veivit tilattu. Tärkeimmät ehdin ennen onneksi pyhiä hoitamaan.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Muutama projektikuva ennen maalaamoon siirtoa. Projektihan alkaa olemaan jo hyvällä mallilla ja aikataulussa. Vapuksi cruisailemaan :)
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Ovipahvit lähti modifoitavaksi paremmille kaiuttimille. Lisäksi tilasin lediprojektorit oviin, joista heijastuu audin logo. Etuvaloiksi tulee light tuben lamput. Kansi on portattu ja käy vielä koneistamolla oikaisussa, jos sitä tarvii oikaista. Kanget ja Wisecon männät on tulleet, kun vaan ehtisi hakemaan ne. Toivon mukaan valinnat on onnistunut autoon ettei siitä tule ihan kauhea.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Eikös tuon pitäisi vakiona olla kaksoismassakytkimellä? Tällaset rojut sisuksista tuli. Tuli sitten turhaan ostettua kytkin-vauhtispaketti. Tuo kuvissa oleva vauhtipyörä taitaa olla ihan teetetty malli. Siinä ei ainakaan ole mitään merkkejä eikä tasapainotusreikiä. Mielipiteitä?
                                                            Attached Files

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Näyttää joltain jälkivalmisteelta toi vauhtis. Levykin on kuin uusi. On taidettu tehä kytkin remontti aika vasta.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X