Väri on kyllä helkkarin hieno, mutta itse olisin kyllä vetänyt koko kopan samalla värillä. Ei pitäisi arvostella keskeneräistä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lady Q projekti
Collapse
X
-
Ei ainakaan tuota königsederin korisarjaa kannata kenenkään harkita kun millin ohutta lasikuitua. On niin paskalaatuinen hintaansa nähden että ei mitään järkeä. Saa olla kokoajan korjaamassa jos vähänkään matalampi auto.
Pari noita täälläpäin ollut ja kerran puolessa vuodessa pajalla paikattavana :D
Comment
-
Ruskea väri on hyundain väriskaalasta löydetty. Audin omaa ruskeaa oli myös harkittu, mutta se meni hylkyyn liian pienen metallinhohdon vuoksi. Väri vaihtoehtoja oli kuusi ennenkuin tähän maalari oli päätynyt. Ensin mattalakattu harmaa kiiltävän mustalla katolla. Sitten siihen piti lisätä vauhtiviivoja kiiltävän mustalla. Raitojen tehostus vaihtui pelkkään kirkkaaseen lakkaan. Seuraava vaihtoehto oli, että sain Candy värejä luettelollisen eteeni samalla hylkäävällä mielipiteellä. Sitten meinattiin audin omaa sinistä, mutta maalari totesi sen olevan ihan liian pliisu. Lopuksi ilmoitin, että saa itse päättää mitä siihen laitetaan ja onnistunut ratkaisu saavutettiin :)
Korisarjaksi on tulossa riegerin sarja, koska se oli muodoiltaan lähimpänä auton omia muotoja. Puskureiden alaosat on käytännössä melkein kopiot alkuperäisistä paitsi että ne laskeutuu noin 10 cm alemmas. Riegerin helmojen muodosta en ihan tykännyt, kun kuvaa katsoin. Luonnossa aaltoileva osuus on kuitenkin onneksi pienempi, kuin heidän luettelokuvassaan.
Huomenna tulee kromipeilit ja kromi ovenkahvat. Tänään pitäisi lähteä peräöljyt vielä nopsaan vaihtamaan. Vw:ltä tilasin uuden moottorin tukikumin, oli sylkenyt nesteet ulos ja samalla tilasin loput moottorin pienen pienet tiivisteet mitä ei ole vielä tullut edes ajateltua.
Comment
-
Väri on hieno, mutta kuten Terppo sanoi olisin minäkin vetänyt kokonaan samalla värillä. Tai toiseksi väriksi joku ei noin radikaalisti eroava. No pääasiahan on että värit miellyttävät omistajaa. Vähän viimeistellymmän ilmeen antaisi ehkä värien rajalla kapea raita SS-Chevyjen tapaan: http://i92.photobucket.com/albums/l9...t/DCP08026.jpg Tai erivärinen ohut raita erottamaan värejä.
On kai tulevassa takapuskurissa ihan oikea paikka kilvelle, ettei ole niin kuin liian monessa sileä luukkuisessa? Eli kilpi lätkäistään keskelle tasaista pintaa puskurissa ja yläpuolella tököttää röökiaskin kokoinen rekkarivalo.
Comment
-
Värin oli tarkoituskin olla sävähdyttävä ja toisistaan erottuva. Rekkarikilpi tulee juurikin noin kuin kuvailit. Valot sille mielellään kunnon mötkäleistä ;) No ei kai sentään. Kilvelle rakennan takapuskurin upotukseen ihan ikioman pikku paikan ja valoiksi tulee ledit. Tuota teippirajausta mietittiin eilen maalarin kanssa. Mietteissä oli myös sellainen et josko ne maalaisi vakaa käsinen ammattilainen tms. Tuohan on vielä täysin raakile ennen kuin saan siihen kaikki paikoilleen. Jokainen idea elää hetken ja kokoajan tulee uusia, ahaa elämyksille voi antaa hieman enemmän tilaa.
Comment
-
Pahoittelen kuvan heikkoa laatua, mutta oleellisimman siitä erottaa. Enhän tuota pariskuntaa kaiken maailman konsteista ( Maitokorien aluskärry, tunkki, listan pätkiä, kakkosnelosen pätkä...) huolimatta yhteen saanut liitettyä. Paljosta ei kiinni ollut. Tänään pieni apujoukko oli nämä käynyt tallissa yhdistämässä, niin projekti jatkukoon paketin paikalleen laitolla tänään :) Olishan nuo pojat voineet sen samalla paikoilleenkin laittaa, en olisi mieltäni siitä pahoittanut
Comment
-
Se olisi sinne mennyt yksinkin, jos tuon heilumisen olisi saanut kuriin. 152cm vastaan tuo parivaljakko oli vaan liikaa ja jouduin myöntymään hävinneeni painimatsin, mut olihan siinä tosiaan ylivoima parivaljakolla :) Nyt on kone paikoillaan ja alkaa ihmettely niiden kymmenien piuhojen ja letkujen kanssa mikä on mistäkin. Yllättävän kivuton tuo on paikoilleen laittaa, kun auto on pukeilla. Toivon mukaan vaan ei ihan heti tarvitse moista urakkaa uusiksi ottaa.
Comment
-
Kannattaa ensimmäisenä peittää tuo lattiakaivo, ettei autoa kasattaessa tarvi etsiä pienimpiä osia sieltä :D
Comment
-
Tuo on öljynerotuskaivo eikä onneksi kovin syvä vaikka muutamat työkalut sinne onkin jo hakeutuneet...
Sain vielä kuva terveisiä http://www.kkdmotorsport.com/ Kallelta. Ahtimen kanssa tuli sanottua ekan kerran kättä päivää sitten Eemelin http://www.lds-turbo.fi/ käsittelyn jälkeen. Ei voi kun ihailla moista kädenjälkeä ja arvostaa heidän työtään edistää suomalaista moottoriurheilua harraste- ja ammattikäytössä :)
Comment
-
Eilen vein auton Kallelle ja tänään lähden sen hakemaan takaisin kotiin. Laina trailerissa on hiukan kärsinyt toinen ajoramppi ja eilen meinasi koko auto pudota, kun metalli antoi hiukan liikaa periksi. Onneksi Kalle toi rampin alle aiemmin harkon, niin se tipahti sen päälle. Nyt ramppia on korjattu ja toivon mukaan kestää tuon siirron. Jotakin on kotonakin sen alle laitettava. Se tästä vielä puuttuisi, että hajoaisi yhden heikon ajorampin takia. Kallelta tulikin jo muutama kuva valmiista sarjasta :)
Seuraavaksi vuorossa coolerin asennusta, ilmanputsarin viritys, lamppujen laittoa, peräkontin rakentaminen, sisusta hommat, jarru hommat ja polttoaine puolen teko. Sit säätöihin ja menoksi. Paremmalla puolella ollaan, ehkä?
Comment
-
Jos ei vähään aikaan tarviis trailerilla audia viedä. Eilen oltiin puolen yön aikoihin kotona. Onneksi naapurissa oli poikia sen verran kylässä, että saatiin auto talliin suoraan. Rouva senkun ohjaili vaan. Harmi kun nopeusmittari ei toiminut kuinka vikkelästi vauhdilla mentiinkään. Jos viettäisi muutaman talli vapaan päivän talviloman kunniaksi :) Ei ihan pääsisi kyllästymään tämän tekemiseen.
Comment
-
Nythän sulla olis kevyt homma karsia pois toisioilmapumput, suctionjetit ym. turhat combivalvet ja takaiskuventtiilit. Multa löytyy blockoffplate kanteen. Tarjoon sen ;) Motest hoitaa vikailmot pois kun tekee softan. Jäisi monta vikakohdetta tai mahdollista vuotopaikkaa historiaan ja konehuoneeseen jää kliinimpi ilme.
http://www.audizine.com/forum/showth...simplification
Comment
-
Ihanaa, kun kerroit tän nyt kun olen kasannut tuota räjäytyskuvien kans ja ilman niitä.... Menee siis hetki, kun tuon kaiken irrotan uusiksi. Mutta siistimpi oli lopputulos ja tämä on siis testattu toimivaksi? Se olis sitten muutama tunti puuhailtava irti noita letkuja :) Tarviin sinne sit sen blockoffplaten sulta, Kiitos :)
Comment
-
Auto on näytillä livenä nähtävänä ensimmäisen kerran helsingin American car showssa. Mikä on jkl:än potkut? Valaise vanhusta?
Pakosarja maksoi tehdasvalmisteisen ahtimen verran....
Juuri sain takapenkit valmiiksi ja apukuskin penkin. Vielä olisi kuskin penkin verhoilu ja ovet. Piti ehtiä tänään talliinkin, mutta näyttää pahasti aikataulu taas siltä se tallihommat siirtyi huomiselle ja sunnuntaille.
Sitten vähän OT ja viikonlopun piritys.... Kuka oikeasti vertaa autoa ja naista? Tai joo ehkä voi verrata siihen kuvassa olevaan kaunokaiseen, muttei muuten :)
https://www.youtube.com/watch?v=gBBROxboqDk#t=11
Comment
-
Coolerin paikka löytyi. Lisäksi verhoilut alkaa olemaan valmiit. Enää etuovet, kunhan saan ne ystävältäni takaisin hänen kätösten jäljiltä. Saa hiukan paremman äänimaailman autoon muutenkin kuin pörinä mielessä. Konehuoneessa on enää viimeistelyjä ja yhden bensalinjan sekä johtonipun siirto. Ai hemmetti pitäähän nuo puttket vielä tehdä ja ilmanputsarin sijoittelu.... Just kun ajattelin olevani jo voiton puolella. Perä vuotaa jonkin verran öljyä, joten on stefojen vaihto edessä :/
Comment
Comment