Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lady Q projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Nojos tää ylläolevan kuvanmukaseks ois tulossa, ni ei voi muutaku sanoo et ruma ku rullatuoli. :) Itellehhän näit tehään.

    Comment


    • #92
      Olipas kannustava ja hyödyllinen kommentti.

      Comment


        #93
        Vai olisko peräti mielipide.

        Comment


        • #94
          Arvostelijoita riittää aina teet niin tai näin. Eikös kuitenkin ole ihan hyvä antaa esson baarin pojille aihetta puheisiin renkaiden potkimisen ajaksi? Jokaisen projekti varmasti kestää kritiikin ja tämä vielä paremmin. Kuvassa olevan näköiseksihän tuota en ole edes tekemässä, jos viitsisi kommentit lukea. Ainoastaan muutamaa ideaa siitä käyttämässä. Kuvan autossa kun ei taida ihan riegerin korisarja olla kiinni.

          Comment


          • #95
            Tänään tuli matkahuoltoon Reinzin kannentiiviste ja ARP:in kannenpultit. Ne olikin viimeiset tarvittavat moottorin osat. Soitin eilen verhoilijalle, josko ehtisi ottamaan pienen ja suhteellisen nopean projektin tuon sisustan verhoilusta. Nyt vaan odotella sitä ahaa elämystä verhoilun materiaaleihin ja ratkaisuihin. Tähtitaivas ledikatto olis ollut ihan kiva, mutta taitaa mennä vähän prinsessoinin puolelle alkaa pian uskottavuus kärsimään...

            Comment


            • #96
              Tähtitaivas ledikatto olis ollut ihan kiva, mutta taitaa mennä vähän prinsessoinin puolelle alkaa pian uskottavuus kärsimään...
              Koska se tykkää nappi? ::D

              Comment


              • #97
                Miksi arp pultit? Niillä on useampi 1.8 lohko pilattu. Normaalit kansipultit kestää kuitenkin melko kivuttomasti isommatkin paineet ja tehot.

                Comment


                • #98
                  Jos sitä meinaa pitää jatkuvasti levällään, niin säästää uusien pulttien verran joka aukasulla :)

                  Comment


                  • #99
                    Mihin tää lohkojen hajoaminen perustuu? Onko ihan faktaa, että nimenomaan pulttien takia eikä asennusvirheen tai jonkun muun syyn takia?

                    Comment


                    • Nousee lohkosta, aluhattu laajenee, rauta ei, pultti ei anna periksi??
                      http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1341255171
                      tuossa kävi vahinko että hx40 antoi kaiken, sylkkäpaineet mitä sattuu tietysti. Muta hyvin kulki sen aikaa :) Pystyrailot klo 1 ja 11 kahdessa sylinterissä samassa kohdassa ja samassa asennossa arpin pinnapultteihin nähden.

                      Comment


                      • On ihan faktaa. Ja joo pultithan maksaa reilu kympin setti, siis tavalliset. Saa jonkun kerran avata että on arppien hinta tullu vastaan.
                        Niin siis jos ei heti hajoa niin nostaa ainakin kierteiden kohdalta lohkon patilleen. Eli kun ottaa tiivisteen pois välistä ja laittaa hatun päälle niin kannen/lohkon välistä paistaa valo.

                        Comment


                        • Jos arp:it ostaa sen takia, että säästää pitkässä juoksussa koneen aukasuissa, niin kantsii varmaan antaa jonkun muun kasata moottorit... Täältä kanssa ääni vakio ruuveille.

                          Comment


                          • Onhan noissa pulteissa aika iso ero jo muutenkin. Täytynee kuitenkin ne vakiopultit tilata volkkarille ja laittaa niillä. Sain aika hyvän tarjouksen välijäähdyttimestä nimeltä mainitsemattomasta paikasta 1250-1300e. Aika kova hinta mokomalle sarjalle. Halvimmillaan tuota sarjaa saa 290 e. En tiiä onko merkki sama, mut koko on ainakin ja putki / letkukitti. Tuleeko joiltakin näihin bonuksena blondilisä? Nuo cooleri kuvat siis tästä em. tarjouksesta. Tänään tuli uudet D liten light tube umpiot. Näyttää ainakin irrallaan aika hyvältä, mutta katsotaan kuinka istuu auton kokonaisuuteen.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Kiinacooleri vs. oikea cooleri. Siitä tulee suurin hintaero.

                              Comment


                              • 1ke väärtti ero?

                                Comment


                                • Aika rosvoamista "aidolla" kuulerilla, kiinalaisella pärjää hyvinki pitkälle.

                                  Comment


                                  • Näissä pulttijutuissa ns. orkkispultit tai tarvikeputkan pultit on vähän liiankin samaa tavaraa. Ettei vaan tulis samalta tehtaalta. Miks esim. jotain kiertokangen erikoispulttia tekis monta eri tehdasta? Niitä, kun ei vaihdeta samaa tahtia kuin öljynsuodattimia ja valmistusmäärät pieniä... En tiiä mitä kannenpultit maksaa marmoritiskillä, mutta väittäisin, että maksat samasta asiasta tupla-tripla hinnan kuin Koivuselta Febin pulteista.

                                    Comment


                                    • Kansipultit oli viime kysymällä sahapukkiin toistakymppiä kappale alkuperäisosana. Tarvike (Reinz) muistaakseni jossain 1€/kpl.

                                      Comment


                                      • tarjouksen välijäähdyttimestä nimeltä mainitsemattomasta paikasta 1250-1300e
                                        tuossa "tarjouksessa" on kyllä ~tonni liikaa. Kiinacoolereita (~150€) on todettu aivan toimiviksi ja itse sovittamalla ja tekemällä ahtoputket säästää sievoisen summan. Tuo valmis setti jota itsekin katselin tuolla ~300e:lla ei kuitenkaan ole niin tarkasti mitoitettu fyysisen sopivuuden vuoksi, että siitä saisi hyvän. Varsinkin jos sulla puskurit on jotain muuta kuin OEM:ia, niin sovitusta tulee varmasti. RST:stä vaan putket vaikka alumiinisiin painoa onkin hieman lisää ja siihen sopivat silikonit (4kpl) niin tulee hyvä, toimiva, edukas, sekä istuvuudeltaan passeli. Ainut etu tuossa setissä oli muistaakseni se, että kennon syvyys oli pienempi ja täten sijoittelun puolesta parempi tuonne puskuripalkin ja syylärin väliin mitä 76mm syvissä yleisimmin saatavilla olevissa coolereissa.

                                        Comment


                                        • Varmasti joutuu vähän modifoimaan, että saa nuo putket sijoiteltua hyvin. Joutuu vähän muutakin muokkamaan konehuoneesta. Kiinacoolereista sen verran, että kaverini autossa on "kiinacooleri" ja autossa on 823 hp. Tuolta löytyy autokin http://www.tvracing.net/?Kilpurin_kuvat_ja_videot

                                          Comment


                                          • Kiinacoolereitakin on monenlaisella kennolla. Omassa oli niinkin virtaava kenno että lentokentällä 4vaihteella oli imulämpö 76astetta. 23c oli ulkona lämmintä. Sisärivoitus oli melkoisen karmeeta. Riippuu tietysti vielä minkälaisilla paineilla ajellaan.

                                            Comment


                                            • Kyllähän niitä kaikenmoisia löytyy. Toivottavasti löytys vaan hyvä mikä toimis. Tän päivän miinus listalle ja ostoslistalle meni laturi.... Ihan kivoja investointeja riittää, mutta toivon mukaan tuo palkitsee kunhan saan sen ajoon. Tarkoitus olisi ensi kesänä päästä varttimaili sillä ainakin ajamaan. Radalle ei taida uskaltautua vaan saa nähdä josko muijan mieli muuttuis :)

                                              Comment


                                              • Tänään hain kannen talliin odottelemaan alakerran valmistumista koneistamolta. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kasata moottori loppuun odottelemaan Ladyläisen saapumista maalarilta.

                                                Ajattelin tehdä kuitenkin verhoilun itse. Nyt pitäisi vaan löytää paikka mistä voisi ostaa ihan oikeata autonverhoiluun tarkoitettua nahkaa. Kangaskaupasta saa keinonahkaa, mutta se on tarkoitettu pääasiassa "sohvaverhoiluun" sen pakkaskestävyys ei ole niin hyvä.

                                                Onkohan boschin 044 bensapumpun asentamisessa isokin sovittelu tuon tankkiin?

                                                Kannenpultit vaihtuu orkkiksiin, niin nukun ehkä yöni hyvin... Tosin jostainhan tuo paukahtaa aivan varmasti.

                                                Comment


                                                • Kyllähän nuo sen +600hv kestää joten ei kait vielä mikään paukahtele. :)

                                                  Comment


                                                  • Kestää moottori varmastikin, mutta odotanpa innolla sitä kaikkea muuta oheistoimintaa mitä tästä seuraa. Toivoa sopii, että luotettavasti mut joka aamu töihin kuljettaa.... Jotenkin on vaan hieman epäilevä olo. Eihän ole olemassa ehjiä turboautoja, on vaan sellasia jotka on menossa rikki tai sitten ne on rikki :D

                                                    Comment


                                                    • Niin se unohtu vastailla tekstariin. Ei taida mennä 044 b6 tankkiin. Hommaa tämä mikä mullakin oli:
                                                      http://store.034motorsport.com/produ...fuel-pump.html
                                                      http://store.034motorsport.com/high-...ons-20835.html

                                                      Paluulinjallikseksi muutos oli edessä 430hv paikkeilla.

                                                      Comment


                                                      • Tuonne oli joku antanut tällaisen palautteen:
                                                        Hi!
                                                        I´ve just recived this 040 fuel pump, and it don´t seems to fit in to my FWD Audi A4 B6 1,8T.. i´m a bit frustrated!
                                                        My fuel pump looks more like the VW MK4 High Output Drop In Fuel Pump..

                                                        Onkos -02 ja -03 tankeissa eroja?

                                                        Comment


                                                        • Mustangin raidasta voisi ottaa hiukan mallia ja värilapussa mattasemmat alueet on mattalakkauksen saaneet. Keskellä oleva kirkkaampi osuus on puolikiiltävällä lakalla vedetty. Autosta siis muuten tulee mattaharmaa, mustalla matta viivalla, jossa kirkas violetti tuon turkoosin tilalla. Katto kirkkaan mustalla. Ja kohta on kromi takaledivalot myynnissä.... Tätähän se maalari halusikin :)
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • Tänään hain kangaskaupasta verhoilu nahat penkkeihin. Takapenkin verhoilut on jo purettuna ja huomenna pääsen ne ompelemaan uudella kuosilla. Kysyin verhoilijalta tarjousta eikä hän ole viitsinyt vastata joten olkoon ilman töitä. Toinen jyväskyläläinen verhoomo on suljettu maaliskuun loppuun, kun pariskunta on kanarialla siihen asti. Kolmas verhoilija ilmoitti pelkkien penkkien hinnaksi materiaaleineen 2500e. Oli sen verran kova hinta, että päätin tehdä pienen tilin ja surauttaa itse nuo penkit. Materiaalit maksoi 158e sis. keinonahat, langat ja nahkaneulat koneeseen. Voipahan peiliin katsoa, jos ei työnjälki tyydytä.
                                                            Huomenna soittoa koneistamolle, josko saisin viikonlopuksi alakerran omaan talliin ja pääsisin kasaamaan moottorin loppuun.

                                                            Comment


                                                            • Onko autoon suunnitteilla minkälaista kesärimssiä, alustaa ja jarruja?

                                                              Mielenkiinnolla seurataan tekniikan edistymistä ja mitä tuosta irtoaa rullilla sitten keväällä (?) Ulkopuoli kaikkineen korisarjoineen ja kolmivärimaalauksineen ei oikeen itsellä uppoa, mutta tekniikka muutoksesta peukku ylös.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X