Ok, kiitos infosta. Kokeilen nyt ainakin, ja jos näyttää ettei toimi, vaihdan vanhat takaisin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 3.0 TDIq -07
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Mitkä siinä on akselimassat? Muutamalla sivulla sanotaan että Pro Street PSS65-15-006-08-22 sarja kävisi myös ässään (?) ja siten nuo samat jäykemmät jouset sopisivat myös siihenkin.
Ainakin tuossa on niin että kävisi:
http://www.slamit.net/product/9192/e...ant-max-1230kg
Comment
-
Käskinpä velimiestä istumaan takakontin laidalla ja otin parit kuvat siitä mihin korkoon auton perä olisi mukava saada.
Jousia en ole löytynyt euroopan puolelta. Jenkeissä oli, mutta olisivat tulleet alvien ja tullien kanssa yhtä kalliiksi kuin täällä, joten tilaan ne nyt sitten Eibachin Suomen edustajalta.
Comment
-
Huh huh. Olin just tänään tilaamassa itsekkin jousia Eibachilta. Onneksi satuin lukemaan tämä threadin vielä. Nyt on mamasanille laitettu kyselyä jousista.
Comment
-
Enpä ossaa sanoa. :D Muillakin tuon perän kanssa samaa ongelmaa...
Tuossa Eibachissa on vakiona kohtuu pitkät takajouset. Edellisellä FK Highsportilla sai kyllä tuohon tasoon, mutta muuten se olikin sitten paljon paljon huonompi. Eiköhän tuo viimeistään ensi viikona aikana näytä paremmalta. :)
Comment
-
Taydellisyytta hivotaan, jos muovihitsilla tai jollain sais nuo maskin kaksi reikaa umpeen, niin vaittaisin olevan paamaara saavutettu ja sittenhan se joutaa jo myyda pois ;) Onko muuten mahdollista olla sekakilvet Suomessa? Eli edessa finniton ja takana FIN-kilpi, tietty se etukilpi tarralla tuohon kiinni.
Comment
-
Kiitos kehuista ja kommenteista. :)
Finnittömät kilvet on käyny mielessä. Ei vain taida klubikilvenalunen sopia niille? Onko tuollaista mustapohjaista kilpeä mahdollista saada tälläiseen uudempaan autoon? Katselin tuolta trafin sivuilta, mutta aika epäselväksi jäi... Olisihan tuo aika tyylikäs kieltämättä.
Noiden reikien peittäminen on ollut mielessä jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut vielä vain aikaiseksi. Eiköhän nuo jollain muovintäyttöaineella saisi umpeen, ja sitten jotain mattamustamaalia päälle. Hmm.., pitäisiköhän näillä pidemmillä vapailla hieman askarrella.
Comment
-
Auton vanha rekisterikilpi
Auton vanhassa rekisterikilvessä rekisteritunnus on merkitty mustalle pohjalle valkoisin kirjaimin.
Vanhoissa autoissa voi olla edelleen kiinni niiden alun perin saamat vanhat, mustapohjaiset rekisterikilvet. Autolle, jossa on tällä hetkellä valkopohjaiset kilvet, voi myös saada mustapohjaiset kilvet, jos
- sillä aiemmin ollut rekisteritunnus on ollut mustapohjaisilla kilvillä
- aiempaa tunnusta ei ole annettu toiselle ajoneuvolle
- tieto autolla aiemmin olleesta tunnuksesta löytyy Trafin tietojärjestelmästä.
Jos noita mustapohjaisia kilpiä sais hankittua, niin olisihan niitä silloin edes joku keksinyt tämän aikaisemminkin. Joskus aiemmin oli joku BMW X5 (muistaakseni?) jossa oli mustapohjaiset kilvet ja se oli internetin mukaan hoidettu niin, että oli siirretty kilvet jostain vanhasta autosta. Olikohan tuo 1972 viimeinen vuosi jolloin sai noita mustapohjaisia kilpiä autoon, kun myöhemminhän noita on saanut vain museorekisteröitäviin.
Eli tuo tapahtui kutakuinkin seuraavasti... Hankitaan vanha ajoneuvo, poistetaan se rekisteristä ja heti varataan vanhan auton tunnus erikoiskilveksi jotta siis tuo trafin kolmas kohta täyttyy.
Comment
-
Vai noin. Eipä kyllä ole loppujen lopuksi monimutkaista. Taidan silti kysellä noita finnittömiä kun käväisen hakemassa uuden etukilven. Muuttuu se ulkonäkö niilläkin mieleisempään suuntaan.
On juu tutkan paikat. Hmm.., tuo anturi vaihtoehto ei käynyt mielessäkään. Keneltäköhän löytyisi varaston nurkista? :D
Comment
-
Siistin näköinen noin mustana lookkina.
Ainoa, mikä mua häiritsee ja suhkot paljon on noi mustat kehäpulti. Pomppaa valkoisten kehien kanssa liikaa.
Comment
Comment