Tämmösen hain pari vuotta sitten ruotsista, eikä ollut putkeen menny reissu.. Olin ekaa kertaa laivalla menossa tukholmaan ja sain viestin auton myyjältä: "i dont find register papers". Join muutaman kaljan laivassa ja ajattelin että käydäämpä katsomassa kun tänne asti on tultu. Syynäsin autoa pitkään, enkä löytänyt mitään moitittavaa (olen tarkka). Auto maalattu kattoa luukuun ottamatta. Noh, en uskaltanut sitä ostaa kun en tuntenut kaveria, eikä sillä ollut minkäänlaisia papereita autosta. Sovittiin sitten uusi tapaaminen viikonpäästä ja niin saatiin kaupat tehtyä (elämäni pisin viikko).
Jälkeen päin selvisi kaverin olleen ruotsin arvostetuimpia automaalareita.
Automarke: Audi
Modell: 100 S4 4.2 -93
Motor: 4.2 Abh
Auspuff: 3" RST X-back + Vakio muutettu läpivirtaavaksi, keskivaimennin poistettu (leimalle.com)
Fahrwerke: Eibach pro kit + ?-iskarit
Getriebe: CMG (6v manuaali)
Sommerreifen: 18x8,5 AEZ Paron + Nankang NS2 235/40
Winterreifen: 17x8 RS4 B5 (mattamusta pulveri) + 225/45 Bridgestone Noranza 2
Audio: Audi gamma cc. Erillis-sarjat vaihdettu eteen 4" ja taakse 5,25" alkuperäisille paikoille (Sinustec).
Autoa huolletaan ja ajetaan aivan niinkuin tämmöistä autobaana kiituria kuuluukin. Toimii siis harraste/käyttöautona.
Huoltoja:
08/2005 Kytkin (200tkm)
12/2011 Vaihteisto- ja peräöljyt (232tkm)
06/2012 Jakopää (241tkm)
01/2013 Moottoriöljyt+suodatin (256tkm)
11/2013 Tulpanjohdot ja tulpat (261tkm)
12/2013 Moottoriöljyt+suodatin(266tkm)
01/2014 Leimattu, liput liehuen (268tkm)
03/2014 Ilmastointi -huolto (270tkm)
Jälkeen päin selvisi kaverin olleen ruotsin arvostetuimpia automaalareita.
Automarke: Audi
Modell: 100 S4 4.2 -93
Motor: 4.2 Abh
Auspuff: 3" RST X-back + Vakio muutettu läpivirtaavaksi, keskivaimennin poistettu (leimalle.com)
Fahrwerke: Eibach pro kit + ?-iskarit
Getriebe: CMG (6v manuaali)
Sommerreifen: 18x8,5 AEZ Paron + Nankang NS2 235/40
Winterreifen: 17x8 RS4 B5 (mattamusta pulveri) + 225/45 Bridgestone Noranza 2
Audio: Audi gamma cc. Erillis-sarjat vaihdettu eteen 4" ja taakse 5,25" alkuperäisille paikoille (Sinustec).
Autoa huolletaan ja ajetaan aivan niinkuin tämmöistä autobaana kiituria kuuluukin. Toimii siis harraste/käyttöautona.
Huoltoja:
08/2005 Kytkin (200tkm)
12/2011 Vaihteisto- ja peräöljyt (232tkm)
06/2012 Jakopää (241tkm)
01/2013 Moottoriöljyt+suodatin (256tkm)
11/2013 Tulpanjohdot ja tulpat (261tkm)
12/2013 Moottoriöljyt+suodatin(266tkm)
01/2014 Leimattu, liput liehuen (268tkm)
03/2014 Ilmastointi -huolto (270tkm)
Comment