Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Avant, 2.7Tdi, 2005, 4F

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi A6 Avant, 2.7Tdi, 2005, 4F

    Vaimo osti itselleen uuden kulkineen, tehdään nyt pieni näyttämö kirjoitus ko kamppeesta. Ei ole vielä kerinnyt tutkimaan pahemmin uutta tulokasta, niin ei todellakaan tiedä kaikkia hilavitkuttimia ko laitteesta.

    6 vaihteisen manuaalin kaverina toimii 2.7tdi (132kW) joka on lastutettu. Entisen omistajan puheitten mukaan kyseessä säädettävä lastu, tämän hetkinen teho pitäisi olla siinä 200hv hujakoilla, maksimissaan saisi 230hv.
    Mittarissa on 233tkm ja long life systeemillä on menty. Pitänee itse siis jatkossa alkaa vaihtamaan useammin.

    Alustalle on tehty pieni muutos, eli siellä on H&R -40mm jouset. Todella mukava ajaa tuolla alustalla. Renkaina on 19" jotkut repsut, todella kärsineenä. Päällä on Hakka R kitkat.

    Lisäherkuista en vielä oikein osaa sanoa, pitänee tutkia nuo koodit mitä on huoltokirjassa.
    Sisusta on vaalea nahka/alcantra. Korille tehty jotain muutoksia keulaan, omistajan mukaan S6 puskuri ja RS6 maski, itse sanoisin jotain muuta. Onko S-Line merkki keulassa irroitettavaa mallia? Vaimo haluaa sen pois.

    Maalipinta vaatii "pientä" hoivaamista, paljon on pyöritetty konepesussa, pinta sen näköinen. Kulumaa siellä täällä.
    Valoihin on isketty tummat Lamin-X:sät, muuttaa melko radikaalisti ulkoasua ;) Katsotaan mitä tämän kanssa tehdään, ajetaan toki paljon ja nautitaan kyydeistä. Takana on kilven alunen, jonka tänään ruuvasin kiinni, siinä on ne modit mitä on kerinnyt tekemään.
    Tuossa nyt nuo "lisä" varusteet, mitkä sai vin numeroitten takaa (vai mitä ne nyt oli?)
    PRCode: 0G1 = Gearshift lever
    PRCode: 0JL = Weight category front axle weight range 11
    PRCode: 0YH = Weight range 8 installation control only no requirement forecast
    PRCode: 1BA = Standard suspension/shock absorption
    PRCode: 1KD = Disc brakes rear
    PRCode: 1LG = Disc brakes front
    PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
    PRCode: 1SA = Without additional engine guard
    PRCode: 2K1 = Reinforced bumpers
    PRCode: 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
    PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
    PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
    PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
    PRCode: 3Y0 = Without roll-up sun screen
    PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
    PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
    PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
    PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
    PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
    PRCode: 5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
    PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
    PRCode: 5TD = Decorative aluminum inserts
    PRCode: 6TS = Right exterior mirror: aspherical large viewing field
    PRCode: 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
    PRCode: 7GN = Emission standard EU4 DPF preparation
    PRCode: 7K0 = Without tire pressure warning light
    PRCode: 7Q9 = Navigation system
    PRCode: 7X0 = Without park distance control
    PRCode: 8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp for driving on the right
    PRCode: 8GV = Alternator 180 A
    PRCode: 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
    PRCode: 8Z5 = Not hot country
    PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
    PRCode: C5V = Alloy wheels 7.5J x 16
    PRCode: D1N = 6-cyl. turbo dies. eng. 2.7 L/132 kW 24VV6 TDI common rail base engine is TA1
    PRCode: E0A = No special edition
    PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
    PRCode: J0Z = Battery 520 A (110 Ah)
    PRCode: Q1D = Sports front seats
    PRCode: TA1 = 6-cylinder diesel engine 2.7 L unit 059.F
    PRCode: U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer
    PRCode: X0A = National sales program Germany
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Kuppis; 5.10.2013, 21:21. Perustelu: Lisäilin nuo varustetiedot.

    #2
    Audilla on menty yli tuhat kilsaa oston jälkeen ja hienosti pelittää. Heräsi tuossa kysymys koskien tuota virtalukko systeemiä. Tuossa on se über hieno starttaus systeemi (liekkö kaikissa?), eli kun käyttää avainta nopeasti startti asennossa, niin tuo värkki starttailee itse itsensä. Kuinka helposti tuo ottaa itseensä, kun myyjä sanoi, että hajoaa herkästi jos sitä itse pitää siellä startti asennossa? Ei olla pidetty, mutta saatiin sellainen kuva puheista, että hajoaa melkein heti, jonka jälkeen onkin todella kallista.
    Sitten pitäisi vielä saaha se bluetooth puhelin systeemi toimimaan, kyselee PIN koodia, mistähän sen saisi kaivettua? En ole kerinnyt perehtymään.

    Ja tuosta keulasta sanoin myyjälle, että tuo ei ole edes nähny RS6 maskia, niin meni melkoisen hiljaiseksi, sen jälkeen "muisti", että joo siihen tulikin se S-Line keula :) Eipä nuo ollutkaan niitä päätöksiä, millä tuo ostettiin. Edukas hinta ja taloudellisuus, auton koostakaan ei haittaa ole, siinäpä ne tärkeimmät kriteerit. Ja huoltokirja on kattava, se antoi kanssa vähän pontta asiaan.

    Comment


    • #3
      Puskurihan tuossa on ihan normaali, ei edes s-line.

      Comment


        #4
        Kyllä tuo minusta on aivan normaali s-line keula puskureineen ja sumuvaloritilöineen.

        Comment


          #5
          Huoltokirjassa ainakin maininta että on vaihdettu s-line keula. Ei toi puskuri mun silmään kyllä vakiolta näytä. Oli nimittäin joku mamma peruuttanut ml mesellä ihan perille asti jonka seurauksena oli vaihdettu isolla kädellä uutta rojua sinne tilalle.
          Ilmastoinnin kompura, syyläri, cooleri ja keulan palkki, noi oli ainakin vaihdettu ja sen huomaa, kiiltävät uutuuttaan.

          Comment


            #6
            Ei ota systeemi itseensä, vaikka hetken pitääkin avainta start-asennossa. Kaikista tuo löytyy.

            Comment


              #7
              Kaikki kun ei sisäistä tuota startti hommaa. Esim appiukko :) Olishan se melko tyhmää jos hajoaisi nopeasti, jos pitääkin avainta start asennossa. Ihan mukava varuste kaiken kaikkiaan.

              Comment


                #8
                Auton oletus PIN siihen bluetooth:in on 1234 jos joku ei ole sitä muuttanut.

                Comment


                  #9
                  Mahtaakohan VW puolella olla sama?
                  Yritin tuossa yhteen 3C Passatin Premium puhelimeen yhdistää omaani, mutta ei suostunut yhdistymään.

                  Comment


                  • #10
                    Eikös s-linen puskurissa ole tuo keskellä oleva aukko isompi? Vai pätkiikö mulla muisti niin pahasti.

                    Comment


                    • #11
                      Normaali s-line puskurihan tuo on. Vakiossa on "hymy" ylöspäin.

                      Comment


                        #12
                        Eli näin?: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Audi-A6-C6.jpg
                        Viimeksi muokannut okkim; 11.10.2013, 09:28. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

                        Comment


                          #13
                          Pulla: En mee vannomaan koskeeko volkkaria. Minä jouduin vähän kikkailemaan vanhan HTC:n kanssa,mutta note 2 taas yhdisty ilman eri kikkailuja kun syötti PIN koodin kysyttäessä.

                          Comment


                            #14
                            Tuossa pari kuvaa, kun pesin kulkineen perjantaina. Näyttää paremmalta tuo pinta kuvissa, mitä on livenä. Hitusen on paskanen auto, kun katsoo vasemmalla olevaa huuhtelu vettä mikä tuli kintaasta. Vanteet sai käsitellä kahteen kertaan, toisen kerran joutui hinkuttamaan.
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Voi lukottaa. Tämänkin.

                              Comment

                              Working...
                              X