Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

American5

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
    Olisit laittanut uuden mallin nupin, eikä tuota vanhaa. Eli tämä, toki vaihto ei ole yhtä simppeli:


    Hieno nuppi! Täytyy varmaan ittelle ostaa moinen. Mitä erilaista on vaihdossa?

    Comment


    • #62
      Joutuu lämmittämään ja kiertämään 90 astetta sitä kepin muoviosaa tuon lukitusnapin sijainnin takia. Kuten noista kuvista näkee, on se vanhanmallisessa sivulla, uudessa edessä. Ohjeet mm tuolla: http://www.audizine.com/forum/showth...onic-Knob-swap

      Laitahan kokemuksia tosiaan noista muutoksista, itseäni kiinnostaa myös pehmeys koko kierrosalueella, onko vakion kaltainen vai tuleeko jotain kulmikkuutta tms mukaan turbon ja softan myötä..

      Comment


        #63
        Alkuperäinen kirjoittaja +RISU Näytä viesti
        Noniin, nyt ois sitten vitosessa pikkasen enempi kulkua: tuli laitatettua Unitronic Stage 2+ kitti ja downpipe. Asennuksen hoiti AUTuning Huntington Beachilla. Koko satsi oli asennuksineen about $4k. Ensimmaiset fiilikset on kylla muikeat, pitaa kirjotella lisaa tanne kunhan tulee enempi maileja alle. Mutta potkua on kylla selkeasti enempi, mita pelkastaan softattuna.
        Onko vielä vakio cooleri?
        Velipoika laittoi itärannikolla APR:n K04 setin ja kaveriksi vielä Wagnerin cooleri, jaksaa kesälläkin pitää imulämmöt alhaalla.

        Comment


          #64
          Vakio cooleri on viela. Tuo Wagnerin cooleri on ostoslistalla, pitaa hetki kayda taas tienaamassa etta paasee tilaamaan :)
          Eilen tuli asennettua CR-15 poikkituki, jota Audizinella vaikuttava James valmistaa. En tieda onko pelkkaa amerikan joen puhetta, etta pitas selkeasti olla napakampi ohjaustuntuma. Ja kylla se minunkin jarkeen kay etta jos keulaan laitetaan jaykistetta, niin tarkempi ajettava siita tulee. Eika tuo nyt pahan hintanen ollut, $150 posteineen. Aivan pienen lenkin ehdin kayda heittamassa ja alkufiilis on positiivinen, kori ei enaa esim. nitku ja natku kun menee hidastetoyssyn yli. Pitaisi kayda vetasemassa joku pitempi lenkki dynaamista ajoa.
          Kavin myos eilen hieman ottamassa 0-100 lahtoja, videot vaan epaonnistui, taytyy koittaa uudestaan ens viikonloppuna.

          Comment


            #65
            Aamulla kavin pikku sprintteja 0-60 ottamassa muutaman, silloin kun auto viela pelasi...
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Mitä sitten tapahtui?

              Comment


              • #67
                http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ostcount=20338

                Comment


                  #68
                  Hyvinhän tuo näyttää sysäävän :) Mitä softaa käytit ja onko tiedot gps:stä vai autosta?

                  Comment


                    #69
                    Androidimarketista semmonen kuin 0-60 free. Yhdistaa BT-OBD mokkulaan, josta ottaa nopeusdatan.

                    Tuli soittoa Pure Motorsportilta, etta kolmospytyn suutin siella on sanonut sopimuksen irti. Uutta tilalle ja kovaa ajua taas, kuhan Californiaan taalta Seattlesta kerkian :)
                    Viimeksi muokannut +RISU; 28.10.2015, 04:33. Perustelu: lisaa tietoa tuli

                    Comment


                      #70
                      Täytynee huvikseen kokeilla omalla kans joku päivä :)

                      Comment


                        #71
                        Uudet eturenkaat kavin hakemassa, samaa merkkia kuin edelliset, talla kertaa kokona 235/35R19. Pitas kayttaa kulmat saadossa pikapuoliin. Toisessa etuvanteessa naky olevan kuhmu sisakehalla, joten niin sita paasee kohta vannekauppaan kans...
                        Juu viime viikonlopun hinailuepisodi selvisi alkuviikosta, kolmospytyn suutin oli pasahtanut paskeeksi. Uusi tilalle ja oljyt vaihdettiin ja taas rokkaa!

                        Comment


                          #72
                          Jep jep. Osaa se tama laitos haistaa rahan tai sitten sita vaan harmittaa kun en oo ajanut kuin viikonloppuisin. Viime lauantaina nilkuttelin PureMS:n pajalle, kun moottorin kuva loimotti mittaristossa, eika kiertanyt 4 krpm enempaa. Scangaugella katoin etta P2128 koodi oli muistissa. Nyt tuli sitten soittoa etta kaasupoljinasetelma menee vaihtoon. On vissiin tullut liian innokkaasti poljettua :)

                          Comment


                            #73
                            Nyt ois taas rahaa tuhlattu ja Wagner Tuningin Performance intercooleri ja uuet tossut neitille asennettu. KMC685 District, 19x9.5" et35, Accelera PHI 265/30R19, joka nurkassa. Nuo jarrusatulan rutaleet pitas kylla rotjata jollain varilla, kunhan vaan ehtis. Vanteet punnasin henkilovaa'alla: 27.5lb=12.5kg kipale, ei siis ihan kamalan painavatkaan tuolle koolle.
                            Attached Files
                            Viimeksi muokannut +RISU; 4.10.2016, 18:19. Perustelu: vanteiden paino

                            Comment


                              #74
                              On se vaan nätti!

                              Comment


                                #75
                                No on. Värimaailma miellyttää jostain syystä omaa silmää..

                                Comment


                                  #76
                                  Onko tuossa takasivulasissa paikallisen merkkikerhon jengitunnus? Kevättä ilmassa, kun vitonenkin alkaa kuoria teippauksiaan helmasta :D

                                  Comment


                                    #77
                                    Juu, paikallisen kerhon tunnari. Tuo teipinkulma on sattuu kylla mullakin silmaan, mutta ei vaan ole saanut leikattua sita pois :)

                                    Comment


                                      #78
                                      Eilen iltapaivalla laitettiin vitonen trailerin kyytiin. Siita se jatkaa rekkavarikolle, jossa se lastataan isompaan rekkaan. Ja siita sitten itaanpain, lapi lahes koko mantereen, Pohjois-Carolinaan. Noin viikon paasta pitas saapua perille, toivottavasti ehjana :)
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        #79
                                        Mikäs siihen on tullu kun pitää matkaan pakata?

                                        Comment


                                          #80
                                          Oisko vaan muutto ja matkaa sen verta ettei kehannu ajaa?

                                          Comment


                                          • #81
                                            Muuttaminen on vaarallista.

                                            http://www.audizine.com/forum/showth...y-Stage-III-S4

                                            Toivottavasti selviää matkan.

                                            Comment


                                              #82
                                              Eipas pelotella! Hyi saakeli kun luin tuon tarinan tuolta AudiZinelta... Joo ei ihan pysty ite ajamaan tuota matkaa, semmonen 2500 mailia suurinpiirtein. Ja parempihan se on ettei nekaan mailit auton mittariin ilmesty.
                                              No, tana aamuna soitti rekkakuski, etta huomenna aamulla on auto perilla Charlottessa. Toivotaan, etta on samassa kunnossa kuin lahtiessa San Diegosta, eika ole rallatty ylimaaraista. Lahtee aika herkasti korvausvaatimus menemaan vakuutusyhtioon, jos mittariin on ilmestynyt maileja...

                                              Comment


                                                #83
                                                Eikö softassa olis "valet" modea? Sehän on tehty just tämmösiä varten.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Tuli perille ja ehjana. Vaikkakin aivan maantiepolyssa. Eika ollut tullut ylimaaraisia maileja mittariin. Kotimatkalla hakupaikasta sitten perinteista motorsporttia, downpipen v-band laippa irtosi, lieko huonouttaan hajonnut, en kylla mielestani mihinkaan kuoppaan tms. ajanut. Talla hetkella ei edes harmita, kun sain kerta auton tanne Charlotteen luvatuissa puitteissa. $925 oli rekkakyydin hinta.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Charlotten ohi on tullut ajettua kahtena vuotena kun menen APR:lle.
                                                    Jos en saa mielenhäiriötä, niin saatan taas vetästä tonnin suuntaansa ( maileina) ja ohittaa Charlotten vuokra-autolla.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Hyvä, että tuli perille ehjänä. Mulla on myös käyntiä tuolla suunnalla varmaan vielä ainakin kerran tänä vuonna. Firman konttori on Greenvillessä South Carolinan puolella.

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Jotenkin alkoi tuon jutun jälkeen muistumaan mieleen kun eräs kanssa harrastaja tuotatti saksasta lotus omegan ja rahtari ukko ajoi sen suomen satamassa kontin kylkeen mäsäksi.

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Nonii! Nyt ois astetta paremmat jakkarat paikallaan. Likaiset ovat rahtauksen jaljilta, taytyy vieda jonnekin detailing mestaan putsattavaksi koko kosla. Ajofiilis noin tuhat kertaa parempi :)
                                                          Component protection on paalla, kun mun edellisissaa ei ollu muistia. Pitaa kayttaa merkkarilla koodattavana. Ei kai se ajamista esta? Airbagin valo palaa kans, koitin ottaa VCDS:lla pois, mutta syttyy aina uudelleen, onkohan tamakin tuosta suojauksesta johtuvaa?
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Todennäköisesti airbagin valo johtuu juuri siitä, että CP on päällä. Muistipenkeissähän on omat ohjainlaitteet. On muuten aika karsean näköiset jakkarat noin likaisuuden osalta, mutta muuten varmasti 100x paremmat kuin vanhat.

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Eikös nuo olisi irrallaan ollessaan ollut helppo pestä ja käsitellä? Vai oliko kiire saada paikoilleen? :)
                                                              Viimeksi muokannut vV8m5; 17.4.2016, 11:55.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X