Olen aina ihastellut A5-korisia Audeja ja edellinen S4 B6 alkoi pelotella huoltokuluillaan, oli aika avata cars.com
Sieltä muutama auto lähempään tarkasteluun ja eikun V8 tulille ja paikan päälle katsomaan. Haaviin tarttunut upean värinen A5 oli se viimeinen, mitä kävin katsomassa.
A5 on vuosimallia 2010 ja voimanlähteenä toimii 211 hevosvoimainen 2.0TFSI. Moottorille ei vielä ole tehty muuta, kuin GIAC stage1-softaus. Kun takuu loppuu joulukuussa, tarkoitus on piristää kulkupuolta lisää. Auto on luonnollisesti quattro ja voima välittyy 6-vaihteisen Tiptronic-laatikon kautta renkaille. Varusteet on melkolailla jätetty ruksimatta, mutta eipä se ole haitannut. Ulkokuoreen tein omia pikku parannuksia ja nyt se miellyttää omaa silmää oikein hyvin. RS5-look maski loytyi ebaystä. Ikkunalistat teippasi sdwrap.com, kuten myos kalvotti etu-umpiot ja sumarit. Etusivuikkunat ja tuulilasin kalvotti monumentalworx.com. Takasivut ja takaikkuna olivat tehtynä ostettaessa. Alustaksi laitettiin Vogtlandin n. 30mm madaltavat sporttijouset ja H&R:n pultattavat spacerit, edessä 20mm, takana 25mm. Vanteina Vertini Magic Concave 19-tuuman koossa, leveydet 8.5" ja 9.5". Renkaina Accelera Phi, koossa 245/35R19 ja 265/30R19.
Päivitykset:
* Unitronic Stage 2+ setti (k04-ahdin, downpipe ja softa)
* Wagner Tuning FMIC
* Vanteet: KMC685 District, 19x9.5" et35, paino 27,5lb=12,5kg/kpl
* Renkaat: Accelera PHI 265/30R19
* Vaaleat S5 Recarot
* S-Line ratti vaihteenvalitsimilla.
* Facelift vaihdekepinnuppi
Muuta en nyt tähän hätään osaa kertoilla, kyselkää ja kommentoikaa. Kiitos.
Sieltä muutama auto lähempään tarkasteluun ja eikun V8 tulille ja paikan päälle katsomaan. Haaviin tarttunut upean värinen A5 oli se viimeinen, mitä kävin katsomassa.
A5 on vuosimallia 2010 ja voimanlähteenä toimii 211 hevosvoimainen 2.0TFSI. Moottorille ei vielä ole tehty muuta, kuin GIAC stage1-softaus. Kun takuu loppuu joulukuussa, tarkoitus on piristää kulkupuolta lisää. Auto on luonnollisesti quattro ja voima välittyy 6-vaihteisen Tiptronic-laatikon kautta renkaille. Varusteet on melkolailla jätetty ruksimatta, mutta eipä se ole haitannut. Ulkokuoreen tein omia pikku parannuksia ja nyt se miellyttää omaa silmää oikein hyvin. RS5-look maski loytyi ebaystä. Ikkunalistat teippasi sdwrap.com, kuten myos kalvotti etu-umpiot ja sumarit. Etusivuikkunat ja tuulilasin kalvotti monumentalworx.com. Takasivut ja takaikkuna olivat tehtynä ostettaessa. Alustaksi laitettiin Vogtlandin n. 30mm madaltavat sporttijouset ja H&R:n pultattavat spacerit, edessä 20mm, takana 25mm. Vanteina Vertini Magic Concave 19-tuuman koossa, leveydet 8.5" ja 9.5". Renkaina Accelera Phi, koossa 245/35R19 ja 265/30R19.
Päivitykset:
* Unitronic Stage 2+ setti (k04-ahdin, downpipe ja softa)
* Wagner Tuning FMIC
* Vanteet: KMC685 District, 19x9.5" et35, paino 27,5lb=12,5kg/kpl
* Renkaat: Accelera PHI 265/30R19
* Vaaleat S5 Recarot
* S-Line ratti vaihteenvalitsimilla.
* Facelift vaihdekepinnuppi
Muuta en nyt tähän hätään osaa kertoilla, kyselkää ja kommentoikaa. Kiitos.
Comment