Tällainen lötkö tuli hommattua. Keula oli saanut pienen osuman, joten lukkopelti, puskuri ja umpio vaihdettu ehjiin.
Auto on vuosimallia -89 ja RT-moottorilla. Ajettu 361tkm ja perushuollon tarpeessa. Varusteita ei ole kuin manuaalinen kattoluukku ja vetokoukku. Sisusta tietenkin kokosininen kangasmalli.
Nyt aluksi tullaan vain huoltamaan, korjaamaan muutamia pikkuvikoja ja madaltamaan. Katotaan tekniikanvaihtoa, ulkokuorta ja sisustaa sitten myöhemmin.
Edellisestä käyttöautosta jäi nuo 16x8 ja 16x9 Schmidt TH-line vanteet, joten ensitöikseni irroitin Audista navat ja rummut joihin kaveri teki 4x100 jaon. Vanteet alle ja etujousista laikkasin jostain syystä kierroksen pois. Ajoin autolla yhden illan todetakseni, että suurempaa vikaa ei ole ja laitoin talveksi seisontaan.
Nyt olisikin vuorossa Airlift-ilmajousituksen asennus vanhasta autosta jos tuota saisi vähän alemmas ;)
Tällä hetkellä lötkö näyttää vielä tältä :
Jatketaan tästä, laittelen viikonloppuna lisää kuvia kun projekti etenee.
Auto on vuosimallia -89 ja RT-moottorilla. Ajettu 361tkm ja perushuollon tarpeessa. Varusteita ei ole kuin manuaalinen kattoluukku ja vetokoukku. Sisusta tietenkin kokosininen kangasmalli.
Nyt aluksi tullaan vain huoltamaan, korjaamaan muutamia pikkuvikoja ja madaltamaan. Katotaan tekniikanvaihtoa, ulkokuorta ja sisustaa sitten myöhemmin.
Edellisestä käyttöautosta jäi nuo 16x8 ja 16x9 Schmidt TH-line vanteet, joten ensitöikseni irroitin Audista navat ja rummut joihin kaveri teki 4x100 jaon. Vanteet alle ja etujousista laikkasin jostain syystä kierroksen pois. Ajoin autolla yhden illan todetakseni, että suurempaa vikaa ei ole ja laitoin talveksi seisontaan.
Nyt olisikin vuorossa Airlift-ilmajousituksen asennus vanhasta autosta jos tuota saisi vähän alemmas ;)
Tällä hetkellä lötkö näyttää vielä tältä :
Jatketaan tästä, laittelen viikonloppuna lisää kuvia kun projekti etenee.
Comment