Joo elikkäs on aika siirtää tämä projektiosiosta tänne,koska autoon ei nähtävästi ole enää mtn ihmeellistä näiltä näkymin tulossa. Ostin siis 3 vuotta sitten tällaisen vajaavetoisen ja täysin vakiokuntoisen 180 000km ajetun audi80:n joltain vanhemmalta henkilöltä sisältäen vielä täydellisen merkkiliikkeen huoltokirjan.
Autoon aluksi vaihtelin perusosia, venttiilinohjurinkumit, bensapumppu, takakontin piuhat (tyyppivika) ja muita nippeliosia. Sittemmin, kun kaikki paikat oli saatu kuntoon, keskityin auton ulkonäön ja mukavuuden paranteluun. Auton mittari näyttää tällähetkellä 237 000km ja on toiminut käyttöautona.
Alapuolelle listattuna tärkeimpiä muutoksia:
Kori:
-Etupuskin mallia Rs2 kopio
-Maski maalattu
-Myllytetty heinäkuussa 2013 + kovapinnoite
-Muutama tarra..
-Polttimoita vaihdeltu ledeiksi..
Alusta:
-Kw alustasarja 60/40 madalluksella
-Putkisto muokattu maavaran saamiseksi ja simonsin äänenvaimentimilla
-Keskin kt8 17x9'' pulverivalkoiseksi maalattuna ja 215/40/17 kumit
-Kaikki puslat ja keulan nivelet vaihdeltu
Sisusta:
-Urs4 etupenkit
-Sirompi 3 puolainen ratti
-Kumiset lattiamatot
-Äänieristykset takakontti kokonaan
Hifit:
-Pioneerin 6400-Bt soitin
-Dls 2-tie erillissarja
-Focus 15'' spld2 subi ja focus fx-1500d vahvistin
-Optima yellowtop akku
-Ground zero 2f kondensaattori
Tekniikka:
-2.0E abk moottorilla (Tiukka 115hv)
Auto on siis käyttöautona ja syrjäkylällä asumisen takia autoa ei oikein kärsi madaltaa vaikka mieli tekisi. Soratiet melkein paremmassa kunnossa, kuin asfaltti :D Saa nähdä jos tämän jättää itselle kesäautoksi ja hankkisi talveksi samanlaisen, mutta jokanurkasta repivän version. Olen valmis ottamaan kommenttinne vastaan, oi hyvät klubitoverit. Laitan paremmat kuvat, kunhan kaveri joutaa järkkärillä ja päivällä napsimaan..
Autoon aluksi vaihtelin perusosia, venttiilinohjurinkumit, bensapumppu, takakontin piuhat (tyyppivika) ja muita nippeliosia. Sittemmin, kun kaikki paikat oli saatu kuntoon, keskityin auton ulkonäön ja mukavuuden paranteluun. Auton mittari näyttää tällähetkellä 237 000km ja on toiminut käyttöautona.
Alapuolelle listattuna tärkeimpiä muutoksia:
Kori:
-Etupuskin mallia Rs2 kopio
-Maski maalattu
-Myllytetty heinäkuussa 2013 + kovapinnoite
-Muutama tarra..
-Polttimoita vaihdeltu ledeiksi..
Alusta:
-Kw alustasarja 60/40 madalluksella
-Putkisto muokattu maavaran saamiseksi ja simonsin äänenvaimentimilla
-Keskin kt8 17x9'' pulverivalkoiseksi maalattuna ja 215/40/17 kumit
-Kaikki puslat ja keulan nivelet vaihdeltu
Sisusta:
-Urs4 etupenkit
-Sirompi 3 puolainen ratti
-Kumiset lattiamatot
-Äänieristykset takakontti kokonaan
Hifit:
-Pioneerin 6400-Bt soitin
-Dls 2-tie erillissarja
-Focus 15'' spld2 subi ja focus fx-1500d vahvistin
-Optima yellowtop akku
-Ground zero 2f kondensaattori
Tekniikka:
-2.0E abk moottorilla (Tiukka 115hv)
Auto on siis käyttöautona ja syrjäkylällä asumisen takia autoa ei oikein kärsi madaltaa vaikka mieli tekisi. Soratiet melkein paremmassa kunnossa, kuin asfaltti :D Saa nähdä jos tämän jättää itselle kesäautoksi ja hankkisi talveksi samanlaisen, mutta jokanurkasta repivän version. Olen valmis ottamaan kommenttinne vastaan, oi hyvät klubitoverit. Laitan paremmat kuvat, kunhan kaveri joutaa järkkärillä ja päivällä napsimaan..
Comment