Tähämpä ei tullut viime kesänä kerettyä kuitenkaan paneutumaan sen enempää. Ehdin ajella sisäänajoa 200-250km ja testailemaan että nesteet pysyy paikoillaan. Porkkis laittoi ecuun ajelu softan ja ahtojen pyynnit nollille. 0,5bar antaa ja 1,1bar piikkasi mutta meno aika löyhää, piti siis kokeilla että ei olisi ainakaan ahtovuotoja eikä TTE ahtimien some manaus iske ja akselit mene heti poikki. Kytkimen kanssa oli tosiaan jotain outoa ongelmaa mikä aiheutti haasteita vuosi sitten keväällä kun AZR pohjaista konetta laitoin keulille. Vaikka vauhtipyörä ja asetelma siirtyi vanhasta koneesta samanlaisena uuteen koneeseen ja kunnostettuun vaihteistoon(sama S4 loota kuin edellinenkin) otti asetelma kiinni kytkinkopan sisälle. Piti sitten tehdä rälläkällä 3mm ilmarakoa että kytkin ja kone suostui pyörimään.
Tarkoitus keväällä lyödä katsastusta varten katit putkiin ja ajella vähän lisää sisään. Sitten otetaan Porkkisen kanssa se lisä säätö pätkä, onneksi en kertonut minä vuonna olen tulossa kun puhuin muistaakseni syys-lokakuusta viimeksi.
Joku muuten joskus sanonu että ostat projekti auton ja sit kohta ostat auton millä ajelet kun on projektiauto. No siinä ehkä kävi myös itelleni näin kun toveri Hirvonen tuosta naapuri kaupungista sanoi että nyt ostat häneltä auton pois. Ja sitten se johti siihen että omat säilytys tilat meni kortille ja pistin samalla vauhdilla autotalli projektin käyntiin ettei vehkeitä säilytetä pihalla. Tämä onkin sitten uuden topicin aihe mutta laitetaan projekti kuvien lisäksi tiiseri mitä tuli ostettua, joku ehkä kerholehdessäkin nähnyt.
Tarkoitus keväällä lyödä katsastusta varten katit putkiin ja ajella vähän lisää sisään. Sitten otetaan Porkkisen kanssa se lisä säätö pätkä, onneksi en kertonut minä vuonna olen tulossa kun puhuin muistaakseni syys-lokakuusta viimeksi.
Joku muuten joskus sanonu että ostat projekti auton ja sit kohta ostat auton millä ajelet kun on projektiauto. No siinä ehkä kävi myös itelleni näin kun toveri Hirvonen tuosta naapuri kaupungista sanoi että nyt ostat häneltä auton pois. Ja sitten se johti siihen että omat säilytys tilat meni kortille ja pistin samalla vauhdilla autotalli projektin käyntiin ettei vehkeitä säilytetä pihalla. Tämä onkin sitten uuden topicin aihe mutta laitetaan projekti kuvien lisäksi tiiseri mitä tuli ostettua, joku ehkä kerholehdessäkin nähnyt.
Comment