Mika4-- Kyllä jotaki vastaavaa pitäs ruveta suunnitelemaan. Olishan se mukava ku sais ajaa oikeasti limiitillä sillä vehkeellä, eikä tartte varpaillaa olla kokoaikaa. Tosiaan kuvittelin, että nivel ongelma lakkas kun vaihdoin ne umpinaiset nivelet taakse tälle kaudelle, mutta ne antautu samana päivänä ku kannentiivisteet leves testeissä. Sitte vaihdetiin nämä normit vakiot sinne takasi ja noh.. aika nopiaa ne meni sitte heti perään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Kiitos kaikille yhteistyökumppaneille!
Haluan kiittää kovasti teitä kaikkia mun drifting uran tukemisesta vuosina 2017, 2018 ja 2019! SM-Sarjassa taistellessa on ollut paljon haasteita ja ne on opettanu todella paljon drifting kilpailemisesta viimeisen 3 vuoden aikana. Vaikka menestystä ei varsinaisesti saavutettukaan missään kohtaa niin nämä on jättänyt hienoja muistoja siitä, että on saanut tehdä sitä mistä tykkää täydellä sydämmellä sen mitä on pystynyt harrastamaan näissä omissa harrastetiloissa. Ilman teitä nämä 3 vuotta olis menny kuovitellessa roskisrenkaita lapuan ala-talkkari areenalla, mutta te yhdessä mahdollistitte siitä paljon enemmän. Oikeasti todella iso kiitos teille kaikille, jotka autoitte mut hyvälle alulle ja viemään harrastusta eteenpäin. SM-Sarja on nyt kummiskin taputeltu Stalker Racing Teamin osalta hetkeksi aikaa ja sinne palataan seuraavan kerran sitten, kun auto on kilpailukykyinen tehoiltaan ja luotettavuudeltaan.
Kuinka tulevaisuudessa Stalker Racing Team etenee? No minä jatkan auton/kuljetuskaluston kehittämistä hissukseen. Jatkan siitä youtuben puolelle ja tänne sosiaaliseen mediaan päivittelyä sen mitä tässä ehdin kiireiltäni tekemään. Harrastukseni ohella olen sotkenu itseni pahasti myös mukaan uuden drifting sarjan järjestämiseen tänne etelä-pohjanmaalle Lapualle ja sen johdosta liityin virallisesti Lapuan Urheiluautoilijat ry hallituksen jäseneksi. Siihen käytän myös aikaani tulevaisuudessa ja tarkoitus on myös kilpailla tässä uudessa sarjassa kesällä 2020. Myös meinaan ajaa kesällä 2020 Venetsia Driftingin Kokkolassa ja katsotaan jos tulee jotakin muita mielenkiintoisia yksittäisiä kisoja.
Tälläiset ovat suunnitelmat ja halusin vain kertoa teille tarkemmin mitkä ovat ajatukset harrastamiseni kanssa. Jos teistä Stalker Racing Team seuraajista löytyy ihmisä jotka haluaa lähteä kaudelle 2020 tukemaan harrastustani niin näkyvyyttä saa kyllä tekemisieni ohella facebookissa, drifting auton kyljessä ja tottakai youtubessa videoissa tuttuun tapaan tasa-arvoisesti. Ota yhteyttä niin solmitaan koko vuoden 2020 näkyvyydestä Stalker Racing Team ohella.
Yks semmoinen merkittävä syy miksi hieman tässä nyt kevennetään tätä harrastamista on, että me saimme minun avovaimon Minkmarian Pirin kanssa tietää, että meille tulee vuoden vaihteen tienoilla ensimmäinen lapsi ja meistä tulee perhe, joten tässä tuli nyt tälläinen ISÄ efekti mukaan kuvioihin.
Hyvää joulua ja uuttavuotta teille kaikille! Nähdään kaudella 2020 ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Parhain terveisin, Stalker Racing Team - Jukka Hautanen, Kauhava.
Kuva editointi: 013 Graphics
Tukena Kaudella 2019: | Peltikymppi Oy | J. Isosomppi Oy | Erihinaus | Hyytinenn_media | Toolfin | Autohuolto Henytek | Peltiparooni | Protoparts.fi | Härmänkouru ja Maalaus | Terhon Paja | Jaakon kone ja pihatyöt | @DFT | Lakeuden tekstiilipaino | The DynoLab | Seinäjoen Lasipalvelu Oy |
Viimeksi muokannut Tanehau; 18.12.2019, 10:19.
Comment
-
Tässä on tullut "taustalla" seurattua aktiivisesti toimintaasi ja on ollut kyllä hienoa nähdä eräänlainen kasvutarina "suritusnapin" kehityksestä ja on antanut myös itselle paljon motivaatiota omiin autoharrastuksiin, että ei aina kaiken tarvitse olla isollabudjetilla rakennettuja monstereita voidakseen harrastaa. Jos itse lähtisin drifteriä nyt rakentamaan, niin varmastikkin pellin alle menisi 1.8T motti, toki vitoskone olisi varmasti poikaa, mutta varmaan varaosa saatavuus heikompi/kalliimpi. Driftereistä enemäpää ymmärtämättä, niin mites joku "iso" dieseli toimisi tuollaisessa käytössä? ? Ps. Onnea koko perheelle?
Comment
-
Joo.. onse ollu monen vuoden työ tähän päivään saakka ja ilman, että tähän on hakattu ne omat, tyttöystävän, äitin, isän, mummon ja pankin rahat. Ikinä ei oo tullu sitä vaihetta mulla, että olis ollu aivan älytöntä stressiä harrastukseni kanssa tai ajanut muuten vaan itseni ahtaalle sen takia. Ehkä 2013 pelotti kaikista eniten, kun lykkäsin melkeen 5k S8 D2 4.2 manuaali audiin. Se on ollu isoin summa koko harrastukseni aikana mitä oon tähän laitteeseen laittanut rahaa ja silloin ei ollu käsitystä vielä kuinka paljon tämä tulee vielä maksamaan mulle. Kummiskin jotakin suunnitelmaa oli ja siitäkin selvittiin sitten säikähdyksellä. S8 D2 varaosista sain sen kaiken takasin muutamaa sataa euroa vaille, Se synnyttikin sitten lisää ideoita ja purkasin vielä lisää A8 D2 audeja 2kpl joista otin pääasiassa moottottorit itelle ja myin kaikki loput pois niin homma kääntykin jo niin, että kaikki moottorit ja vaihdelaatikot oli ilmaisia jarruineen päivineen ja sain vielä 2,5k+ euroa harrastukseni päälle lisää rahaa. Siinä kohtaa se valkeni sitten viimeistään, että näinhän tätä kannattaa "köyhän" harrastaa. Siitä jatkoin sitten osaamistani ja rakensin sen "JIPPII" A4 B5 1.8 turbo takavedon 20 eurolla jonka arvoin sosiaalisessa mediassa facebookissa ilmaiseksi pois. Myös rakensin hiljattain sitten sen A6 C5 sedan 4.2 manuaali takavedon joka jäi maksamaan itselle 500 euroa jonka myöhemmin myin pois ja jäin voitolle vielä 2k siitä. Toki jos ei mulla olisi käynyt niin hyvä tuuri, että en olisi tutustunut aikoinani erittäin pätevään VAG osajaan nimeltä Jesse Mehtälä niin en olisi varmaan koskaan tohtinut lähteä harrastamaan näitä audeja, Se on kylmä totutuus. Iso kiitos tähän asti jesselle kaikesta avunannosta.
https://www.youtube.com/watch?v=1QU85_jbfKw vielä 5 vuotta sitte tossa videolla oli kaikki mitä mulla oli harrastamisen alus 4.2 swapattu takavetoinen b5 audi ja autokatos. Tossa tulee se käänne kohta kohta kun lähden kilpailemaan radalle.comin driftingin PRO2-sarjaan Se nuoruuden energia meni sitten siihen, että on saatu rakennettua semmonen 100 neliön talli jossa on ne seinät ja katto pään päällä. Siinä samalla ajettu nämä vuodet talvet ja kesät samalla suunnitellen kuinka harrastusta viedään pidemmälle. Kummiskin ajaminen on se juttu mitä minä tässä harrastuksessa rakastan, ruuvaamine on se vähemmän kiinnostavampi juttu vaikka se hyvin iso osa tätä harrastamista pakostakin on jos ei lätki vaan niitä seteliä sitten pöytään (eipä sekään näytä helppoa olevan).
Vois varmaan joskus koittaa tehdä tästä harrastamisestani jonkunlaisen videon mitenkä hommat on omalta osalta mennyt. Tuskin sitä ainakaan kukaan ulkopuolinen tulee koskaan tekemään :D. Harrastamisen ihan alussa olin 23 vuotta, kun a4 b5 drifting aihioni ostin itselle ja nykyään täälä näyttöpäätteen toisessa päässä on 33 vuotias VAG laitteita 10 vuotta harrastanut sutipää. Tulevaisuuden suunnitelmia on vielä paljon, saa nähdä mitenkä ne toteutuu.
Comment
-
Ne tulevaisuuden suunnitelmat menee aika pitkälti uusiksi kun se lapsi tulee. Ei ole vapaa-ajan ongelmaa, kun ei ole vapaa-aikaa (kärjistäen kirjoittaen). Ehkä eka vuosi on helppoa jos vaimo on kotona hoitamassa lasta. Päivä jolloin kaikki muuttuu on se kun molemmat palaa työelämään ja lapsi siirtyy päivähoitoon.
Comment
-
MikasSS:
Omamassa (kg)
2800
Tieliikenteessä suurin sallittu kokonaismassa (kg)
5650
Amis matikalla siis 2850kg. Eli 7 lihavaa äijää + drifteri + kaikki varikkotavarat/työkalut niin en tiiä onko edes lähellä :D. Voi vielä lisäks laittaa vetokoukun ja ottaa sinne sen 2000kg perään jos kortti vaa riittää. Sitte on vielä kaikenlisäksi halapa pitää. Verot ja vakuutukset vuodessa n.250 euroa yhteensä.
Jesse87: Joo ei yhtää pöllömpi ajatus tommonen peili.. sitä ku on niin vaikee nähdä koska se keula on ihan siinä kiinni. En tiedä vielä jätänkö putkea noin pystyyn, voi olla että vielä kokee pikku muutoksia. .Viimeksi muokannut Tanehau; 19.1.2020, 09:22.
Comment
-
Oispa rahaa ku fyrkkaa.. En kyllä punninnu noita vanteita, mutta olihan ne jykevän oloset. Silti tuskin se tässä mun harrastamisessa mikään pullonkaula tulee olemaan ja käsittäny, että rs4 b5 tulee vastaavilla vanteilla tehtaalta pihalle koossa 18". Nämä on tosiaan 19" ja super touring car autot oli siihen aikaan kaikki 19" vanteilla joten ku niitä ynnäilin yhteen niin nämä on ihan passelit tähän :). Radallakin kävin jo hyppööttämässä tätä ja sai kyllä tosi kivaa fiilistä aikaseksi. Paljon vielä tulee muutoksia autoon, mutta pikkuhiljaa tosiaankin :)
Facebook linkki videoon:
https://www.facebook.com/StalkerRaci...8449725964323/
Comment
-
No voihan ne vanteet päivittää myöhemmin jos sattuu sopivat kohdalle. Jos ei superturismoja niin jotkut enemmän esikuvan vanteita muistuttavat kun nyt replicaa ollaan tekemässä. Team Dynamicsillahan on saman tyylinen ja TSW imola taisi olla saman tyyppinen myös. Saattaa olla ettei sitä kyllä 19 tuumaisena edes ollut. Itse saattaisin luistaa vannekoossa ja etsiä ulkonäöllisesti vastaavammat. 18 voisi olla kevyempänä olla parempikin.
Varmaan itse tekisin vähän toisessa järjestyksessä jos ois vastaava projekti työn alla (mielessä on ollut kun moisesta autosta youtube pätkiä on katellut. Ne imuäänet....). Ensin alusta ja tekniikka ja sitten spoilerit ja urheilulliset äänet:) . Mutta jokainenhan rakentaa itselleen sopivassa järjestyksessä. Mielenkiinnolla kyllä seuraan projektin edistymistä. Hienoa kun on vähän erilaisia projekteja.
Comment
Comment