[S2 E15] MIKÄ ON MUN YKSI UNELMA?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Silloinku hain auton ajatus oli sovittaa A8/S8 D2 apurunko taakse, mutta yllätyksenä tulikin, että justiin vuodenvaihtees vaihtuu säännöt euroopan isoinmmmassa drifting sarjassa ja pitää käyttää auton alkuperäistä taka-apurunkoa/akselia tai jos käyttää jäykkää taka-akselia se pitää kiinnittyä alkuperäisiin taka akselin kiinnityspisteihin. No VAG ei tarjoa minulle järkevää jäykkää taka-akselia ja mitään vieraan merkin osia en aijo käyttää. Koska autoa tehty nelivetona saan käyttää a3/s3 quattron, mk golf, tt, leon taka apurnkoa myös ja pultata sen sopivaan paikkaan etuveto koppaan kiinni. Joo a3 etuvedon saa satasella ja quattron tonnilla.
- 1 like
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tanehau Näytä viestiJoo a3 etuvedon saa satasella ja quattron tonnilla.
Comment
-
zorza05: Sinne tulee kaikki loppu customia tai jostakin toisesta vaggilaisesta, kun nelivedon apurunko lätkäistään kiinni. Ei sinne jää haldexin perää, tukivarsia, vetokaselia, kardaaneja, pyörännapoja jne..
Pygmi: Ei kiitos, mutta jos haluat avittaa miestä mäes niin myy se taka-apurunko kokonaisena siitä mulle tai jos virtaa riittää niin purkaa se pelkkä apurunko siitä mulle ja lähetä :P
Comment
-
Joo, oon täs tuuminu, että jos nua vaparin pakovenat olis paljon paremmat tähän hommaan, koska on täyttä tavaraa. Sitte joo on käyny mieles korkiemman puristuksen toivos vaparin nokilla ja männillä lähtiä ahtamaan. Katsotaan mitä tulevan pitää.
[S2 E21] KATSEET KÄÄNTYY KOHTI SM DRIFTING 2019 KAUTTA
Comment
Comment