Tälläses tilantees mennään tänään. Ei oikee vielä tyytyväänen kääntyvyyde lisääntymisee, mutta asialle on tehtävissä vielä jotaki kummiskin. Kävin nakkaamas testilenkin niin ohjaus kyllä nopeutu rutkasti. Ei tartte paljoa kääntää niin se haukkaa yllättävän nopeaa. Vaikea sanoa vielä onko se hyvä asia vai huono (varmaan tottumus kysymys?). Aurauski on sinne päin vaa rullamitalla mittailtu. Pitää viedä sitte nelipyöräsuuntaukseen, kun saa viimeset silaukse tehtyä.
Kuvissa vihreä a4 b5 etuveto ohjaus tapis ja sininen sitte drifterin ohjaus tapis.
Kävin ajelees auton ruuvausalustalle, nostin etupään ilmaa ja vinguttelin siinä sitte vähän ja tuli vastaan nyt sitte se mikä oli vähän niinku tavotteenakin. Kääntyy vielä hintsu verran nyt enemmän. Nyt tosiaan ollaan siinä pisteessä, että ylätukivarret kolahtaa yhteen. Rengas on 195/65R15.
Kuvissa vihreä a4 b5 etuveto ohjaus tapis ja sininen sitte drifterin ohjaus tapis.
Kävin ajelees auton ruuvausalustalle, nostin etupään ilmaa ja vinguttelin siinä sitte vähän ja tuli vastaan nyt sitte se mikä oli vähän niinku tavotteenakin. Kääntyy vielä hintsu verran nyt enemmän. Nyt tosiaan ollaan siinä pisteessä, että ylätukivarret kolahtaa yhteen. Rengas on 195/65R15.
Comment