Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tälläses tilantees mennään tänään. Ei oikee vielä tyytyväänen kääntyvyyde lisääntymisee, mutta asialle on tehtävissä vielä jotaki kummiskin. Kävin nakkaamas testilenkin niin ohjaus kyllä nopeutu rutkasti. Ei tartte paljoa kääntää niin se haukkaa yllättävän nopeaa. Vaikea sanoa vielä onko se hyvä asia vai huono (varmaan tottumus kysymys?). Aurauski on sinne päin vaa rullamitalla mittailtu. Pitää viedä sitte nelipyöräsuuntaukseen, kun saa viimeset silaukse tehtyä.

    Kuvissa vihreä a4 b5 etuveto ohjaus tapis ja sininen sitte drifterin ohjaus tapis.

    Kävin ajelees auton ruuvausalustalle, nostin etupään ilmaa ja vinguttelin siinä sitte vähän ja tuli vastaan nyt sitte se mikä oli vähän niinku tavotteenakin. Kääntyy vielä hintsu verran nyt enemmän. Nyt tosiaan ollaan siinä pisteessä, että ylätukivarret kolahtaa yhteen. Rengas on 195/65R15.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Tanehau; 20.9.2014, 19:01.

    Comment


      Sataprosenttinen tuki myös täältä pelle peloton tittelin ekalle haltijalle. Olen myös sitä mieltä että sieltä kerhon ratapäiviltä voisitte hyvin lohkaista sen muutaman minuutin slotin tälle rampaquattrolle, viihdearvo olisi varmasti sen arvoinen.

      Comment


      • Oisha se kiva jos olis vuorot driftingille ajovuorolistalla. Sielä vois tulla monenmoosta "drifteriä" kaapista ulos ;-) Varsinki sen jälkeen, kun muutama pellepeloton sitä sielä veivaa muille näytiksi :-)

        Comment


        • Raahasin itseni ja sotaratsuni kalamolle testaamaan ohjattavuutta! Olosuhteet oli nyt märjät joten ei päässyt nyt oikeen tarkkaan sanomaan kuinka se ohjaus muuttu raskaamman pidon alla. Todella hauskaa driftaaminen oli kostealla piellä, ennenkaikkea sai harjotella tota auton hallintaa takavetoisena tarkemmin ilman isompia g-voimia!

          Ohjaus muuttu mielestäni paljon parempaan suuntaan, vaikka se hullulta aluksi tuntui! Ratin veivaaminen vähentyi huomattavasti, puolen vaihdosta tuli jotenkin helpompi. Nyt siis pienemmällä ratin käännöllä rengas kääntyy hieman normaalia enemmän. Parasta oli huomata, että kääntyvyyteen tuli pieni lisäys! :-) Etupäässä myös lisää camper kulmaa, siitä ei osannu sanoa juuta eikä jaata mitenkä vaikutti.

          Takarenkaina 215/70R15 C-renkaat! En saanu driftattua niitä märjällä asfaltilla loppuun! Bensa ehti loppua enemmin :D
          Attached Files
          Viimeksi muokannut Tanehau; 21.9.2014, 20:43.

          Comment


            Miksi hantilla ei oo pottaa päässä, mutta kuskilla on? Ai jai jai...

            Comment


            • Kuljettaja fiksu, hanttari rohkia/tyhmä.

              Tossa videota alkulämmittelyistä, totutteluista. https://www.facebook.com/video.php?v=10205100849744976
              Viimeksi muokannut Tanehau; 21.9.2014, 17:50.

              Comment


                Tahtoo noi c-renkaat kestää kulutusta. Mekin ajettiin firman Spritterillä yli satatonnia yksillä Continentalin kesärenkailla. Koko oli 195/70 r15.

                Comment


                • Joo, nua c-renkaat on hyvä valinta reenipyöriksi. Kestää kivasti kyllä kulutusta. Nuaki oli jo kuvion osalta sakon rajoilla, kun ne kasasta valittin. Merkkiä en nyt justiin muista. Tänään muutes kerkesin siinä tyyrätessä keskittyä korikallisteluihin, näkee videoltakin iha jees vaikka pitoa ei juuri lainkaan. Kyllä se vaan aika löysä alusta on. Olis se alustasarja varmaa iha hyvä hommata ennen ens kesää.. tai edes jotku super jäykät jouset vakio iskareiden kans?

                  Comment


                    Ei ne pelkät jouset vaan kunnon vakaajaa.

                    Comment


                    • Kyllä se vaan niin on, että jouset ja iskunvaimentajat seuraavana vaihtoon. Sielä on jo jäykkä 20mm keppi takana. Etupäässä on vakio vakaaja, mutta jotenki tuntuu että se takapää pitääs saada vaan kuriin. Etupää saa olla mukautuva, että ei rupia toinen etu fillari nousemaan tiestä.

                      Pitääs melkeen päästä testaamaan jotaki "oikiaa drifteriä" tai edes kyytiin, että tietää mihkä suuntaan pitääs autoa yrittää viedä.

                      Comment


                        Pistät siihen nyt vaan turvakaaret, hyvät coiloverit ja 17x8 vanteet joilla 225 leveät renkaat niin alkaa olemaan aika paljon lähempänä oikeaa drifteriä. Nythän kaikki teho menee siihen että auto joustaa ihan joka paikasta ja se on vaikea hallittava.

                        Comment


                          Alusta tonttiin ja jäykäksi, niin lähtee helpommin luisuun.

                          Comment


                            Kyllä minäkin vääntäisi jäykempää vakaajaa taakse, sillä se hanuri irtoaa. Toki muukin alusta pitää olla kohdallaan, coilisarjaa alle. Joustot kun on pienet, ei tarvitse ajaa sivupeilit maata raapien.

                            Comment


                            • Motorsporttia?

                              Tämän kesän viimeset vedot meni sitten reenates Pekan kans tandemia. Iha kivasti se siinä meniki, mitä nyt vähän mun jarrusatulan pultit lenti toiselta puolelta edestä ja pekalta öljyt tuppas lentämään lähinnä mun tuulilasiin jos ajoi mun edellä :D Kun kahdeksas pari vaihtui mun takapyöriksi niin rupes kuskikin olemaan jo aika uupunut, silti piti päästä vielä vetämään, koska olihan sen nyt iha HELEVETIN hauskaa. Pekka spinnas edellä ja siihe jysähti. No, eikhä tosta selvitä kummiski iha oikomalla.

                              Videomateriaalia ja kuvia on nyt niin paljon, että eiköhän tässä oon materiaalit seuraavaa lyhyt elokuvaa varten. Beginner MoViEta seuraa nyt Amateur MoViE.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Kuin sattuki, että mä katoin tekstiä lukematta ensin vaan ykköskuvan ja totesin ittekseni, että tosta ku toisella pyörähtää auto ni ollaanki liimattuna yhteen sen jälkeen. :D No loppu olikin historiaa.

                                Comment


                                • Tässä vähän lisää luisuutes kuvia sunnuntailta! Oli kyllä kerta kaikkiaan mahtava viimeestely tälle kesälle! Nyt suoristellaan auto ja jos massi antaa myöden niin hommataan hieman lisää motorsporttia ruoskaan. Kuppipenkkiä, alustasarjaa, kaaria? Katsotaan mitä talvi tuoo tullessaan, jääratoja odotellessa.

                                  Jos jollakin tarjota mun auton sinistä apparin ovea ja etulokasuojaa niin laitteles yv:tä. Mielellään tästä Kauhavan läheltä 150km säteeltä.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    "Ajokengät" ei vaan sovi kokonaisuuteen :) .

                                    Comment


                                    • Kuinkas tuohon volvoon ei tullut mitään jälkeä ;)

                                      Comment


                                      • Killeri: Mun vanhat turvakengät tuntu tosi tukevilta ja ennenkaikkia turvallisilta :D Siksi ne jalassa :-P

                                        Nii, eihä volvosta vääntyny vaan, ku koko keula muutaman sentin oikealle :-P Kato se ylempi kuva sieltä :-) Ei se edes paljoa pukannu siihen, tai olin niin vauhdin hurmokses, että pikku pusulta tuntui. Vauhtia oli noin 40km/h, kun pekka pyöräytti tiukassa mutkassa edellä ja itse olin ihan kiinni seuraten tarkasti liikkeitä. Kun huomasin, että pekalla pyörähtää jatkoin itse samalla linjalla pyöräyttäen auton, mutta se vaan luisti sen muutaman metrin jarrun tämmätessä pohjaan ja POW! sinne uppos.

                                        Comment


                                          Aika sopivalle korkeudelle osui Audiin, varmaan pääsee aika pitkälti oven ja lokarin vaihdolla tai oikomisella.

                                          Comment


                                          • Joo sitä pitiki sanoo, että jos jollaki tarjota samanväristä apukuskin ovea ja lokaria niin laittakaa yv:tä vaan. Kyllähän nua oikaastua saa, mutta suoraksi asti ei jaksa nähdä vaivaa. Kummiski b5:sia on tarjolla nii hyvin, että ei senkään puolesta kannata ees ruveta oikomaan. Toivottavasti löytys samanvärinen jostaki niin sais homman hoidettua näppärästi.

                                            Comment


                                            • Siinä 10min pätkä viime sunnuntain ajoista. Paljon incar videokuvaa lopussa ja ihan lopussa tandemia mun autosta kuvattuna.

                                              Miksei tätä saa suoraan tähän taas vaihteeksi näkyville vaan joutuu youtuben puolelta mennä katsomaan? Eikä vika oo justiin tämän videon kohdalla vaan en saa mitään muutakaan :/

                                              http://youtu.be/ai_AqKNUqs4

                                              Comment


                                                Comment


                                                  Volovossa on enemmän paukkua :) Taitaa tosin tulla suurin osa savusta putkesta eikä renkaista...

                                                  Eikö tuolla radalla koskaan käy ketään muita...? Ihan kiva oma leikkikenttä :)

                                                  Comment


                                                  • Se on niin uusi rata, että sielä on vielä aika hiljaista. Joo, onhan sielä volvossa enempi potkua ja onse hieman kevyempikin :) Mutta sielä ei oo tota kullia jäykistävää alavääntöä ja soundia :D

                                                    Comment


                                                    • Tuo soundi on kyllä upea. Ei kuulosta miltään perus korkee kiertoselta rivi koneelta.
                                                      Jos et nyt taho löytää lokaria, niin multa löytyy Kuopiosta, eikä ole hinnalla pilattu.

                                                      Comment


                                                        Hyvää työskentelyä hyppyrinnokalla!

                                                        Comment


                                                        • Tuli surillinen mieli kun sain revittyä oven ja lokasuojan irti :-( Pilari on vääntyny jonkun verran, kun vertaa sitä kuskinpuolen pilariin. Oisko antaa vinkkiä suoristamiseen, liukuvasaraa on ehdotettu.

                                                          Nyt sain valoa pimeisiin syys iltoohi, näköö ruuvata vähä. 6kpl 154cm pitkiä ja 25cm leveitä loistepukivaloja 2 putkella.
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • Nyt olis diudi takasi nipus. Meinas vähän epätoivo iskiä etupilarin kans ovia sovitelles, mutta sitten kekkasin prikkoja saranootten väliin laittaa niin alko hienosti ovi sopia paikoilleen!

                                                            Etulokasuoja oli kauhia, pitääs lähettää oikee myyjälle kuva, että tällänen siitä nyt tuli. Siihe tuli tollanen rotan kokoonen reikä sormilla painelemalla. Rälläkällä leikkasin ruostereijän siistiksi, hion enimpiä ruosteita kaaren alaosasta pois ja huitasin vähä pohjamaalia päälle. Mitäköhän siihe reijän päälle laittas, jeesusteippiä? :-)

                                                            Tällä lookilla hyökätään jääradalle ja otetaan uudet haasteet vastaan! Ens kesänä vois hakia uuden lokasuojan ja vaihtaa autolle kokonaan uusi väri.
                                                            Attached Files
                                                            Viimeksi muokannut Tanehau; 23.10.2014, 19:03. Perustelu: Sleepy.. älä jaksa, parhaani teen joka kerta :-)

                                                            Comment


                                                              Uudet tarvikelokarit maksaa 30-40e, niin hirveesti ei kannata käytettyihin paskoihin sijoittaa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X