Onko kellään heittää faktaa mitä a4:sen taka ja tuulilasi mahtaa painaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBeSullahan jäi vaikka mitä painavaa tonne autoon :)
Takaovien ikkunat joko liimaten paikalleen tai pleksiä tilalle. Lasin nostimet on melko painavaa kalustoa. Etupenkithän painaa kanssa aika törkeesti verrattuna kuppipenkkeihin. Rälläkkä laumalaan ja turhia sisustan kiinnitysrautoja mäkeen. (takaluukusta, ovista,lattiasta, jne) Paineilmataltalla lähtee sitten kaikki turhat pitumit. Kai kaikki airbagit on poistettu?
Sitten kun kaikki ylimääräinen on poistettu, niin saakin laittaa puolet painosta takas kaarien muodossa ;)
Vinkki: jätä lämmityslaite ;) jäärataa taidat kuitenkin talvella ajaa.
Comment
-
Joo onhan sielä vielä vaikka mitä painavaa, olkoon tua stage1 kevennys. stage2 otetaan jo sitte rälläkkä ja kuumailmapuhallin käyttöön. Eiköhän stage3 pidä sisällänsä sitte nua ikkunoiden ja akkujen ja sun muitten asioitten vaihtaminen kevyempään. Apurunkojen modaukset, laatikosta etutasauspyörästö pois jne, jos täysin takaveto tulee. Jotenki tua "quattro" sykkii silti sisuksis voimakkaasti, että ei ny ihan heti lähdetä poistamaan sitä mahdollisuutta.
Hopsis & Ugemi: Kyllä ne kilvet ahdistaa rakentamista, että kyllä ne nyt siitä jää sivumpaan hyllylle pölyyntymään. Oha täs ny jo reipas vuosi päristelty kasilla ympäriinsä. Vielä olis ajoaikaa marraskuun loppuhu asti, mutta on niin riskaa peliä lähteä muutenkaan ilman traileria mihkään, ku ei tiedä kestääkö auto ja se on sellaista pikkuvarpaalla kurvailemista, kun ilman traileria johku kauemmaksi lähtee ajeleen. Tästä hommasta pitää päässä tosissaan nauttimaan! :-)
Tarkoitus on laittaa kaaret tupaan, kuppipenkit, vyöt ja hommata asianmukaiset ajovarusteet. Sitten jos saisi vielä mulkattua renkaat kääntymään niinku drifterissä kuuluu niin tarkoitus olisi osallistua ens kesänä radalle.comin järjestämiin street jos ei jo pro street sarjan luisuhuin mukaan. Ei tämä a4 b5 koppa, audi yleensäkkää taida olla se oikea valinta mihkään driftinkiin, mutta se tästä justiin siistiä tekee! Truth in engineering tekniikkaa kunniaan, täysiä mutkaan kummi palaen ja koitetaan saako laitettua japsi/bmw raudoolle kampoohi!
Kiitos teille tähän astisesta asiantuntemuksesta ja tukemisesta! Ootte pitäny mielen virkeenä ja teistä on saanu muutenki virtaa tekemään tätä eteenpäin! :-) Seuraavaksi huomisen lapuan ratapäivän jälkeen jos ei ilmaannu lisää ajoja niin autoo menee huoltoasentoon ja alkaa se etupyörin kääntyvyyden modaaminen.
Jos haluaa tukea tätä mun tavoitetta niin täälä siihen on mahdollisuus www.facebook.com/StalkerRacingTeam
Comment
-
Voimanpaska loppuu kesken jos ihan tosissaan meinaa kilpaa Driftata.
No siihenkin on lääkkeet. Kerholla on ständing offer ahtimista ja asennusjuomat käsittääkseni tarjotaan hänelle joka ensimmäisenä ahtaa 32V alumiinikasin :)
Sitä en muista pitääkö se ahtaa kilpien välissä vai ei.
Comment
-
Voi jukupetteri, ku oli hauska päivä! 5 paria kummia poltettiin! Oppii jo käsittelemään tota laitosta jollakin tavalla!
Aijemmin mä oon ryykänny 3bar noihi kummeihi, mutta tänään lähdettiin testaamaan uusilla paineilla. 1.8bar käytin joka parissa ja se oli todella hyvä! nyt renkaakki kului sopivasti eikä pinnakkaan irroillu ennen aikojaan. Yhteen pariin laitin 1.4 - 1.5bar ja sillä oli sitten pito jo sen verran kova kovemmassa vauhdissa, että 3 vaihteella ei päässy alkua pitemmälle.
Kuulin huhu puheita, että juha pöytälaakso käyttäisi 1.1bar takakumeissa kylmänä ja vedon jälkeen rengaspaine nousee niin varikolla tiimin pojat on valmiita alentamaan rengaspainetta ennen seuraavaa vetoa!
Siinä vähän lopun sekoilua! vaihdettiin 5 pari alle ja meinattiin lähteä ajamaan niin ei kasi halunnut lähteä käyntiin. Jauhettiin paskaa 15min ja ei vieläkää luvannu käyntiin ja meinattiin sitte lähteä kotia. No, siinäku meinattiin vinssata auto trailerille niin koitin vielä kerran ja sehä räjähti käyntihi! Nopiaa kypärät päähä ja takas radalle :D Vika johtui siitä huolto varmuudesta mistä joku puhui aijemmin, ku vaihdoin sen tarvike kampiakselin tunnistimen. Sepä sielä taisi vittuilla liiasta lämmöstä kärsineenä :-P
Niin ja lämmöistä piti mainita! Ne pysyy nyt kurissa todella hienosti!
Videolla Krisse Aalto vetää lopussa meidän persiissä! :-)
http://youtu.be/lBkASDRk7QsViimeksi muokannut Tanehau; 7.9.2014, 15:37.
Comment
-
Tekeekö tolla hirveellä takasiivellä oikeesti mitään, vai onko toi vähän niinku semmonen drifteriin "kuuluva" kapine? Kaunis se ei ainakaan ole...
Jos sitä ei olis, niin sitten toi olis oikeesti semmonen siisti sleepper -henkinen drifteri kesyn sedanin vaatteissa. Siinä kevenis autokin muutaman kilon... ;D
Comment
-
T.Hell: Heitettiinki jo kokkolassa ventsia driftingissä läppää, että mulla on se street sarjan takasiipi verrattuna näihi sm sarja drifteriihi :D
arto s: Lapuan jm rata joka on tänä kesänä asfaltoitu kokonaan. Vieressä vielä kapoisampi karting rata josta onkin driftaus pätkä 4 sivulla topicissa.
Comment
-
Joo tosiaan kokeileppa joskus pistää 1.8 bar joka renkaaseen. Sitten käyt kiertää rataa kerran tai kaks ja mittaa paineet uudestaan ;)
Hommaa ny hyvä miäs ees itelles kuppipenkki ja vyöt :D Helpottuu ajaminen kummasti, kun ei tarvii kropalla vääntää vastaan, ettei tipu penkiltä :D
Comment
-
^^^BeBe: Heh, varsinki siinä kohtaa, kun laitettiin alle ne 1.4bar renkaat niin se oli jo toka mutka, ku piti pysäyttää ja tuumata, että ei täs s**tana pysy penkillä :D Sain mä ne siltii loppuu asti tuhottua, loppua kohden kummiskin rupeaa menemään kevyemmin. Kuppipenkki ja vyöt on listalla, mutta kaikkia ei saa heti, ku haluaa :/
Sielä oli kuulemma ollu jdm porukka ihmeissään, ku varikolta oli poistumas audi radalle. "meinaako se audilla mennä tonne radalle" ja ku pääsin radalle niin "jaaaaaaaa, se on takavetoonen"
Comment
Comment