Kyllähän AHC:ssa öljynlämpöanturi on. Sitä en tiedä miten helppo tai mahdoton on puukottaa se kasin mittaristosta käyttöön.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Justiin kävin katsomassa. Maximista minimiin about väheni nesteen määrä.
Hei, jos joku haluaa vähän miestellä tietämyksellään niin nyt on taas mahdollisuus. Minkälainen alustasarja mun kannattais katella ihan tätä driftinkiä varten tähän mun b5 seen? Katto hinta uutena olis se 500,- euroa. Löytyykö minkälaisia varteenotettavia vaihtoehtoja?Viimeksi muokannut Tanehau; 1.4.2014, 20:34.
Comment
-
Eipä tuolla hinnalla hirveästi ole vaihtoehtoja. Jotain halpissarjoja saa, mutta missään setissä ei ole sopivaa kasikeulaiselle koneelle. RS4:n keulapaino on lähinnä tuota sinun autoa, mutta niitä sarjoja tuskin edes löytyy alle viidensadan. V-maxxia näyttää löytyvän 450 euroon, mutta tuskin oikeasti on RS4 "speciaali".
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiÖljyt käy kyllä tosi kuumana kun niitä pitää lauhduttaa ;)
Komeat soundit on kasissa!
Takavetoinen Audi on kyllä jotenkin niin kieroa, mutta hienoa myös :)
Comment
-
Antakaa vähä suosituksia näistä vaihtoehdoista: Laittakaa vaikka paremmuus järjestykseen 1.AP 2.VMAX 3.FK ja jos innostusta niin vielä omalla merkillä # oma suosittelemasi alusta + linkki
TA-Technix
http://www.finnautomobile.net/tuotteet.html?id=71/182
Vmax
http://www.revotec.fi/vmaxx-coilover...tro-p-558.html
AP
http://www.jrstyling.net/audi-994199...ja-p-6195.html
FK
http://www.revotec.fi/coilover-highs...dan-p-514.html
Comment
-
Tusa91: Joo kaveri kans ehdotti, että muutama satanen lisää ja tämä alusta. Laitetaan harkintaan.
http://shop.mamasan.fi/product/show/...er-alustasarja
Tällä viikolla matkahuolto kiikutti minulle toisen S8 flektin. Sitten otin termostaatin pois aikeissa vaihtaa afrikan (70 asteinen) termostaatti tilalle jos sattuu, että sellaisen tähän saisi jostakin. Sitten rupesinkin miettimään, että kannattaako laittaa termostaattia ollenkaan ja kuristaa toi lähtö tosta tietyn kokoiseksi (mikä on hyvän kokoinen kuriste reikä?). Mitä sanotte mitä mun kannattaa tehdä?
Kävin kyselemäs fiksukselta ennemmin aukeavaa termaria, mutta ei kuulemma saa. Neuvon minkä anto oli, että poraasin termostaattiin 3 - 4mm reijän. Mitäs sanotte mitenkä kannattaa edetä nyt?Viimeksi muokannut Tanehau; 9.4.2014, 13:14.
Comment
-
Ongelmasi ei nyt ole mikään termostaatti, ihan samalla tavalla se rupee keittämään on siellä 20asteinen tai 100asteinen termari. Ainut hyöty minkä siinä saa niin jos kovemmassa ajossa saa moottorin lämmöt alemmas, kestää se hetken kauemmin kunnes keittää hitaassa pyörityksessä. Ongelma on että sun jäähdyttimen puhallin/puhaltimet on asennettu väärin. Ne pitää olla "tuulitunnelissa" mikä ilmee ilman koko jäähdyttäjän läpi. Kurkkaa vähän kuvia orginaaliasennuksista, niin pääset asian jyvälle. Nyt jos flekti vaan pultataan jäähdyttäjään kiinni, niin se jäähdyttää vain sitä kohtaa missä se on kiinni.
Comment
-
Termostaatin jos jätät pois, niin veden virtausnopeus nousee niin nopeaksi että edessä on isompia ongelmia kuin kuumemmalla termarilla. Sama pätee ylimääräisiin porausreikiin. Voit kokeilla, mutta kun olet kokeillut niin ilmoittele kuinka kävi, ettei kukaan muu kokeile.
Lähtökohtaisesti kannattaa miettiä tapoja mitenkä saada haihdutettua se kuuma ilma syylärin pinnasta paremmin, esim. water wetter nesteen sekaan, isompi jäähy, isommat puhaltimet, ohjainkaukalot, ilmanpoistot jne.
Comment
-
Kiitti vinkeistä!
respa: Kokeilen tota kehottamaasi water wetteriä: http://http://www.motonet.fi/fi/tuote/608011/Red-Line-Water-Wetter-355ml
Mä laitan termarin huomenna paikoilleen takasin kuinka olikin sielä ja keskityn nyt sitten tohon, että saan s8 flektit puhaltamaan mahdollisimman tehokkaasti konehuoneeseen syylärin läpi. Toiseksi otan possu bonetin käsittelyyn ja poistan siitä sen skoopin. Sitte parannan sen hengittävyyttä tekemällä muutaman lisä hengitysreijän siihen johka sitten kiinni jonkilaiset verkot. Kolmanneksi katon vielä jos puskuria siinä samalla sais modattua.
Oon laittanu kyselyä alumiinisyyläreistä griffinille, mishimotolle ja pekan koneelle. Griffiniltä jo vastattiin, että heillä ei ole saatavilla sellaista alusyyläriä missä olisi letkulähdöt kuskin puolella.Viimeksi muokannut Tanehau; 10.4.2014, 09:28.
Comment
-
Vuoraa nyt ensin se syylarin ja flektin välinen rako jollain kumimatolla tai muovilla, että saat ilman virtaamaan tehokkaasti oikeasta paikasta. Se on se perusongelma. Jos ei riitä, isompaa flektiä ja syylaria peliin.
Comment
-
Ajattelin tehdä nyt tollalailla sen puhalluksen konehuoneen läpi. En kyllä tiedä mahtuuko enää puskurikaan kiinni, ku se tulee jo niin ulos flektien kanssa syyläristä. Eli tossa on noin 2cm välilaippa joka yhdistää nua flektien tilat. Kattaa melkeen jo koko syylärin, ylhäälle ja alhaalle jää n.30% vapaasti jäähtyvää tilaa sitten.
Nua s8 flektit on todella tehokkaat. Saa varmaan laittaa 10 bilteman flektiä rinnalle ja tuskin sittenkään on vielä puhallusteho sama.
Jos tua ei nyt riitä ja se water wetter lisäaine niin alusyyläri ostoksille: Kenties tälläinen: http://www.ebay.com/itm/271279038292#shpCntId
Comment
-
Onko tuo muotoon leikattu levy ihan syylärin pinnassa kiinni? Jos on, niin ei tuolla levyn alla ilma vaihdu ja voisin veikata, että voi jäähdyttää jopa huonommin, kun ilman läpivirtauspinta-alaa on vähemmän. Toki flektien kohdalla virtausnopeus voi kasvaa hiukan ja siinä jäähtyminen on tehokkaampaa.
Comment
-
Joskus noita "kemppi" lukkoja voortiin tehtiin... tapana oli poistaa tuo tasauspyörien välitappi, näissä vehkeissä jossa on laipalliset vetarit ei tuolla ole varmaan niin suurta merkitystä. Eli jos vetari menee poikki se ei ammu sitä vetarin pätkää tuohon tappiin joka sitten tuhoaa koko perän/välityksen.
Comment
-
Taas tänne häpeillen kyselemään, mutta mitä teen tämän konepellin kans?
Flektit ny sai justii mahtumaan tohon ton kehikon kans, kun vähä puskuria avarsi sisäpuolelta. Samalla rekisterikilven paikka sai reijän ja alumiiniverkkoa päällensä.
Reviin skoopin irti konepellistä ja reikä siinä nyt on ja pysyy, sitä ei saa pois. Joten tein pleksin palasesta tollasen tuulenohjaimen siihen, että nyt vauhdissaa tuulen ei pitäisi mennä konehuoneeseen sisään pleksin palan ansiosta ja saisi edes jonkinnäköistä virtausta konehuoneesta pois aukon kautta? Kertokaa jos on erinäkemyksiä. Viimeisessä kuvassa punasella rajattu pleksi kohta on, että mitä jos siitä leikkaisi tollaisen u-mallisen tuulenohjaimen, mutta sitten tuuli pääsisi melkein suoraan jo puskemaan konehuoneen sisään aiheuttaen lujassa vauhdissa painetta konetilaan. Tohon Konepellin reijän päälle on tarkoitus vielä laittaa puskurin rekisterikilven kohdan kaltainen alumiiniverkko päälle. Jos saan tarpeeksi alumiiniverkkoa kaverilta niin korvaan konepellin maskinkin alumiiniverkolla.
3 Vaihtoehto on tietysti, että leikkaan uuden pleksin palan aukon kohdalle ja koko reikä on sitte ummessa pleksin pallalla ja sitten onkin valmis ikkuna konehuoneeseen siinä :-)Viimeksi muokannut Tanehau; 17.4.2014, 18:16.
Comment
Comment