http://www.boschfuelpumps.com/
Tuolta kun katselee 040 vs. 044, niin ei niissä mahdottomia eroja ole, ainakaan tuon sivun specseissä, poislukien paine sekä lähtö M10 vs. M12
Pisti vaan silmään tuo, että 040 olis tapissa ~350hv kohdalla. Omassa projektissa toisen 044:n joutui kytkemään päälle vasta 570hv:n kohdalla, ja E85:llä ajelen.
Aika helposti kyllä uskaltaa laittaa V8:iin 040:n.
Tuolta kun katselee 040 vs. 044, niin ei niissä mahdottomia eroja ole, ainakaan tuon sivun specseissä, poislukien paine sekä lähtö M10 vs. M12
Pisti vaan silmään tuo, että 040 olis tapissa ~350hv kohdalla. Omassa projektissa toisen 044:n joutui kytkemään päälle vasta 570hv:n kohdalla, ja E85:llä ajelen.
Aika helposti kyllä uskaltaa laittaa V8:iin 040:n.
Comment