Kyllä ne näytti ainakin kaverin jäärata-autossa hyvin nousevan 7" vanteelle. Pikkusen vaati kikkailua ( tarkkaa asemointia), mutta kun vähänkin sai ilmaa menemään renkaaseen, niin hyppäsi kyllä paikoilleen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Tuli tos räpsittyä muutama kuva lisää kaunottaresta, kun sellaisia vivahteita vielä omistaa :-)
Miten olis hillitty skoopi keskelle tai vapaavirtaussuodattimelle oleva skoopi? Jos on skoopeista antaa jotaki hyviä esimerkkejä niin linkkiä vaan pöytään ja mitenkä ylipäätänsä kannattaisi toteuttaa sellainen. Tua mustaksi maalattu konepelli on etuveto a4:sesta ja oma korinvärinen on hyväs säilös joten tolle mustalle kehtaa tehdä ihan mitä vaan.
Ylimääräinen mustaksi maalattu peräkonttikin löytyy joka vaatii vielä maalaus töitä, mutta ennenku sais sen valmiiksi niin voisin koittaa punnita konepellin ja takaluukun ja sen jälkeen keventää niitä mahdollisimman paljon. Katotaan vähän samalla kuinka paljon loppupeleis niistä on napsittavaa pois.
Joku hillitty tai mega överi väliaikainen takasiipikin olis joksikin talveksi kiva kokeilla :)
Comment
-
Pientä fiksailua vielä ja K1 matta musta päälle. Jäljelle tohon jäi nyt sitten vaan se, mihkä peräkontin tiiviste vastaa. Saishan senki siitä vielä pois ja lisääki, mutta pidetään ny takaluukku kummiskin suhteellisen tiiviinä :) Rekkarikilven valot aijon kytkeä, muut sähköhilppeet ja alipaineletkut otin pois.
Nyt hakemaan maalia ja antaa sillä välin vielä vähän sisäpuolen kuivaa.
Comment
-
1. Vanha vs. kevennetty
2. Vanhan paino 15.1kg
3. Kevennetyn paino 8.7kg (Peräkontin paino keveni 6.4kg)
4. Kevennetty, aika karsee päivänvalossa maalauksen jälkeen, mutta ehkäpä pieni myllytys viikon päästä puhkaisee elementtiinsä maalipinnan. Muutamia huonosti hiottuja kohtiakin paistoi läpi häjysti, mutta onneks se ei oo niin vakavaa, kun minulta kysytään.
Kohtalainen painonpurotus sanoisin :) Toivotaan, että se vielä istuu paikallensa. Tästä on hyvä jatkaa ovet ja konepelli ja jne..
Comment
-
Comment
-
Quattro_4: empä taida enempää pelleillä maalaamisen kans. Seuravaalla kertaa sitte koko auto jos jotaki.
Kävin siinä kaverin tallilla hitsauttamassa O1e Torsen T-2:sen lukkoon. Kaippa se nyt on oikealla tavalla sitten hitsattu lukkoon. Ens kesänä selviää. Kaikki kolme väliä on hitsattu umpeen.
Tavoitteeni tällä modaukselle on, että saan tehtyä kesäksi tästä takavetoisen drifting/kumminpoltto käyttöön ja talvella kummiskin sitten saa hyödyntää nelivetoa 50/50 vetosuhteella.
Hakusessa Audi 80 B4, S2/RS2 perä. 4.11 pitäs olla välitys missä mekaaninen lukko toimii.
80 B4 91-95 = 4.11 = 100mm laipat
S2/RS2 AZC = 4.11 = 100mm laipat
Jos jollakin löytyy tollanen nurkista pyörimästä niin täältä löytyy ostaja sille.Viimeksi muokannut Tanehau; 6.10.2013, 19:20.
Comment
-
Tässä tämä Stalker Racing Team - The Beginner MoViE niille vielä jotka ei sitä ole nähnyt.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QW2y6EWAyyg"]http://www.youtube.com/watch?v=QW2y6EWAyyg[/ame]
Auton spekseistä sen verta kerrottavaa, että EDL ja ABS jarrut oon ottanut käytöstä pois (sulake pois vaan abs jarruilta). Vähentyy 1:seltä 2:selle vaihdon puutmis ongelmat huomattavasti, jossa ykköseltä kakkoselle pitää vaihtaa nopeasti niin yllättäen tarpeeksi liukkaalla pinnalla kakkosella ei onnukkaan vaan jatkaa hienosti kierrokset tapis edelleen menemään. Rengaspaineetkin ovat aika rajut, 3bar edessä ja 5bar takana.
S8 18" Dunlop kitkoillakin tuli kokeiltua siinä lilkauhan jääradalla kohdassa 7.18 - 8.00. Pito ero aivan järkyttävä kun vertaa nastattomiin 16" nastarenkaisiin. Kitkat ei pidä mitään.
Kivaa oli niin kauan kunnes teho vaan loppui yksikertaisesti kesken, mutta hienosti tua 165hp 230nm riitti + http://finnautomobile.net.kotisivuko...tml?id=220/524 siinä mieles, että ihan riittävä tollaiseen leikkimiseen joka ei enempää osaa/halua vaatia :-) Ja jotenki yllättyny kummiskin vaparin luotettavuudesta. Annoinhan sille 2 talvia tollasta kyytiä joka v-loppu ja melkee joka aamu, kun töihin lähti :-D Yhtäkään vikaa ei ilmeentynyt, muisti vaan lisäillä vähän väliä öljyä :) Sen tos huomas, että pyöränlaakerit aika kovilla tollases leikkimises. Ne jouduin nyt sitten vaihtamaan taakse 2 talven mittelöiden jälkeen. Sainhan öljypohjanki halki, toisen takaiskarin sököksi, etu ja takapuskurit halki tai naarmuoille, mutta ne on taas kuskin vikoja ne.
Toivotaan, että V8 AHC 01e DGV kestää samaa paukutusta piikit alla niin saa mageeta matskua ens talvesta videolle! ;-D Ihan saman tyyliin jatkan näitä videoita. Seuraava taso on Amateur luonnollisesti kehityksen mukaan! ;-P
Comment
-
Meni kampiakselin asennontunnistin G28 sököksi. Teki hetken sitä, että lämpöisenä ei lähtenyt käyntiin tai jos piti paikallaan käynnissä kauan aikaa niin sammui ja joutui muutamia minuutteja konepelli auki tuulettaa konehuonetta. Nyt ei enään lähtenyt odottamisenkaan jälkeen käyntiin joten tuli tiensä päähän. Oisko kellään vastaavaa tarjota?
Osanumero: 0 261 210 112 / BOSCH
Comment
-
Ensinmäisen videon ja noitten pesuaineen suihkimis nappien jälkeen ajattelin, että melkosta amistelua ja hymähdin. Mutta onhan tämä nyt oikeasti mielenkiintoinen ja asiallinen projekti, eikä semmoista amistelua, niinkuin ensimmäinen postaus antoi luvan odottaa. Se ois tosiaan kohta quattro kelit varmaan tulossa täällä etelässäkin. En saanut omaa audia kaupaksi ainakaan vielä, niin se menee nyt seisontaan odottamaan lumia.
Comment
-
HallaMaster, heh.. ois vaa mukavaa päästä halvalla niinku taas tänään kävi hyvä flaksi!
Tepolta KA-Tunnistin 145,- euroa ja tarvikkeena 36,- euroa vaikka osanumerolla ei löytynkkää fixuksen listalta. Katsottiin kuvasta vain samanlainen ja tilaukseen. Lähti käyntiin, katotaan kaikkoaako lämpöisenäkin käynnistysongelma nyt sitten :)
Ohessa tarvikke kampiakselin asennontunnistimen paketista kuvat ja tiedot. Made In Italy.
Comment
-
Tos säätelin camper kulmia takapäähän niin honasin, että jarrupalat on loppu. Kellä menee vuoden sisällä edestä ja takaa jarrupalat finaaliin käsi ylös. Kattelin siinä samalla jarrulevyjä niin voisi nekin vaihtaa. Soitin fiksukselle ja hinta politiikka oli seuraava.
Fixus tarjoaa seuraavasti: A4 B5 2.4 V6 30v -97 quattro jarrulevyjä/paloja kyselin.
Jarruapalat eteen: 38,-
Jarrupalat taakse: 13,-
Jäähdytetyt jarrulevyt eteen: 38,- kpl
Jäähdytetyt jarrulevyt taakse: 32,- kpl
Yhteensä koko kasa: 191,- euroa.
Mitäs muita vaihtoehtoja mulla on noitten jarrulevyjen ja palojen suhteen, kun fiksuksen tarjoamat? Jos joku toisi jotakin muita kannattavempia ja parempia vaihtoehtoja esille.
Comment
-
Fixuksen korviketta kun kyseltiin jarruhommiin: http://stores.ebay.de/langeautoteile
Tuolta jokusen kerran tilannut Zimmermania Audeihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiTarvikelevyilläkin pärjää oikein mainiosti, mutta palat voi hakea marmorilta. Tarvikepalatkin kyllä toimivat, mutta saattavat vinkua ärsyttävästi. Ajan kanssa sekin pitäs helpottaa...
Comment
-
Alpi, Totta. Luulin, että jäähdytetyt taakse olisi toinen vaihtoehto jäähdyttämättömien tilalle. Kummakun, ei fiksuksella sanonut mitään.
Nua Zimmeramanin levyt näyttää kyllä tosi kivoilta, Thanks mäggäri. Hurjan kalliilta kuullostaa marmorin orggis palaset ja tarvikkeena eivät taida olla sen kummoisemmat, kun fiksuksenkaan omat.
Pitää nyt vielä miettiä, S8:n takasatulat (jossa jäähdytetyt jarrulevyt) istutin kesällä paikalleen, mutta jarruletkun ja käsijarruvaijerin kanssa tuli vaan pientä ongelmaa joten jäi vielä talliin lojumaan. Etusatuloita en ole vielä sovitellutkaan ja luulen, että ei taida mennä paikoilleen, koska vaatii S4 B5:n etunilkat kaippa.
Käväsen nyt hakemassa Fiksukselta palat eteen ja taakse ja jätetään jarrulevyt sitte ens kesän ongelmaksi. Zimmermania nyt tämän pojan mieliä halajaa :-) Kiitos neuvoista.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiOnko useankin halvan anturin käyttökokemus niiden lyhytikäisyydestä?
Itsellä vastaavanlainen halpis asentotunnistin on ollut urssissa 120 kk ja käy edelleen :)
Comment
Comment