Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eileen päästiin testaamaan pitääkö kannentiiviste ja kaikki meni oikein hienosti moottorin osalta ja muutenkin jäi hyvä mieli kesää ajatellen! Väkersin 2 pulttipyörää lyhyemmillä pulteilla lisää ja pistin ne takapyöriksi. Edessä siis 25mm M6 pultit ja takana 20mm M6 pultit. Kyllä niillä ny eteenpäin paremmin pääsi kun nastapyörillä ja etupää kyllä toppas nopiaa jarruttaessa :-)

    Terhon Pajan toimittamat alumiiniset apurunkojen puslat eteen ja taakse toi race meininkiä hyttiin lisää! Pystyin jättämään nyt moottorin etutuennankin pois niiden ansiosta. Tuntui ekaa kertaa auton hytissä, että astin pidon muutoksia eritavalla kun aijemmin "POSITIIVINEN TUNTEMUS". Ehdottomasti 1.8 turboonkin sama päivitys jonakin päivänä. Kaikki välyksetkin välittyy heti kuljettajelle näiden ansiosta :) Erinomainen päivitys, suosittelen!

    Tuossa lyhkäinen pätkä testeistä:

    Attached Files
    Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:05.

    Comment


    • Eileen harjoiteltiin taas hikihatus pariajoa menemään 1.8 turbolla! Aivan mahtavaa reniiä, rupiaa löytymään jo rytmiä ajamiseen pikku hiljaa. Lähipititilanteitaki oli muutamia ja kamerallekki jäi niistä tosi monta! Laittakaa paras laatu videolle niin saa parhaiten selvää :) Asetettiin suoran jälkee omat 3 clipping pointtia joiden kautta joka kierros vedettiin menemään. Videolla aina välistä huomaa kun oranssi/punainen tolppa sujahtaa perän vierestä.

      Jarrulla sitominen ja puolen vaihtojen ajottaminen oikeaksi vielä on hakusessa. Toki edellä ajavaan luottamuskin pitää olla kohdillaan ja se kärsi muutaman kerran pahasti jonka takia ei suoran päässä tohtinut ihan pellissä kiinni tulla. Vaikiaa se on joka tapauksessa vaikka tietäisi, että toinen vetää puhdasta linjaa ja ei tunaroi.

      Ja tämä oli harjoittelua. Tilannehan menee huomattavasti vaikeammaksi vielä, kun molemmat ajavat tosiansa vastaan säälimättä ketään. Edellä ajava lataa kaikkensa menemään enrtrystä sisään isolla luistokulmalla klippiä hipoen ja sun pitää tehdä tismalleen se sama perästä jäämättä siitä edellä ajavasta autosta jälkeen yhtään, ottamalla samalla hänen luistokulman suuruuden kuin myös ajolinjansa haltuun. Sillä hetkellä, kun tullaan entrystä sisään kopiodaan kaikki temput mitä edellä ajava tekee niin lähellä kuin ikinä vaan pystytään osumatta häneen. Parhamillaan puhutaan ihan senttimetreistä jotka ratkaisee merkittävästi kumpi sen taistelun voittaa jos muuten ajolinja ja luostokulma on natsannut tuomarien silmissä molemminpäin ajettaessa.

      Koittakaapa joskus.. se on aivan pirun hauskaa ja ennen kaikkea haastavaa. Jäälllä varsinkin harjoittelu on tosi hyvää. Vauhdit ei ole 100km/h kovempaa tuossa suoralla vaikka 4 vaihde tuvas 7000rpm/min mennäänki eteenpäin. Ihan hakkapeliitta 4 nastarenkaat alla 195/65r15 kummilla 0.75bar paineella.

      Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:05.

      Comment


      • Meidän tämän kauden sponsori Lakeuden Tekstiilipaino https://lakeudentekstiilipaino.skypro.fi/ lätkäs meidän huppareihin, t-paitoihin ja lippiksiin logot! Jos haluatte tukia/auttaa meitä taistelemaan driftingin suomenmestaruudesta tänä vuonna niin pistäkää tilaukseen, saatte sitte kisoissa osoittaa vaatetuksella ketä tultiin kannattamaan! :D

        Lippis 20 euroa
        T-paita 25 euroa S,M,L,XL
        Huppari 40 euroa XXL yks koko joka sopii kaikille :-)
        Attached Files

        Comment


        • Täs talven aikana oli liikaa aikaa miettiä kaikenlaista ja tekaisin sitten BOLT ON kitin imusarjaan jolla pystyy remmipelin muuttaa 15 minuutissa vapariksi. Vapari kitti sisältää 100mm billet kaasuläpän ja patopaine kotelon. Hetin kun saadaan kartat säädeltyä itse ja kaikki rupiaa skulamaan niinku pitää lisätään vielä metanooliruisku suoraan kaasuläpän yläpuolelle. Metanooliruiskua tullaan ohjaamaan autotunella. Patopainekotelon tein ihan näön vuoksi, mutta myös testimielessä päässäänkö kovemmissa nopeuksissa patopaineen puolelle ilman ahtimia ;-) Suurin syy vaparikittiin oli kummiskin se, että pääsisin itse opettelemaan säätämään karttoja ja vaparista on turvallisin alottaa. Ja kyllähän minussa se vaparimies syvällä sisimmässä piilee.. :-)

          Lakeuden Tekstiilipaino teetti tarrat kylkeen! Nekin itse wöördillä aluksi suunniteltiin muotoonsa ja liimailtiin kylkeen.

          Itse pahvista taiteiltiin kaarilevikkeet ja lopuksi tehtiin sitten pellistä. Jos joku kiinnostui niin muotit on talles. Kuvissa takana 10,5x18" vanne 265/35 kummilla 50mm spacerilla Et 50-55. Edessä 33mm spaceriä, 7x16" vanne et 45 195/50 kummilla. Etupää on 190cm+ levee ja takapää kutakuinkin saman. Alkaa saavuttamaan drifteri lookkia tämä kottero pikkuhiljaa! :-)

          Nakutustunnistimena toimii tälläiset peltorit :-) Tähän mennes en ole kuullut kuin suuttimien nakutusta :P

          Renkaitakin tuli jonkinmoinen liuta 225 - 265 leveydeltä r18 koossa tuhottavaksi \,,/

          Suunnitelma nyt on saada vaparina pelaamaan ja hommata sille vielä backupiksi 4.55 perä joka tekee tuloaan tässä lähipäivinä/viikkoina. Jos saatais se 340 heppaa moottorista pihalle, tihiempi perä ja kierrosrajoitin sinne 7500 niin voi pojat mä oon onnesta soikeena :D

          Tuossa pieni pätkä, kun saatiin fiksuailtua auto ja mentiin ottamaan ensimmäisiä räpsyjä. A4 16" sport vanteet edessä ja A8 R18 sport vanteet takana.
          Attached Files
          Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:06.

          Comment




          • Tänä kesänä siis ajetaan Drifting SM sarjaa joka koostuu 5 osakilpailusta. Myös hyväksi todetussa Venetsia Driftingissä tullaan ajamaan. Porukka on alkanut vakiintumaan tässä vuosien varrella ja löytänyt yhtenäistä kampettakin päällensä. Näillä mennään tämä kausi, olkaahan kuulolla! Joka kisasta on Livestream lähetykset ja Tampereen kisa tulee suoraan YLE:n kuvaamana joltakin osin telvisiosta.

            Finnish Drifting Championship 2017
            -Round1: Artukainen 6.5
            -Round2: Kuopio 13.6
            -Round3: Tampere 7.7
            -Round4: Seinäjoki 19.8
            -Round5: Kemora 16.9

            +Extra: Venetsia Drifting [Kokkola] 26.8
            Viimeksi muokannut Tanehau; 31.3.2017, 16:48.

            Comment


            • Puhukoon video puolestaan! Muutamia pikku viilauksia vielä tehdään ennen SM ROUND1 ARTUKAINEN 6.5.2017 :) Pistäkää videon laatu HD1080 ja ÄÄNET TÄYSILLE! :D

              Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:50.

              Comment


              • SM Drifting Round1 starttasi Artukaisissa 6.5 Lauantaina.

                Lähdettiin jo iltaa vasten ajelemaan pelipaikalle ja yövyttiin areenalla joten sai herätä suoraan sitten kisoihin varikko kohtuu valmiina. Oli oikein mukavaa siihen asti, kunnes kello tuli 9.00 ja alkoi harjotukset. Autoa ruvettiin lämmittelemään siinä ja sitten vain jonon jatkoksi vetämään harjotusvetoja. Lämmitysalueella huomasin, että auto oli jostakin syystä tosi laiska.. 2 vetoa siinä tuli vedettyä ja mietittyä, että mikä ihme tähän nyt on voinu tulla. Viime reeneissä tehot oli kyllä tallessa. Ei muutakun varikolle sitte 2 onnettoman räpiköinti vedon jälkeen ja käytiin tulpat ja puolat läpi josko siinä nyt sitten vain olis jotakin käyntihäikkää, mutta niissä ei tuntunu olevan vikaa ja lähdettiin vetämään lisää reeniä sitten, kun ei nyt vain sytyttänyt mikä tässä nyt on vikana. 3:nen vedon aikana käskin apukuskin kattoa seoksia ja ne oli alueella kummiskin ja ahdot oli vain 0.1bar paikkeilla. Takaisin varikolle ja ahdin auki ja tutkailemaan mikä on ku ei ahda. Kaikki näytti olevan ok, mitään näkyviä vuotoja ei missään. Siinä pojille sanoin, että tää bypasskin liikkuu olevinaan tosi jouhevasti kun sitä siinä räpelsin. Hilppeet takasin kasaan ja huomasi heti käynnistä, että jotakin muutosta tapahtu. Menin renkaanlämmitys alueelle 2 minuuttia ennenku harjotukset loppu 4 reenivetoa vetämään ja auto sammu lämmityksen jälkeen ja ku käynnistin uudestaan tehot oli pois :D Ei muutaku raivolla tuuttasin sitten menemään abouttirallaa 200hp käytös ja ekaa kerta sitte osu entryki jotenki kohdalleen. Kiepin jälkeen keskivaiheella puolenvaidossa kakkosen olin vetäny ihan loppuu ja 3 salamana perää ja vetonivelestä repes boori irti. Ei muutaku leuka rintahan ja kotia kohti.

                Pistetili jäi nyt vielä sitten avaamatta ekassa osakilpalussa. Juha Pöytälaakso nappasi voiton, ylllättäjä Lauri Heinonen toinen ja viime vuoden Suomen Mestari Janne Veikkanen oli kolmas.

                Kotia päin tullessa tajusin vasta sitten, että ahdot oli kateissa sen bypass venttiilin takia, että se todennäköisesti jumitti vaan ja näinhän se oli.

                No oli siinä sitte toinenki juttu.. Asensin eileen uuden vetonivelen kiinni 034 vetoakseliin ja kävin koittamassa samantien sitten hiekkatiellä, että kaikki toimii ja sehän meni samantien uudestaan poikki. Ajoin auton rampille ja jätin sitten siihen, en jaksanu edes kattoa mikä petti. Uskon nyt kummiskin, että nivel petti uudestaan ja se on pyöränlaakerin vika. Pyöränlaakeri todennäköisesti jurppaa kiinni ja lukkoperä väntää väkisin nivelestä boorin irti. Kun vaihdoin uuden nivelen laakeri oli löysällä, mutta meni tiukalle takaisin, ku vetonivelen vain kiristi ja ei pahemmin takkuillut ja pyöri normaalisti.

                3.30 veto jossa pyöränlaakeri jurppaa kii ja katkaisee vetonivelen boorin.
                https://livestream.com/accounts/1766...deos/155710043

                Viimeiseen vetoon vaihdettiin 245/40r18 kummia jossa vehkeet hajosi niin 2 ajokuvasta rupiaa jo näkymään, ku etutassu meinaa nousta ilmaan. Saa nähdä mitä se tekee kun kaikki tehot on käytös ja 265/35r18 kummia lykätään sopivalla painella alle :) Round2 kuopio nyt sitten seuraavaksi, toivottavasti menisi huikan paremmin.
                Attached Files
                Viimeksi muokannut Tanehau; 10.5.2017, 05:27.

                Comment


                  Minkätakia sitä laakeria ei vaihdettu jos se on jo kerran hirttäny kiinni?

                  Comment


                  • Luulin, että se oli ajonaikana tullu vaan hieman ulos ja ku vedin sen takasin paikalle niin kaikki rullasi ihan normaalisti. Otin justiin äsken nyt vetarin irti ja samasta kohdin se on poikki. Koitin laakeria niin emmä oo koskaa näi väljää laakeria ees nähny. Pitää molemmin puolin vaihtaa vaan uudet heti kerralla. Nämä on ollu paikalla sen 4 vuotta tässä toiminnassa. merkkiä en muista.

                    Comment


                    • Käytiin Lauantaina heittämäs polttarikyydityksiä ja siinä samalla sitte testailtiin vehkeitä. Nyt oli uudet takalaakerit asennettu nilkkoihin ja silti päivän päätteeksi 4 rengas parin kohdalla otin lähtö kiihdytyksen niin sama homma. vetonivelen boori poikki 3:nen kerran.

                      Nämä boorin katkeamiset lähti siitä kun poistettiin takimmainen kallistuksenvakaaja. Mitä todennäköisemmin nivelestä loppuu kääntö vara ja vetarin varsi ottaa kiinni vetoniveleen ja väännättää/jumittaa vetonivelen boorin poikki??? Takapää alustasta joustaa paljon suuren pidon alla. Muutenkin vetoakselit ovat perästä napaa kohden alempana ilman kuormaa ja jouston alla kulma menee jyrkemmäksi. Oon pitänyt takapäätä todella löysällä.

                      Toinen ajatus mitä oon yrittäny hahmotella on, että kun on lukkoperä niin vaikuttaisko perän etutuennan löysyys vetonivelen boorin katkeamiseen. Etutuenta on ainaki löysä ja on kopsahdellut koppaan lähtökiihdytyksissä. Kun perä kopsahtaa koppaan vetää se samalla puneelle vetaria pyörännapaa vasten??? ja liika väännätys johtaa sitten tohon. Sitä kummiskin ihmettelen, että miks se on aina apukuskin puolen vetonivel ja sitäkin ihmettelen, ku toisella kertaa se meni hiekkatiellä poikki pieneen luisuun nakatessa joka on todella liukas alusta verraten asfalttiin.

                      Kyselkää tyhmiä, jos vaikka sais tekstin muodossa selvitettyä vikaa :)

                      Eli vika nyt ei ollu sitten siinä pyöränlaakerissa mikä toisena tuli mieleen.
                      Eka ajatus oli, että ihan vaan liian raaka vaihteenvaihto/iso kuorma katkaisi nivelen boorin.

                      Polttarisankarin kanssa nakattiin alkuun 4 kierrosta. Hän ei ollu aijemmin istunut drifting auton kyydissä, mutta tiesi mitä se on. Kiitteli kovasti kyydistä, oli ihan yltä päältä hiessä 4 vedon jälkeen, kun autosta ulos poistui :D Ilman radan esittely kierrosta tuuttasin vaan täydet heti ekaa mutkaan :D Itte ainakin olisin kuollu siihen penkkiin kyytiläisenä xD Muistellen sitä vaan kun istuin ekaa kertaa "OIKEAN" drifterin Nissan 200sx 700hp 2jz tommy snelmannin kyytiin ja kun hän nakkasi tutun radan ensimmäiseen mutkaan kiihdytyksen jälkeen pelit vinoon niin kyllä siinä silti tuli hetkellisesti äitiä ikävä :D

                      Attached Files
                      Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:07.

                      Comment


                        En tiiä varmaksi sanoa miten b5 koppasissa, mutta ainaki S2 ihan normaalia että lukkopäällä isolla voimalla nuita menee. Ei vaan kestä. Lääkkeeksi ainakin S2 on etuvetarit ja navat taaksekkin niin saa isommat nivelet.
                        Attached Files

                        Comment


                          Urkin mutterikiinnitteiset nivelet, uudet Karpiolan vetarit ja samassa paikassa isompi poori napoihin jotta nivel sopii. Sitten kestää.

                          Comment


                            Minkä verran nuo vetarit ja poorien teko suunnilleen maksaa?

                            Comment


                              Mielikuva on että kepit oli about pari sataa pala. Poorien hinnasta en tiedä. Kannattaa soittaa Karpiolalle ja kysyä.

                              Comment


                              • Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:07.

                                Comment


                                • Perjantaina kisaa?? =0 Erikoinen päivä toi 7.7 perjantai. Onko tietoo moneltako alkaa häppeninki messukeskuksella Tampereella? Vois tulla katteleen meininkiä, kun kerran ihan naapurissa on.

                                  Comment


                                  • tusa91: Joo sinne vaan luuraileen 7.7.2017 SM Drifting Tampere Round3 perjantaina! :) YLE kuvaa pariajot suorana telkkariin! Oo hyvä kannattaja sitte yleisös, ku audille annetaan lähtölupa viivalta! :D

                                    Juhannus meni uudella ABZ A8 alakerta ja AHC S8 yläkerta kokoonpanolla lasketuilla ahtopainella 1.2 baarista 0.6 baarin tienoille lapuan radalla jossa järjestettiin Lapua Midsummer Madness! Hyvin tuntu sykkivän pienemmällä paineillakin. Ei muista koska on noin hauska juhannus ollu ja vielä selvipäin! :D

                                    Taidettiin räpsäistä maailmassa ensimmäinen pariajokuva jossa on 2 audia vetämäs tandemia takavetosina :D 1.8T vs 4.2SC :D

                                    1.8 turbolla oli aivan mielettömän hauska reenata pariajoa myös! 150heppaa ja 2.5barin rengaspaineilla paineltiin menemään aivan hurmiossa! Aivan parasta hommaa :D

                                    4.2SC

                                    1.8T
                                    Attached Files
                                    Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:08.

                                    Comment


                                    • Perjantaina taistellaan nyt sitte hampaat irvessä Tampereella 7.7 SM DRIFTING ROUND 3! Tulkaa ihmeessä todistamaan, kun AUDILLA napataan ensimmäinen voitto driftingin historiassa suomessa ja muutenki katsomaan kuinka mahtava motorsport laji tämä drifting on! ;) Ja jos ei ehdi paikan päälle niin TV2 näyttää suorana 20.15 TOP8 pariajo finaalit!

                                      Facebookin puolella linkki tapahtumaan:
                                      https://www.facebook.com/events/1814440362218123/

                                      Yhteistyössä SM Drifting 2017 kaudella meidän kanssa ovat:

                                      Autohuolto Henytek
                                      https://www.facebook.com/henytek/?fref=ts
                                      Lakeuden Tekstiilipaino
                                      https://www.facebook.com/lakeudentek...paino/?fref=ts
                                      Peltiparooni
                                      https://www.facebook.com/peltiparooni/?ref=ts&fref=ts
                                      Terhon Paja
                                      https://www.facebook.com/terhonpaja/?fref=ts
                                      Autohuolto Norjamäki
                                      https://www.facebook.com/Korjaamo1/?...ref=ts&qsefr=1
                                      Metsäpalvelutoimisto Metsäpro Oy
                                      https://www.facebook.com/metsapro/?fref=ts
                                      Jaakon Kone Ja Pihatyöt
                                      https://www.facebook.com/Jaakon-kone...56138/?fref=ts

                                      Tiimin sivut löytyvät myös Facebookista!
                                      Stalker Racing Team [FACEBOOK]
                                      www.facebook.com/StalkerRacingTeam
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • Siinä semmonen 13minuutin raportti videoleikkeiden kera kuinka Tampereella meni SM Drifting Round 3 meidän osalta.

                                        https://youtu.be/9Km0pBeZsdI
                                        Tässä vielä YLE TV2:sen taltiointi TOP8 kaaviosta eteenpäin:
                                        http://areena.yle.fi/1-4108953
                                        Attached Files
                                        Viimeksi muokannut okkim; 25.3.2018, 11:24. Perustelu: Video linkiksi.

                                        Comment


                                        • Käytiin vähä ohjuksilla reenailemas lapualla Lauantaina :) Pistettiin klippejä ympäri rataa ja driftingissähän on tarkoitus ajaa ihan niiden vierestä osumatta ja nostelematta niin isolla luistokulmalla ku vaa ikinä kykenee. No näillä 150+hp vehkeillä ei taas tee mieli nostella ja jos ei linja osunu kohdalleen niin kyllähä ne koppaha komiasti napsu :D välillä kävi jo sääliksi klippejä :D

                                          Attached Files
                                          Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:09.

                                          Comment


                                          • Nyt on vapariski kartat kunnos! Kävin vaasassa napadynossa DynoLabilla.

                                            Kone on A8 D2 ABZ alakerta ja S8 D2 AHC yläkerta.
                                            Imusarja on sama mikä remmiahtimella jossa kiinni 100mm kaasuläppä.
                                            7300rpm jäi kierrosrajoitin jossa softcut 200rpm.
                                            Vaparin kaveriksi on vaihdettu 01a CTF + CKK 4.55 Perä. [KUVA LIITTEENÄ]

                                            01e DGV otettiin pois ja oli sen verran jumis, että en saanu edes vaihteensiirtäjää pihalle. Vapaalle ja 3 selle loota liikkuu, mutta minnekkään muualle ei ja vapaallakin, kun pyörität niin se on tosi raskas. Jos talvella olisi aikaa katsella mikä sen kohtalo on.

                                            https://youtu.be/oMmmxrsySj0
                                            Attached Files
                                            Viimeksi muokannut okkim; 25.3.2018, 11:24. Perustelu: Video linkiksi.

                                            Comment


                                            • Kyllä se omaan sävelkorvaan hitusen paremmalta kuullostaa, kuin koskaan aijemmin :) Oli aivan mielettömän hienon tuntuista vetää, ku sai tosissaan potkia menemään! Kuvittelin, että vihdoin saa ajaa tosissaan pelkäämättä, että mikään menee rikki, mutta ei.. vähällä tehollakin on rajansa, 01a CTF laatikosta meni siliäksi samantien 3 vaihde. Näkyy videolla. Välitykset oli kyllä mielettömän hyvät!

                                              Moottorin luonne uudella imusarjalla muuttui selvästi ylävireiseksi verraten mitä silloin joskus harrastuksen alussa vakio moottorinohjauksella, 98 bensalla ja vakio imusarjalla ajellessa. Tykkäs kyllä kiertää :) Huomasi kyllä, että alakierroksilta puuttuu sellainen 60nm vääntöä pitkän matkaa sen muuttuvapituuksisen imusarjan takia, mikä on vakiona. Kierrosrajoitin tosiaan 7300rpm/min ja softcut 200rpm/min.

                                              Tarjota saa 01e ja 01a vaihdelaatikoita.

                                              Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:10.

                                              Comment


                                              • Tään kauden sponsoreille iso käsi! Auttoivat merkittävästi meidän tiimiä, että päästiin jatkamaan kautta eteenpäin. Viime viikon perjantai ilta/yö meni ruuvailles heromannin kans vaasas vaihdelaatikkoa irti "IKIMUISTOINEN KOKEMUS" kiitos siitä :D Lauantaina sitte otettiin rikkinäinen 01a irti ja pukattiin tilalle 01e EDU 6-lovinen.

                                                SM-sarjan 4 osakilpailu piti ajaa alunperin seinäjoella, mutta se on siirretty nyt Lapualle tänne etelä-pohjanmaalle ja ajetaan tänä v-loppuna lauantaina. Tulkaa katsomaan mitä drifting on! Mitä se vaatii kuljettajalta sekä autolta! Te jotka ette ole paikan päällä käyneet katsomassa, tulkaahan nyt ihmeessä! Tästä ei yksikertaisesti motorsportti parane ja nyt on taas tarjolla yleisölle hyvät katsomo paikat! Pitkin rataa korkeat penkat mistä näkee hyvin!

                                                Päätin, että tämä kisa vedetään vaparina ja opiskellaan lisää itse ajamista. Ihan vaan jo siksikin, että auto pysyisi nipussa. Vaparina tehoa on nyt sen verran kohtuullisesti, että uskon pystyväni laittamaan hanttiin kovastikkin ihan näinkin. Onhan ne tehoerot aika hurjat jos ajattelee, että itsellä noin 300hp mootoriteho, seuraavaaksi heikkotehoisin onki jo sitte 500hp ja kaikilla muilla siitä ylöspäin aina sinne 900hp asti.

                                                Linkki tapahtumaan facebookin puolella:
                                                https://www.facebook.com/events/1876...76367/?fref=ts

                                                Sarjan pistetilentaastakin olisi kiva höpissä, mutta omalta osalta siinä ei ole paljoa höpisemistä. Kuvasta näkyy monentenako oon ja kuinka paljon kärki on edellä. 1 osakilpailun keskeytys ja 2:seen osakilpailuun pääseminen vehkeitten olessa paskana vaikutti tuntuvasti siihen, että enää ei mitalli sijoista taistella tälle kautta, mutta koitetaan nousta pohjalta kummiskin ylemmäksi! Pysyisi nyt vaan auto nipussa nämä 2 viimeistä osakilpailua.

                                                Tämä on sitä mitä mä oon kaivannu mun elämään! Saan ajaa jotakin motorsport sarjaa suomen parhaitten kanssa ja taistella joka vuosi sarjan voitosta! :) Tämä on mielenkiintoista, haastavaa ja hauskaa vaikkakin välillä se lujille ottaa, että edes kilpailuja alusta loppuun pääsee suorittamaan vaikka kuinka yrittää! Tämän kauden saldo on jo 3 vetoniveltä, 2 vahdelaatikkoa, 1 pari kannentiivisteitä ja 1 LOHKO :D.
                                                Attached Files
                                                Viimeksi muokannut Tanehau; 17.8.2017, 16:28.

                                                Comment


                                                • Siinä teille sellanen 9 minuutin koostevideo SM Drifting Round 4 osakilpailusta Ala-Talkkari Areenalta Lapualta.

                                                  Attached Files
                                                  Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:11.

                                                  Comment


                                                  • Käytiin clubi ratapäivällä kemoras 10.9 vähän harjottelees tota suoraa ajamista. Samalla siinä koeponnistettiin remmisetuppi, että onko se valmis kauden viimeiseen 16.9 Kemoran SM Drifting Round 5 osakilpailuun. No kyllähä sieltä heti alkumetreillä välijäähdyttimenkenno antautu imusarjasta ja tussautteli aina mukavia valkosia pilviä, kun päästi kaasulta ja meni takasin kaasulle. No ei annettu sen haita vaikka imulämmöt huiteli melkee 100 asteessa jos metonooliruutasta loppu nesteet :D metanooliruutan pöttiä ei oo mitoitettu ihan noin pitkille stintille.

                                                    1.27.25 oli paras mitä päivän aikana pääsi kohtalaisen kuivalla. En tiiä mitä sanoa ajasta. Omasta ajamisesta sen verran, että ei ollu luottoa jarruihin ja eturenkaitten pitoon. Mutkiihin johka sai paljon vauhtia jarruttelin jo hyvissä ajoin ja otin vaan varmasti, että en löydä itteäni nurmikon puolelta. No nyt sai tonnekkin radalle ajan niin voi lähtiä joskus uudestaan parantamaan sitä. Tosiaan 195/50r16 edessä ja takana 265/35r18. Ei oikeen etutassusis ollu samallalailla pitoa kuin takana. Olisin laittanu 18" eteen kans, muttakun eivät mahdu drifting tukivarsien ansiosta kääntymään edessä.

                                                    Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:12.

                                                    Comment


                                                    • Huomenna kaikki sitte kemoraan kattomaan SM Driftingin viimeinen osakilpailu ROUND 5. Täyshööki päällä lähdetään tavottelemaan korkeinta koroketta! Nähdään sielä! :)



                                                      Tässä infoa vielä lisää tapahtumasta:
                                                      http://radalle.com/tapahtumat/156/ra...ora-16-1792017

                                                      Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:12.

                                                      Comment


                                                        Tyylikäs kuva!
                                                        Viimeksi muokannut Thuppu; 15.9.2017, 20:59.

                                                        Comment


                                                        • Eilisen kisojen kohokohta ehdottomasti! Top 16 kaaviossa Ville Kaukosen Nissan S14 3.0 1.5JZ vastaan. Palaan itse kisaan tarkemmin myöhemmin :)

                                                          Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:13.

                                                          Comment


                                                          • Tämän kauden viimeisestä osakilpailusta 10 minuutin videokooste kuinka kilpailu meidän silmin meni.

                                                            Attached Files
                                                            Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:14.

                                                            Comment


                                                            • SM Drifting 2017 Kausikooste. 6min tiivistetty video jossa käydään läpi kuinka meidän kausi nyt loppujenlopuksi meni. Nyt muutamat treenit/testit/kyyditykset vielä tälle "kesää" vedetään ja sitte ruvetaan taas parantelemaan autoa talven aikana ja suunnataan katse 2018 sm drifting kauteen.

                                                              Halukkaat 2018 kauden tukijat ottakaahan yhteyttä! :)

                                                              Attached Files
                                                              Viimeksi muokannut Tanehau; 29.3.2018, 18:14.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X