Ihan normaalia kylmälle koneelle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiYksi 3" on pinta-alaltaan isompi kuin yksi 2".
Comment
-
Tähän väliin tälläistä päivitystä!
Tuli hommattua kempin 100% lukko takatasurille (hinta & laatusuhde kohdillaan) 0,- euroa ja lukittoo :-P. Oma hommansa tossa hitsausnököjen poistamisessa. Talttapäisellä ruuvarilla ja vasaralla niitä oon tosta naputellut nyt pois.
Ens viikon aikana perä takaisin kiinni ja eiköhän jo ens viikolla käydä jossakin ottamas ensimmäiset testit sitten :).
Comment
-
Tuli hommattua passatin 16" peltivanteet ja maalasin ne tollaseksi sinapin keltaiseksi. Päällä 215/65 kummit. Kävin ottamas aluvanteiltakin talvi ja piikkirengas kummit pois ja toiseen aluvanne settiin pyöräytin kans vähä polttokummia päälle jos sattuu, että voimansiirto kestää enemmän, kun yhden parin polttamisen :-)
Huomenna olis tarkotus aamusta mennä kaverin kanssa testaamaan autoja radalle. Kuvaajakin saadaan mukaan joten eiköhän saa sitte video matskuakin testeistä.Viimeksi muokannut Tanehau; 28.3.2014, 11:14.
Comment
-
Vaikee mennä sanomaan ihan virallisista nimityksistä. Maalattiin töis yhdes välis tolla värillä valtran konepeittoja, kun niitä meni runsaampi satsi venäjällä. Nykyään tosi harvakseltaan enää menee tota väriä, ei vissiin taida olla perus väreissä valittavissa.
Nyt pakkaamaan tavarat ja suunta radalle!
Comment
-
Heh, kivasti se sutii joo :-P Oli aivan yli hauskaa, pakko päässä kunnon pikiradoille driftaamaan lisää :) Ekaa kertaa tos videolla yritän driftata takavetoosella asfaltilla. Aluksi tuotti haastetta, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa lähti luonnistumaan joten kuten 10 spinnauksen jälkee :-) Saas nähdä mihkä asti v8 tehot nyt riittää sitte, vielä ainaki tuntu, että peli varaa on, kun oppii vaa driftaamisen salat takavetosella :)
Yllätyin tosi kovasti tuosta, että kauanko niitä käytettyjä hakkapeliitan talvikummia saa sinne pikehen survoa, että ne menee puhki tai pinta irtoaa. Noin tunti siinä tuli vedettyä samoilla renkailla + vielä burnout pyöritys siihen päälle. Burnikse jälkee sai vielä jokusen kerran vetää sen pitkän mutkan ja sitten pinta irtosikin toisesta renkaasta.
Tua missä vähä kattila kiehahtaa niin se on justiin sen burnouti jälkee, ku lopetan sen. Lämmöt kävi jossaki 110 asteessa, mutta laski tosi nopeeta alas kun pääsi vaan takasi liikkeelle. Nois pätkä driftaamisis ei ollu oikeestaan konepellin pois oton jälkeen ongelmaa ja eikä olisi konepellinkään kans jos siinä olis reikiä, että se tuulettuis kun autoa seisottaa paikallansa. Pitää vähän modata sitä mun POSSU bonettia jos käyttääs vaikka sitä driftingis sitte :-P Uskon, että nyt pystyy annattaa pitempääkin pätkää asfaltilla ennenkä lämmöt lähtee nousuun, kunhan on vaan vauhtia.
Soundit oli kapiiniin todella maukkaat ja eikä näköjään kameraankaan hassummat :) Eli sielä nyt on S8 downpipet, niistä jatkettu 2x3" joka yhdistetty puolesta välistä yhteen 3" putkeen jonka päässä 3" simonssi läpivirtaava 40cm äänenvaimennin. Auton suorituskyky parantui karvan verran putkiston avarruksen jälkeen.
Seuraavaksi ostan vielä toisen tollaisen s8 sähköisen flektin itselleni. Saa tarjota jos joltaki löytyy.
Comment
Comment