Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 2.2E 5-syl. vm 1989

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Jälleenmyyjiä on Vantaallakin useampia. http://www.rvs.fi/dealers/page26.html
    Yhdessä varaosaliikkeessä kyselin RVS:stä, että josko hiljentäisi kohinaa, mutta myyjä jostain syystä meinasi, että ei ole todennäköisesti apua RVS:stä siihen, Audin "tyyppivikaan". Omassanikin kohissut laatikko kylmänä ainakin sen 11 vuotta, minkä auto on minulla ollut. Varalaatikoitakin olisi, mutta ei ole tullut vielä vaihdettua.

Comment

Itse täytin ns. Ylitäytön ennakoivasti noihin minun audeihin. (5kpl)

Ladoissa on tyyppivika: liian vähän öljyä lootassa, siksi kihisevät. Ja muutenkin pieni tilavuus.

Comment

Noh ootellaan tässä, miten toi RVS toimii silppurin 100:essa. Itekki kyl myönnän ylitäyttäneeni oman lodjuni mittarianturin reijän kautta, ompahan ainakin poskilaakerit hyvin öljytty ku öljyntaso vähän korkeammalla. Jos porsii ni sitten vaihtolaatikko vaan, mutta aina on riski että sekin meluaa.

Comment

Heitin äsken mössöt sisään ja ajelin sen ohjekirjassa mainitun tunnin. Vaikutusta ei ollut ääniin tai muuhunkaan, mutta käsittelyhän on valmis vasta parin tuhannen kilometrin päästä. Viikonloppuna tulee ajeltua n. 500 km, kerron sitten ensi viikolla että onko tapahtunut muutosta.

Comment

Ihme ja kumma: 500 km tuli ajettua, ja täytyy sanoa että ääni on kyllä pienentynyt nyt, aika paljonkin. Ei läheskään niin korviinpistävä kuin ennen, ja onhan tässä käsittelyaikaa vielä 1500 km:n verran. Hienoa.

Niin ja kävin katsastamassa pirssin juuri äsken: puhtaat paperit ilman mitään sanomista :)

Comment

Jaa pitäiskö sitä mömmelöö kokeilla?

Comment

Working...
              X