Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8TQ Avant -97 "Levinnyt"

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 1.8TQ Avant -97 "Levinnyt"

Okei. Eli tuollaista on tullut rakenneltua tallin syövereissä ja nyt alkaa moottorin osaltakin näyttää sen verran "valmiilta", joten uskallan julkaista täällä.

Hommahan on että on on pidempään ollut haaveena omistaa berttavitonen risa, mutta kun rahoitus ei ole antanut myöden, joten tehdään sen näköinen ainakin. Osaa autoon on matkanvarrella kertynyt aikalailla. Tässä muutamia esimerkkejä. Pahoittelut auton puolesta, koska ei ole eikä tule olemaan aito risa, mutta tarkkasilmäiset osaavat erottaa yksityiskohdat aidon ja rakennetun väliltä.

Ulkokuosi:

-RS4 etupuskuri (OEM)
    -RS4 etuloksut (OEM)
    -RS4 peilit (OEM)
    -Takaloksut viipaloitu ja rakennettu uudelleen
    -RS4 takaovet (OEM)
    -RS4 sivuhelmat (OEM)
    ... ja jotain muuta mitä en juuri muista.

Sisusta:

Recaron täys sähköjakkarat (nahka)
    Recaron takapenkki (nahka)
    Tumma kattoverhous

Voimansiirto:

-Tehon lähteenä tulee toimimaan 1.8t (AEB) tällähetkellä koneistuksessa.
    -B5 S4:n luovuttama laatikko, kardaani perineen ja vetareineen.
    -Turboksi tulee hillitty Garrettin kuuluisa discopotaatto
    -Stand-alone ECU (en oo päättäny vielä että mikä) P.s. jos jollakulla on edotuksia kokemuksen kautta, saa jakaa.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Husse; 17.7.2013, 21:57. Perustelu: Lisää kuvia

Komia peli! Jopa nuo päiväajovalot omalla härskillä tavallaan.

Comment

Hyvältä näyttää. Onko kuvia takalokareiden "viipaloinnista"?

Comment

Siisti! Vain pakoputkenpäät pitäis olla äreemmät ja puskurin "diffuusori' myös puuttunee?

Comment

Tämä on kyllä varsin hyvällä maulla rakennettu.

Comment

Maukas peli!

Comment

Onpa nätti! Ei kaipaa enään muuta kuin diffuusorin taakse ja jotkut siistimmät pakoputkenpäät tai putkiston.

Comment

Joo. Koko putkisto uusiutunee turbo päivityksen yhteydessä. Taakse tulee poikkipönttö ja molemmille puolille ulostulot.

Comment

Upea auto ja rohkeasti tekemällä tehty!

Comment

Hattua nostan, hienosti ja ammattitaidolla pullistettu. Kerropa lisää noista päiväajovaloista

Comment

Tosi hyvin rakennettu! Hieno on!

Comment

Päiväajovalot hankin osoitteesta www.nettiosa.com (varmasti saa muualtakin) ajatuksena tehdä erikoiset valot joita ei ihan heti tuu vastaan.

Comment

Todella nätti toteutus, pitää alkaa tosissaan miettimään itekki tuollaista pullisstusta ja värin vaihtoa! Mistä oot touhunnu OEM laadulliset loksut ym.? Oon jo kelaillu että miltähän näyttäis B5 koppa bemarinvärikartan Oxford greenillä?

Mitä noihin tuplaulos tuloihin tulee ni mun mielestä jätä ne suosiolla kasi koneille missä sillä on oikeesti väliä, kaikissa muissa vehkeissä tuplaulostulot on turhia. Ainaki ///Mun mielestä.

Comment

Kas kas. Lisää vaan tarkemmin autosta kertovia kuvia esille. Heitä vaikka linkki kuvapankkiin tms.
                            Mulla olisi myynnissä aidot B5 RS Valeon tekemät xenon umpiot tinttikalvoilla jos kiinnostaa. Itse olisin vetänyt katonkin valkoiseksi. Mites madallus?

Comment

OEM osat tuli tilattua suoraan saksan varastosta. Tuplaulostulot sen takia kun on lähes pakkomielle asioille olla tasapainossa. Ymmärrän kyllä ettei ole mitään teknistä tarvetta asialle, mut tuleekin olemaan pelkkä kosmeettinen osa (muttei feikki ulostulo).

Comment

Tuommoinen olisi aika siisti ratkaisu jos molemmille puolille ulostulot. :)

Comment

Kyllä juurikin jotain tuollaista oon ajatellut. Irrotettavaa koukkua varten täytyy suunnitella diffiä hieman enemmän.

Comment

Working...