A6 4F 3.0tdiq avant - BMK 165kW - 6spd manual.
Auto on mallivuoden 2006 tuote. Käyttöönotettu loppuvuodesta 2005 Ruotsissa.
Väriltään LZ7R Nordlichtblau. Sisusta on pappamallin nahkakuorrutteinen väriltään NQ vaaleanharmaa. Varusteina lisäksi xenonit (ja takana ledit), kolmipuolainen nahkaratti napeilla, oe-webasto, oe-koukku ja 1SJ "Additional engine and transmission guard" :D
Hakusessa oli 3.0 tdi manuaalina. Korimalleista avant on 40kg eläimen omistajalle ainoa vaihtoehto. Olin jo aiemmin omistanut 8E-pohjaisen (B6) joten jostain syystä 4F tuntui houkuttelevammalta. Tämä yksilö ei mulle tullessaan ollut ihan "sitä mitä haen", mutta koska tärkeimmät (q, nahat, xenonit ja webasto) löytyi ja auto vielä tuttavalla hallussa niin köyhän ei auttanut valittaa.
Mittarissa oli mulle tullessa 247tkm, huoltokirjaa on leimattu merkkiliikkeessä ja tyypilliset ovien alareunojen ja kontin ruostevauriot.
Ajatuksenahan tätä oli muokata hieman tällaisen mieleltään nuoremman henkilön maun mukaiseksi. Vaikutteita on imuroitu amerikan pojilta, Saksan VW-skenestä ja miksei suomalaisiltakin pilallemadaltajilta.
Kliiniys, mataluus, fitment ja "stance" on se juttu. Auto on päivittäinen käyttöauto joten ei viitsi ihan halvaannuttaa sitä... eipä?!
Autossa on aika paljon vielä kaikkea pientä nyprättävää ja näprättävää, mutta mun tekotahdilla tästä ei projektikertomusta saa.
Muutettu:
Alusta - FK Highsport - Edessä säätövaroja reilusti jäljellä takana ollaan säätölautasta vasten.
Vanteet - Rotiform BLQ 19x9.5 ET35 & 225/40 Nankang NS-II
Siistitty sieltä täältä sisältä ja ulkoa
Tulossa varmasti:
Koritakuu korjaukset - kontti ja ovien alareunat etc. 07/2013
Uusi "-09 latemodel"-maski - osa on tossa ja odottelee intoa irrottaa puskuri.
Kunnollinen kiillotus
Kunnollinen sisäpesu
Vanteet
Alusta
Kattavaa huolto- ja korjaustouhua
Pitäisi tehdä:
DPF + CAT poisto ja putkisto
Ohjelmointi
Vanteet
Alusta
Haaveet:
Maalaus...
Vanteet
Alusta
Auto on mallivuoden 2006 tuote. Käyttöönotettu loppuvuodesta 2005 Ruotsissa.
Väriltään LZ7R Nordlichtblau. Sisusta on pappamallin nahkakuorrutteinen väriltään NQ vaaleanharmaa. Varusteina lisäksi xenonit (ja takana ledit), kolmipuolainen nahkaratti napeilla, oe-webasto, oe-koukku ja 1SJ "Additional engine and transmission guard" :D
Hakusessa oli 3.0 tdi manuaalina. Korimalleista avant on 40kg eläimen omistajalle ainoa vaihtoehto. Olin jo aiemmin omistanut 8E-pohjaisen (B6) joten jostain syystä 4F tuntui houkuttelevammalta. Tämä yksilö ei mulle tullessaan ollut ihan "sitä mitä haen", mutta koska tärkeimmät (q, nahat, xenonit ja webasto) löytyi ja auto vielä tuttavalla hallussa niin köyhän ei auttanut valittaa.
Mittarissa oli mulle tullessa 247tkm, huoltokirjaa on leimattu merkkiliikkeessä ja tyypilliset ovien alareunojen ja kontin ruostevauriot.
Ajatuksenahan tätä oli muokata hieman tällaisen mieleltään nuoremman henkilön maun mukaiseksi. Vaikutteita on imuroitu amerikan pojilta, Saksan VW-skenestä ja miksei suomalaisiltakin pilallemadaltajilta.
Kliiniys, mataluus, fitment ja "stance" on se juttu. Auto on päivittäinen käyttöauto joten ei viitsi ihan halvaannuttaa sitä... eipä?!
Autossa on aika paljon vielä kaikkea pientä nyprättävää ja näprättävää, mutta mun tekotahdilla tästä ei projektikertomusta saa.
Muutettu:
Alusta - FK Highsport - Edessä säätövaroja reilusti jäljellä takana ollaan säätölautasta vasten.
Vanteet - Rotiform BLQ 19x9.5 ET35 & 225/40 Nankang NS-II
Siistitty sieltä täältä sisältä ja ulkoa
Tulossa varmasti:
Koritakuu korjaukset - kontti ja ovien alareunat etc. 07/2013
Uusi "-09 latemodel"-maski - osa on tossa ja odottelee intoa irrottaa puskuri.
Kunnollinen kiillotus
Kunnollinen sisäpesu
Vanteet
Alusta
Kattavaa huolto- ja korjaustouhua
Pitäisi tehdä:
DPF + CAT poisto ja putkisto
Ohjelmointi
Vanteet
Alusta
Haaveet:
Maalaus...
Vanteet
Alusta
Comment