Muista että lambdaa ei saa laittaa alaviistoon. Tuolla ohje: http://www.vems.co.uk/VEMSWB/UserGuide/README.html
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 rojekti
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiUnohat koko asian ja annat kenkää vaan. Siinä on aita matalin :D
Pitää mennä tutkimaan auton alle ja tsuumailee mihin sen sais hyvin tökättyä. Tuotapa en tiennyt, että anturia ei saa laittaa alaviistoon
Comment
-
Menee kesälle nuo fatsien otot. Ei ole niin paljon pitoa märällä asfaltilla, että saisi rehellistä aikaa, tahtoo sutia. Alla kitkat, kokoa 245,45,18 Nokian Hakkapeliitta RSI:t.Viimeksi muokannut Jari74; 27.12.2013, 11:04. Perustelu: Oli väärä rengas (Hakkapeliitta 8), korjattu oikeaksi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiAhtimien koko/vääntökäyrä vaikuttaa paljon ja isommilla ahtimilla vedelläänkin usein huonompia aikoja.
Täytyy olla ihan täysin epäonnistunut setti jos FATS on huono mutta penkkitehot korkeat.
Comment
-
Joo kyllähän tuo 5000-6500 matka sen ajan tekee ja iso hyrrä herännyt jo tuossa.
Itse olen kokeillut leikata 4000-5000 vääntöpiikkiä selkeästi, niin aina paras aika tulee tuon 5000-6500 matkan parhaiten vetävällä setillä, oli alkupää mikä tahansa. Vauhti kasvaa ja vastukset myös, siitä isoturbo tehoineen tykkää ja pienet kyykkää :)
Biturboissa aikaistava nokka-ajoitus tekee heräämisestä moniin muihin vehkeisiin eroa.
Comment
-
Mulla käynnistyi välillä kans huonosti ja välillä normaalisti.. Syy löytyi vuotavasta Bensansuodattimesta ja Bensapumpusta!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kestomPariin "kiinalaiseen" firmaan tuli laiteltua s.postia. Kyllähän noita kuulereita muualtakin löytyy esim. http://www.ecvv.com/product/3233567.html
wagner lyöny tarran kylkee ja hinnat tuplaantui? Kohtahan se selviää :)Alkuperäinen kirjoittaja jsahlmanOn siinä muutakin eroa kuin tarra :DAlkuperäinen kirjoittaja okkimMitä eroa?Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiWagner on suunnitellut ja toteuttanut omat coolerinsa 2007/2008. Ja noita on muutamien firmojen johdosta yritetty kopioda muutaam otteeseen. Kuten kyseinenkin pulju aikoinaan.
Nyt he ovat Kiinan maalta löytäneet konepajan joka heille ne valmistaa. Kuitenkin Wahnerillakaan ei ole mitään tietoa millaista laatua kilpailijalla on eikä tietoa virtauksista/jäähdytyskapasiteetista.
Kuitenkin esim ilmanohjaimia on Wagner muotoillut ja parannellut tässä vuosien saatossa ja Wagner esim myy ainoastaan hiilikuituisia ohjaimia.
B5 markkinat ovat pienetyviä markkinoita joten Wagnerilla ei esim ole enään panostusta tuotekehittelyyn noihin autoihin.
Mutta uskon ja toivon että nuo toisetkin ovat paremmat kuin RS4:en orkkikset mitkä ei kuitenkaan ihan huonot ole.Viimeksi muokannut okkim; 13.1.2014, 15:30.
Comment
-
Eli jos lukemisen ymmärtämisessä on jotain ongelmaa niin Wagnerin coolerit eivät tule samalta pajalta kuin nuo toiset.
Vai pitääkö kirjoittaa vielä selvemmin?
Se että onko jäähdytyskyky sama tai jopa kuin parempi kuin Wagnerin on arvoitus. Ja mittaamaton ainakin vielä.
Comment
-
Muistaakseni mitat on erit ja nuo ohjaimet ainakin.
Loput erot tulevat suorityskykymittauksissa joita Wagnerkaan ei ole tehnyt eli ei ole vertaillut.
Tuo kilpaileva paja on aikoinaan noita yrittänyt heiltä kopioida joten tuntevat kyseisen puljun hyvinkin.
Ei muutakuin ostamaan molemmat ja mittauttaan. Varmaan kuitenkin saa rahoilleen vastinetta noillakin.
Comment
-
Tässä on vielä noita linkkejä noista ohjaimien ja sumuvalojen vaikutuksesta lämpötiloihin ja virtauksiin:
http://www.myaudis4.com/intercooler-shrouds/
http://www.myaudis4.com/more-shroud-testing/
Ei ole hirveästi eroja onko sumuvalot vai ei, eikä siihen että onko ohjaimet vai ei.
Comment
-
Epävirallinen jäärata on Oulunsalossa vihiluodon edustalla merenjäällä, siellä kyllä pysty ajelemaan missä vaan oli suht tasanen jää. Tämä lainattu toisesta viestiketjusta > "About 35-60cm. vastuuhan on jokaisella itellään :). Eilen oli jo 5 autoa vierekkäin parkissa luulis jo lötkönkin kantavan ku tuossa oli hiluxia ja c4:sta audia yms :)".
Kyllä siellä oli tänään citymaasturista lähtien ajelemassa, joten luulis kestävän mitä vaan. Huomenna meen varmaan pyörähtämään uudemman kerran :).
Comment
Comment