Alko mietityttämään, että oisko vika sittenkin turboissa. Nykäsin uudelleen letkut irti N75, ja kävin ottaa käppyröitä. Tuntuu, että ei vieläkää oo kaikki kaakit tallella, vaikka pirteemmin tuntuu liikkuvan. Kohta lähtee kone pöydälle niin alkaa se vika löytymään.
Tässä pari nykäsyä.
![Click image for larger version
Name: vetoja1.JPG
Views: 1
Size: 62,3 Kt
ID: 1616000](filedata/fetch?id=1616000&d=1387209776)
Ja tämä käppyrä on 3 vaihteella 3000-4000 kaasupohjassa paineet nousee vähä yli 1 bar.
![Click image for larger version
Name: 3k-4k veto.JPG
Views: 1
Size: 58,0 Kt
ID: 1615999](filedata/fetch?id=1615999&d=1387209759)
edit.
Lisää materiaalia, eli N75 näissä toiminnassa.
3 vaihto 4
![Click image for larger version
Name: 3 vaihto 4.JPG
Views: 1
Size: 62,4 Kt
ID: 1616003](filedata/fetch?id=1616003&d=1387222227)
1 vaihto 2
![Click image for larger version
Name: 1 vaihto 2.JPG
Views: 1
Size: 64,3 Kt
ID: 1616002](filedata/fetch?id=1616002&d=1387222223)
4 vedätys 160km/h asti. Näkyy hyvin kun paineet tulee samanlailla porrastaen perässä, mutta ei nouse samanlai.
![Click image for larger version
Name: kiihdytys 4.JPG
Views: 1
Size: 49,0 Kt
ID: 1616004](filedata/fetch?id=1616004&d=1387222230)
Kyllä paineet koittaa perässä tulla, mutta ei tavota koskaan pyydettyä.
Tässä pari nykäsyä.
Ja tämä käppyrä on 3 vaihteella 3000-4000 kaasupohjassa paineet nousee vähä yli 1 bar.
edit.
Lisää materiaalia, eli N75 näissä toiminnassa.
3 vaihto 4
1 vaihto 2
4 vedätys 160km/h asti. Näkyy hyvin kun paineet tulee samanlailla porrastaen perässä, mutta ei nouse samanlai.
Kyllä paineet koittaa perässä tulla, mutta ei tavota koskaan pyydettyä.
Comment