Muutaman Risan jälkeen (joista toinen http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=122238) ajelin pari vuotta 997 Carrera S:llä (mutta ympärivuotiseen käyttöön se oli vaan liian hankala.
Kävin muutamia vaihtoehtoja koittamassa ja B8 S4 täytti kriteerit parhaiten. Sopiva yksilö oli myynnissä Espoossa joten kaupat syntyi hyvinkin nopsaan.
- 2010
- 46 tkm
- manuaali (Stratmosphere shortshifterillä)
- MMI 3G+ Navi
- B&O
- Drive select (säädettävä ohjaus, kaasu ja perä)
- Sport differential
- Musta feinnappa nahkaverhoilu S4 urheiluistuimilla, valkoisella tikkauksella
- Alu somisteet (saattaa vaihtua hiilikuituun)
- Musta sisäkatto
- Kattoluukku
- Takakamera
Koska auto on alun perin Kaliforniaan tilattu (vietti 2 ekaa vuotta palmujen alla) jouduin lähettämään navin ja radion Saksaan ohjelmoitavaksi Eurooppaan sopivaksi. Kufatecillä oli uskomattoman nopea palvelu ja paketti tuli takaisin alle viikossa.
Tilasin heti faceliftatun mallin sähkölasinkytkimet, RS4 ovenkahvat, LED rekisterikilvenvalot ja RS4 maskin Kennyltä ja hain Porvoosta BBS LM 20x8,5 (lopullinen ET vielä hakusessa mutta n. 30).
Vaikka maalipinta oli hyvä ja auto aina käsin pesty niin pientä naarmua löytyi joten Pro Detailing (http://prodetailing.fi/) myllytti pinnan ja veti pari kerrosta ceramic pro 9H mömmöä pintaan.
Ajoin autolla kolmisen viikkoa ja sovin samalla MRC:n kanssa pienestä upgradesta ja laivasin auton Finnlinesilla Imminghamiin josta MRC kävi auton hakemassa. Sillä reissulla auto on edelleen:
- Bilstein PSS9 maltillisella madalluksella
- Pulley
- Intake
- Milltek putkisto
- MRC Stage 2 ohjelma
Sain jo dynolaput (orkkiksena) ja odottelen nyt malttamattomana saako MRC siitä taiottua kivat teholukemat. Auto olis tarkotus hakea ensi viikolla joten sen jälkeen voin laittaa vähän lisää kuvia ja kenties dynolaput ;)
Kävin muutamia vaihtoehtoja koittamassa ja B8 S4 täytti kriteerit parhaiten. Sopiva yksilö oli myynnissä Espoossa joten kaupat syntyi hyvinkin nopsaan.
- 2010
- 46 tkm
- manuaali (Stratmosphere shortshifterillä)
- MMI 3G+ Navi
- B&O
- Drive select (säädettävä ohjaus, kaasu ja perä)
- Sport differential
- Musta feinnappa nahkaverhoilu S4 urheiluistuimilla, valkoisella tikkauksella
- Alu somisteet (saattaa vaihtua hiilikuituun)
- Musta sisäkatto
- Kattoluukku
- Takakamera
Koska auto on alun perin Kaliforniaan tilattu (vietti 2 ekaa vuotta palmujen alla) jouduin lähettämään navin ja radion Saksaan ohjelmoitavaksi Eurooppaan sopivaksi. Kufatecillä oli uskomattoman nopea palvelu ja paketti tuli takaisin alle viikossa.
Tilasin heti faceliftatun mallin sähkölasinkytkimet, RS4 ovenkahvat, LED rekisterikilvenvalot ja RS4 maskin Kennyltä ja hain Porvoosta BBS LM 20x8,5 (lopullinen ET vielä hakusessa mutta n. 30).
Vaikka maalipinta oli hyvä ja auto aina käsin pesty niin pientä naarmua löytyi joten Pro Detailing (http://prodetailing.fi/) myllytti pinnan ja veti pari kerrosta ceramic pro 9H mömmöä pintaan.
Ajoin autolla kolmisen viikkoa ja sovin samalla MRC:n kanssa pienestä upgradesta ja laivasin auton Finnlinesilla Imminghamiin josta MRC kävi auton hakemassa. Sillä reissulla auto on edelleen:
- Bilstein PSS9 maltillisella madalluksella
- Pulley
- Intake
- Milltek putkisto
- MRC Stage 2 ohjelma
Sain jo dynolaput (orkkiksena) ja odottelen nyt malttamattomana saako MRC siitä taiottua kivat teholukemat. Auto olis tarkotus hakea ensi viikolla joten sen jälkeen voin laittaa vähän lisää kuvia ja kenties dynolaput ;)
Comment