Olihan niitä viimevuonnakin 3 vai peräti 4 Tahkolla? Kyllä tuo luonnossa näyttää hemmetin hyvältä, kuvissa myös :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S2S+
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Kyllähän tähän kuuluisi ehdottomasti compen takasiipi lisäpaloilla ja lisälipalla + etulippa
http://31.media.tumblr.com/tumblr_ls...emno1_1280.jpg
Comment
-
Vanteiden tarve katosi viimeisten suunnitelman muutosten myötä. Nyt kun sain ostettua toisen kulkineen, niin tämä jää talliin nukkumaan ruususen unta ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Ties vaikka saisi ne vakiotehotkin kaivettua jostain takaisin esiin.
Comment
-
Tämän kanssa alkaa motivaation rippeitä löytymään pikkuhiljaa. Tänään tein entistä vahvemman päätöksen ahtimen vaihdosta ja nykyinen jää jouten, kuten myös suuttimet. Siitä jollekin vähän ajettu päivityssetti ;)
Uutta puhallinta ei ole vielä päätetty, mutta Fin Turbon kanssa tänään tsättäilin ja naksun verran lisää jerkkua olisi tulossa.
Kesän ja syksyn aikana on jotain pientä osaa hankittu mm. Kierros ovien alalistoja.
Ja pussihousuille tiedoksi, että tulen palauttamaan alkuperäisen värin autoon :)
Comment
-
Ai niin mulla on tämmönenkin.
:)
Kahdessa vuodessa auto saatu jo pukeille ja keulaa vähän purettua. Vihdoin alkaa näyttämään siltä, että motivaatiota tekemiseen saattaa hiukan löytyäkin ja eilen aloin purkuhommiin, että pääsee muutamiin ruostepaikkoihin käsiksi. Moottori pitää myös kaivaa irti ja tehdä jonkinlainen fiksaus. Pyrin tulevaisuudessa tekemään autolle jotain hyödyllistä useammin kuin kahden vuoden välein.
Edit: Näköjään kaksi vuotta sittenkin oli yhtälaillla into päällä, vaan eihän se siitä mihinkään edennyt.Viimeksi muokannut Jusaberg; 12.11.2016, 07:25.
Comment
-
Tämä ei häävisti edisty ja eron jälkeinen taloudellinen ahdinko miltei pakottaa myynttihommiin. Toistaiseksi pysyy hiljaisessa myynnissä, mutta saattaa kesän aikana eskaloitua nettiautoon asti. Jos jotakuta kinostaa, niin parhaiten asiat selviää paikan päällä katsomalla...
Comment
-
Omalta osaltani tämän auton tarina päättyy tähän. Puolitosissaan mainitut myyntiaikeet eskaloituivat tänään ja autosta tehtiin kaupat. Kaiken kaikkiaan tuli yhdeksän yhteydenottoa viikon aikana, joista ensimmäinen tuli ja ja kätteli. Lukotuksen tarvetta ei ole, koska uusi omistaja lupasi aikanaan jatkaa tähän ketjuun projektitarinaa ja hankkia ACF jäsenyyden.
Surettaa, mutta toisaalta olo on helpottunut, kun yhteisön paine ei enää roiku niskassa ja omat resurssit eivät kertakaikkiaan riittänyt auton saattamiseen siihen kuntoon, mitä siltä vaaditaan.
Comment
-
Oman S2:n osalta olen huomannut mitä kunnostusprokkis maksaa jos ei itse pysty tai ehdi tekemään. Rahaa palaa hävyttömän paljon. Hyvä kuitenkin että autosi sai hyvän kodin. Täytyy toivoa samaa oman auton osalta kunhan se tässä muutaman viikon sisään tulee myyntiin ihan oikeasti. Tai mitäpä väliä sillä toisaalta on että saako hyvän kodin vai ei jos minä saan sopivan pinkan rahaa.
Comment
-
Tiedän tunteen, mutta voi se olla helpotuskin, kun mieltä ei paina valmistumattomuus ja ikuinen viimeisen tonnin sijoittaminen puuttuviin juttuihin. Omaa porsasta kasatessa tässä on moneen kertaan jo miettinyt, että enää ei mee "kuin tonni" ja sen tonnin jälkeen tulee aina uus. Sylettää rahanmeno, mutta minkäs teet kun sille tielle on lähdetty. Omaani ostaessa tiedostin tämän tilanteen ja maksoin autosta sen mukaisen hinnan. Jälkeenpäin voi vain todeta, että kerrankin olin realisti ja siksi homma ei harmita niin paljon. En edes uskalla kuvitella, paljonko rahaa palaisi, jos ei lähes kaikkea pystyisi tekemään itse.
Comment
Comment