Löit sen sitten rikki hajalle..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S2S+
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Joo ei se ihan noin rikki alunperin ollut. Se koki lopullisen exoduksen sekunti ensimmäisen halkeaman jälkeen.
Eipä se iso menetys ollut. Pari vuotta sitten ylävesiletkun lähtö katkesi omia aikojaan ja olen hetken aikaa venyttänyt uuden jäähdyttimen ostoa. Nyt kun tuhlaamaan alettiin, niin hommasin samalla jakopään romut ja jotain muuta yhtä tarpeetonta.
Comment
-
Käykö tuohon 5-syl. B4 80:n jäähdytin? Nissens 60442 on kokomessinkinen jota pystyy tarvittaessa parsimaankin, toisin kun noita kuttaperkka päätyisiä jotka on roskistavaraa välittömästi kun saavat vähän pipiä.
Comment
-
Turun jäähdytinhuollosta löytyi hyllystä Nissensin jäähdytin. Päätyjen teettäminen oli yksi vaihtoehto, mutta en tiedä olisiko ollut sen nopeampi. Tuo 60442 näyttää äkisti oikealta, mutta tarkastan numeron vaikka tänään.
Tuo vanha joutanee aihioksi, jos joku haluaa askarrella uudet päädyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pville Näytä viestiSuosittelen lämpimästi vaan hommaamaan samanlaisen hella/behr tuotoksen ja unohtamaan nissensin suosiolla. En liene ainoa kellä ei nissens ole ollut kovin pitkäikäinen.
Itsellä oli (ja on edelleen) vanhassa avopelissä nissensin messinkinen ~9 v. enkä keksi moitteen sanaa siitä. Uuden veroinen on edelleen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiKäykö tuohon 5-syl. B4 80:n jäähdytin? Nissens 60442 on kokomessinkinen jota pystyy tarvittaessa parsimaankin, toisin kun noita kuttaperkka päätyisiä jotka on roskistavaraa välittömästi kun saavat vähän pipiä.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mihin kohtaan kuuluu tukirauta osanumerolla 893 121 263F ? Yritin etkasta katsoa sille paikkaa, mutta en kertakaikkiaan keksinyt mitään järkevää. Jostainhan minä olen sen kuitenkin purkanut pois.
Niin ja ulkonäköönkin on tullut muutoksia. Laitoin finnittömät kilvet paikalleen dual lockilla. Halusin kilvet ilman reikiä, mutta ilmeisesti niitä oli ylimääräisenä jossain putkan nurkassa, niin nyt niissä on reiät. Pitää liimailla muoviruuvien kannat hämäykseksi.Viimeksi muokannut Jusaberg; 10.11.2013, 15:57.
Comment
-
Voisiko joku ystähällisesti kertoa mihi kohtaan kuulluu tukirauta osanumerolla 983 121 263F ? Yritin etkastakatsoa sille paikkaa, mutta en kertakaikkiaan keksinyt mitään järkevää. Jostainhan minä olen sen kuitenkin purkanut pois.
Ja, en muista mihin se tuli. :)
Comment
-
Löytyi paikka tuolle mystiselle rautalipareelle, mutta sitäpä ei uuden syylarin kanssa tarvitse.
Ensi kesälle pitäisi uudet vannekset keksiä jostain. Mennään varmaan 17-18" linjalla, joten ehdotuksia otetaan vastaan?
RH ZW1:ä olen metsästänyt, mutta halvat tuntuu menevän nopeasti kaupaksi ja kalliita en ole tottunut ostamaan.
Comment
-
-
Comment