Tämmönen, kohta parikymppinen nuorukainen.
Hain tämän Ruotsisa reilut pari vuotta sitten ja vallan inhimilliseen hintaan. Tosin tähän sai tehdä heti samat alustajumpat, kuin edelliseenkin ässään, joten se edullisuus loppui siihen. Tässä kuitenkin muutamia juttuja jotka ovat muuttuneet sitten tuotantolinjan:
Kori
- Kromiosia on peitelty ahkerasti sekä dipillä, että teipillä ja sumuvaloihin & vilkkuihin on lyöty kusikalvot.
- Takasiipi on Hellan valmiste ja länsinaapurin pojan asentama. Lähtee pois jahka päästään maalaushommiin.
- Koriin on asennettu vuosien saatossa runsaasti ruostetta :)
Alusta
- Tolppina KW v1, joita on ruuvattu vakiokorkeudesta jotain 40mm alaspäin.
- Tukivarsissa powerflexiä.
- Apurunkojen puslat 034 Motorsportin alumiiniset.
- Kaikki pallonivelet ja pyörän laakerit uusin heti auton ostaessa, koska väljää oli vähän siellä ja täällä.
- Neuspeed säädettävä takavakaaja.
- Väliaikaisesti alla B7 A4:n vanteet koossa 8x18" jotka keväällä maalautin satiini mustaksi.
Sisusta
- Soittimena Pioneer joku ja soittimelle signaalia tarjoilee yleensä Samsung Note 10.1 nettiradion muodossa.
- Kaikattimina Fusionit joita ruokkii niin ikään Fusionin vahvistin.
- Keskikonsolista puuttui ostaessa orkkis kotelo, joten nikkaroin siihen kaksi mukitelinettä ja takastögikseen yhden 12V pistokkeen.
- Rattikin on ruåttalaista mallia ja siihen on hakusellaan orkkista.
Tekniikka
- ABY
- Do88.se silikoniset ahtoletkut. Olisin ottanut mustat, mutta niitä oli tarjolla vasta heinäkuun lopulla ja en jaksanut odotella.
- TFSI puolat ja johtokonversio
- Olikohan nuo suuttimet jotain ~440cc/min Boschit.
- Lolvon S60R/V70R ahdin jossa possun ahtimesta pakopesä ja ABY K24:n vakio kompurapesä koneistettu komboon sopivaksi. Ei ulkoisesti eroa vakiosta mitenkään.
- Tehot? Jaa. Säätöreissulla porkkis mumisi hantin penkiltä jotan +300hv juttuja...
Hain tämän Ruotsisa reilut pari vuotta sitten ja vallan inhimilliseen hintaan. Tosin tähän sai tehdä heti samat alustajumpat, kuin edelliseenkin ässään, joten se edullisuus loppui siihen. Tässä kuitenkin muutamia juttuja jotka ovat muuttuneet sitten tuotantolinjan:
Kori
- Kromiosia on peitelty ahkerasti sekä dipillä, että teipillä ja sumuvaloihin & vilkkuihin on lyöty kusikalvot.
- Takasiipi on Hellan valmiste ja länsinaapurin pojan asentama. Lähtee pois jahka päästään maalaushommiin.
- Koriin on asennettu vuosien saatossa runsaasti ruostetta :)
Alusta
- Tolppina KW v1, joita on ruuvattu vakiokorkeudesta jotain 40mm alaspäin.
- Tukivarsissa powerflexiä.
- Apurunkojen puslat 034 Motorsportin alumiiniset.
- Kaikki pallonivelet ja pyörän laakerit uusin heti auton ostaessa, koska väljää oli vähän siellä ja täällä.
- Neuspeed säädettävä takavakaaja.
- Väliaikaisesti alla B7 A4:n vanteet koossa 8x18" jotka keväällä maalautin satiini mustaksi.
Sisusta
- Soittimena Pioneer joku ja soittimelle signaalia tarjoilee yleensä Samsung Note 10.1 nettiradion muodossa.
- Kaikattimina Fusionit joita ruokkii niin ikään Fusionin vahvistin.
- Keskikonsolista puuttui ostaessa orkkis kotelo, joten nikkaroin siihen kaksi mukitelinettä ja takastögikseen yhden 12V pistokkeen.
- Rattikin on ruåttalaista mallia ja siihen on hakusellaan orkkista.
Tekniikka
- ABY
- Do88.se silikoniset ahtoletkut. Olisin ottanut mustat, mutta niitä oli tarjolla vasta heinäkuun lopulla ja en jaksanut odotella.
- TFSI puolat ja johtokonversio
- Olikohan nuo suuttimet jotain ~440cc/min Boschit.
- Lolvon S60R/V70R ahdin jossa possun ahtimesta pakopesä ja ABY K24:n vakio kompurapesä koneistettu komboon sopivaksi. Ei ulkoisesti eroa vakiosta mitenkään.
- Tehot? Jaa. Säätöreissulla porkkis mumisi hantin penkiltä jotan +300hv juttuja...
Comment