Tässä hieman taustaa 2.8 vaparimoottorille tehdylle projektille :
http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...115&highlight=
http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...220&highlight=
No laakerit tuli 3 viikkoa tilauksen jätöstä, joka oli ihan kohtuu aika. Sitten kampiakseli, 1 kiertokanki ja kannet saivat suunnaksi R-Koneistamon, joka sipasi pinnoista hieman poijes. Kaikki muut osat suuntasivat pesukoneeseen ja huolellisten puhdistusten jälkeen alkoi koneen niputus.
5 työpäivää siinä sitten meni ja tänään oli the moment of the truth... Ensin startti ei pyöri...no yks liitin kiinni ja uusi yritys...No ei lähe käyntiinn... Sit olin et mitä täh. Kaksi samanlaista urosliitintä väriltään valkoisia ja yksi valkoinen ja yksi harmaa vastakappale..No liittimet oli tietysti just väärissä paikoissa. Ei muuta kuin taas uusi yritys ja sitten . Jeah se käy.. Mutta mikä tuo kalkatus on? Aah onneksi se oli vain ohjus tehostin joka hetken kävi kuivana kunnes sai öljyä sisäänsä.
Nyt on kone käynyt lämpöiseksi ja kaikki näyttää muuten hyvältä,paitsi et öljynpaineen merkkivalo palaa. Epäilen että johto on poikki tahi anturi rikki koska mittari osoittaa, että painetta on yli 5 baria. Kuvia varmaan laittelen kun kerkiän. Huomenna jatkan tuon öljynpainevalon tutkimista.
Edit: Eli tuossa kuuntelin tuon käymistä ja luulin jättäneeni pakosarjan pultin/pultit löysälle. Mut ei! Se on S!¤#tana halki koko pakosarja. Eli voiko sitä hitsata?
laitoin pari kuvatusta:
http://photobucket.com/albums/a307/mcpete/Audi/
http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...115&highlight=
http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...220&highlight=
No laakerit tuli 3 viikkoa tilauksen jätöstä, joka oli ihan kohtuu aika. Sitten kampiakseli, 1 kiertokanki ja kannet saivat suunnaksi R-Koneistamon, joka sipasi pinnoista hieman poijes. Kaikki muut osat suuntasivat pesukoneeseen ja huolellisten puhdistusten jälkeen alkoi koneen niputus.
5 työpäivää siinä sitten meni ja tänään oli the moment of the truth... Ensin startti ei pyöri...no yks liitin kiinni ja uusi yritys...No ei lähe käyntiinn... Sit olin et mitä täh. Kaksi samanlaista urosliitintä väriltään valkoisia ja yksi valkoinen ja yksi harmaa vastakappale..No liittimet oli tietysti just väärissä paikoissa. Ei muuta kuin taas uusi yritys ja sitten . Jeah se käy.. Mutta mikä tuo kalkatus on? Aah onneksi se oli vain ohjus tehostin joka hetken kävi kuivana kunnes sai öljyä sisäänsä.
Nyt on kone käynyt lämpöiseksi ja kaikki näyttää muuten hyvältä,paitsi et öljynpaineen merkkivalo palaa. Epäilen että johto on poikki tahi anturi rikki koska mittari osoittaa, että painetta on yli 5 baria. Kuvia varmaan laittelen kun kerkiän. Huomenna jatkan tuon öljynpainevalon tutkimista.
Edit: Eli tuossa kuuntelin tuon käymistä ja luulin jättäneeni pakosarjan pultin/pultit löysälle. Mut ei! Se on S!¤#tana halki koko pakosarja. Eli voiko sitä hitsata?
laitoin pari kuvatusta:
http://photobucket.com/albums/a307/mcpete/Audi/
Comment