Mistä oot löytäny nuo kromirenkaat tohon lisämittaristoon? ite katellu ja ei mistään löyvy
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupe 2.7 biturbo -92
Collapse
X
-
Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyy.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...All-Categories
Niin ja lisämittariston renkaat on orkkikset. Otin vaan ne irti lasista ja ruiskun putsaustinnerillä poistin mustan maalin.
Comment
-
Kunhan menee teho ja tilavuusrajoihin, ei ongelma.
Toki Petri on tehnyt kaiken puhtaasti OEM osista muokkaamalla, joista katsuri ei varmasti ymmärrä että jotain on muuttunut (Muutoskatsastusta varten). Jollain toisella inssillä voi mennä radikaalimmatkin muutokset läpi silmien alta...
Comment
-
Pitkän hiljaiselon jälkeen kävin eilen herättelemässä Coupea pölyn keskeltä. Autohan on seissyt kolme vuotta ja nyt tulisi kaiketi alkaa taas herättelemään sitä henkiin. Bensalinjat purin pois, koska viimeisessä katsastuksessa huomasin vuodon bensalinjassa.
Olen ymmärtänyt että harrastajat ovat tehneet teflonista bensalinjoja. Pitääkö paikkaansa? Lisäksi okkislinjat näyttäisivät olevan ehkä 6 mm sisähalkaisijalta. Onko tarvetta suurentaa linjoja, mikäli haaveilee ehkä vitosella alkavasta teholukemasta?
V8 takatorseni olisi myös tuossa odottamassa inspiraatiota ja RS4 vaihteisto olisi tarkoitus hypäyttää samalla auton alle.
- 1 like
Comment
-
Itse vääntelin sellaisesta 8mm jarruputkesta bensalinjat omaan. En tiedä oliko se millään muotoa hyvä ratkaisu, mutta onpahan nyt toiminut ja aika helppoa käsiteltävää oli se putki.
Comment
-
Taas alkaisi olla aika herättä Coupea horroksesta. Jotain pisteosia on taas haalittu, kuten V8 takatorsen ja toinen perä yms. Kysymys kuuluukin, että millä torsenin prikka virityksellä saa kaikkein takapainoisimman setupin aikaiseksi. Laatikkona on RS4 01E. Tuleeko/voiko myös V8 takatorsenia jotenkin säätää, jotta nelivedon puskemisesta pääsee lopullisesti eroon?
Comment
-
No siis, sehän vaikuttaa mistä materiaalista valmistettuja prikkoja sinne väliin laittelee ja mihinkä välehin. Mutta kaikki prikat ja laakerit kun korvaa teräksisillä, niin sitten tulee jo pikkuisen vittumaisen tiukka. :) Ja huom, vaatii jonkin aikaa sisäänajoa että maksimaalinen efekti saavutetaan. Takaperään ei omien kokemusteni perusteella tarvi koskea.
Tosin puskemisesta jos haluaa kokonaan eroon, niin tämä on vain puoli ruokaa. Se toinen puoli on etupään geometrian muuttaminen esim. iskarin yläpäitä taaksepäin siirtämällä.
Comment
-
-
Kävin kaivelemassa coupea unilta. Trafi väittää että katsastus olis suoritettu viimeksi 10-vuotta sitten ja vanhuksen olotilasta päätellen se saattaa pitää paikkaansa.
hiiret olivat kovin tykästyneet hattuhyllyyn kun olivat sitä hieman maistaneet. Muutoin peli oli pesun ja putsauksen jälkeen varsin mainiossa kunnossa
- 3 tykkäystä
Comment
Comment