Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe 2.7 biturbo -92

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Mistä oot löytäny nuo kromirenkaat tohon lisämittaristoon? ite katellu ja ei mistään löyvy

    Comment


      #32
      Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyy.
      http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...All-Categories

      Niin ja lisämittariston renkaat on orkkikset. Otin vaan ne irti lasista ja ruiskun putsaustinnerillä poistin mustan maalin.

      Comment


        #33
        Olipa tälläinen projekti mennyt aivan ohi suun.
        Olenko väärässä kun muistelen että jossain olisi ollut maininta ettei ko. moottori swappia saisi enää tehdä. Miksi ei?

        Comment


          #34
          Ei ole mitään syytä miksei saisi tehdä.

          Comment


            #35
            Kunhan menee teho ja tilavuusrajoihin, ei ongelma.

            Toki Petri on tehnyt kaiken puhtaasti OEM osista muokkaamalla, joista katsuri ei varmasti ymmärrä että jotain on muuttunut (Muutoskatsastusta varten). Jollain toisella inssillä voi mennä radikaalimmatkin muutokset läpi silmien alta...

            Comment


              #36
              Pitkän hiljaiselon jälkeen kävin eilen herättelemässä Coupea pölyn keskeltä. Autohan on seissyt kolme vuotta ja nyt tulisi kaiketi alkaa taas herättelemään sitä henkiin. Bensalinjat purin pois, koska viimeisessä katsastuksessa huomasin vuodon bensalinjassa.

              Olen ymmärtänyt että harrastajat ovat tehneet teflonista bensalinjoja. Pitääkö paikkaansa? Lisäksi okkislinjat näyttäisivät olevan ehkä 6 mm sisähalkaisijalta. Onko tarvetta suurentaa linjoja, mikäli haaveilee ehkä vitosella alkavasta teholukemasta?

              V8 takatorseni olisi myös tuossa odottamassa inspiraatiota ja RS4 vaihteisto olisi tarkoitus hypäyttää samalla auton alle.

              Comment


              • #37
                Teräspunosletkua teflon sisuksella kyllä. Eikä tartte vielä noilla tehoilla sisähalkaisijaan kajota.
                Toki kun kerta uudet teet niin samahan ne on vähän reilummat tehdä esim. 3/8" tai meniskö 1/4" jos ei aleta hulluttelemaan.

                Comment


                  #38
                  Etuna olisi jos pitää koon samana, niin sopii vanhoihin kiinnikkeisiin tuo bensalinja. Tuntuisi, että laiskuus alkaa vaivata iän myötä. Nuorena tuntu että olis voinut vaikka tangosta porailla putket jos oli tarve.

                  Comment


                    #39
                    Itse vääntelin sellaisesta 8mm jarruputkesta bensalinjat omaan. En tiedä oliko se millään muotoa hyvä ratkaisu, mutta onpahan nyt toiminut ja aika helppoa käsiteltävää oli se putki.

                    Comment


                      #40
                      Taas alkaisi olla aika herättä Coupea horroksesta. Jotain pisteosia on taas haalittu, kuten V8 takatorsen ja toinen perä yms. Kysymys kuuluukin, että millä torsenin prikka virityksellä saa kaikkein takapainoisimman setupin aikaiseksi. Laatikkona on RS4 01E. Tuleeko/voiko myös V8 takatorsenia jotenkin säätää, jotta nelivedon puskemisesta pääsee lopullisesti eroon?

                      Comment


                        #41
                        Eipä sille 01E torsenille taida olla muita prikkatemppuja kuin se millä saa 4:1 muutoksen. Luulis siihen takaperään purevan samat kikat?

                        Comment


                          #42
                          No siis, sehän vaikuttaa mistä materiaalista valmistettuja prikkoja sinne väliin laittelee ja mihinkä välehin. Mutta kaikki prikat ja laakerit kun korvaa teräksisillä, niin sitten tulee jo pikkuisen vittumaisen tiukka. :) Ja huom, vaatii jonkin aikaa sisäänajoa että maksimaalinen efekti saavutetaan. Takaperään ei omien kokemusteni perusteella tarvi koskea.

                          Tosin puskemisesta jos haluaa kokonaan eroon, niin tämä on vain puoli ruokaa. Se toinen puoli on etupään geometrian muuttaminen esim. iskarin yläpäitä taaksepäin siirtämällä.

                          Comment


                            #43
                            Onko Terhon valikoimassa sopivat teräksiset palikat, jotka voin tulla kohtuu korvauksella poimimaan kun Mänstälän kulmilla pyörin?

                            Comment


                              #44
                              Ei mulla kyllä valitettavasti 01e-askiin oo.

                              Comment


                                #45
                                Kävin kaivelemassa coupea unilta. Trafi väittää että katsastus olis suoritettu viimeksi 10-vuotta sitten ja vanhuksen olotilasta päätellen se saattaa pitää paikkaansa.

                                hiiret olivat kovin tykästyneet hattuhyllyyn kun olivat sitä hieman maistaneet. Muutoin peli oli pesun ja putsauksen jälkeen varsin mainiossa kunnossa

                                Comment

                                Working...
                                X