Ja livenä vielä paremmalta ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B7 1.8t S-Line Dolphin grey
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Jos kerta niin sanot : D Peilit nyt pitäisi kuitenkin mustaksi teipata sekä nuo ikkunan kromit. Jos nuo kyljen s-line merkitkin sais mustaksi dipattua nii olis hyvä. Paljon olis mielessä mut kattellaa mitä saadaa aikaan. Koiranluu rupes tänää paukuttaa jarruttaessa sekä töyssyissä että pitää vaihtaa.
Comment
-
Joo niitä mustia s-line merkkejä saa 3-4kpl jollain 15€. Tilasin itelleni ja meni noin viikko kun tuli. Hong Kongista. Laatua en tiedä vielä kun tulivat tällä välin kun olen reisussa.
Autosi näyttää hienolle. Liian tontissa mulle, mutta ei näön puolesta :)
Kannattaa kokeilla niitä listoja ja peilejä samalla värillä kun vanteet. Vois olla aika veikee.
Jos tässä voi omasta sen verran, niin, mä teippaan (teippautan) omasta ikkunalistat, peilit, maskin reunuksen ja ovilistat mustaksi. Niinhän kaikki tekee ;)
Harkinnassa on takaa vetää joko putkenpäät mustalla tai teipata takadiffu :)
Tavoite on Black&QuartzGrey Edition :)
Comment
-
Saattaa hiukan hämätä tuo korkeus kun on vaihdettu slinen jousien tilalle h&r -35mm tiputtavat. Käytännössä keula tippui hiukan slinen alustasta mutta perä pysyi suht vakiona. Pitää harkita vielä noita teippauksia. Sitä kun saa suht halvalla ostettua eikä ole lopullisesti sitten siinä. :) Musta ja harmaa näyttää aina hyvältä ;)
Comment
-
Minä teippaisin vain ikkunalistat sekä takakontin alla olevan listan mustaksi ja antaisin auton olla muuten sellainen kuin se nyt on. Mutta miten mennään päättää toki omistaja itse. :)
Nuo kyljissä olevat s-line merkit mustiksi vain, tai kokonaan pois. Eikä niitä kannata ruveta dippailemaan vaan ostaa suoraan mustat kun ne eivät tosiaankaan ole niin kalliita.
Comment
-
-
Mites helppo tuo BC on saada leimattua kun ei autokohtasta hyväksyntää ole? Itse en ottanu riskiä ja tilasin ebaystä Eibachin pro street s:n. Hintaero kuitenkin jäi reiluun sataseen.
Comment
-
Ei tuota uudempiin taida saada leimaan ellei autossa ole ennestään muutoskatsastettu alustasarja?
Comment
Comment