Mulla tosiaan papereissa jo on merkintä että alustasarja 325/325 eli meinaan mennä hyvillä mielin kokeilee. Mukana tuli tosiaan TUV laput eli ne otan mukaan varmuudeksi jos muutoskatsastamaan joutuu uudelleen. :) Nykyäänhän ei ilmeisesti joudu samaan paikkaan menemään jos hylsy tulee?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B7 1.8t S-Line Dolphin grey
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Eikös se loppupeleissä niin ole että auton korkeuden joutuu muutoskatsastamaan. Jos korkeus ei muutu, ei ole syytä muutoskatsastukseen. Jos muutat S-linen tavis-alustaksi, joudut muutoskatsastamaan auton korkeuden... noin niinkun katsastusmääräyksien mukaan.
Ei mullakaan ole alustasarjan merkistä rekisteriotteessa mitään mainintaa, ainoastaa napa-kaari mitoista.
Comment
-
Audi madallettu ja seuraavana päivänä korotettu kun ei nuo 235 pulla kumit kaareen mahdu pyörimään ja vkloppuna myllytys. Pahoittelen huonoa kuvaa mutta parempia sitten kun kesä vanteet alla ja korkeuski sitte säädetty :) Toisessa kuvassa sitten jälkeä siitä kun oli tukivarsi väännetty naama irvessä kiinni...
Comment
-
Olisitpa nähny kun tuo lähti pihasta kun alko tippumaan, :D Saatoin Henrille sanoakkin parikertaa kun vaihdettiin alusta, että saattaapi olla että tipahtaa 1-2cm ensimmäisen sadan kilsan aikana :D Mitä tästä opittiin, no auto tippuu 1-2 cm ekalla 100km aikana :D
Kansa vaatii sitten heti ne vannekuvat! Ja jos tarvii säätöapua niin olen sitten taas käytettävissä.
Comment
-
-
Päivitelläänpäs tännekki välillä vähän uutta kuvaa, jtn pientä kun on näperrelty... Kuten cupran lipan tilalle on tullut asenneltua ezlip ja on tuota taidettu hiukan tiputtaakkin viime kerrasta. Kesäloma kun tulee niin lähtee vanteet uudelleen värjättäväksi, toki samalla värillä ellei nyt jtn mahtavia ideoita päähän tupsahda :) Hiukan oon kattellu oikein kiiltävän kullan värisiä mutta taitaa tuo jäädä vain haaveilun puolelle.
Comment
Comment