Saksan maalta löyty tälläinen audi 2012 kesällä.
Hakusessa oli musta ulkoväri, 3 litran diisseli ja vaalea sisusta. Muutama mieleinen varuste jäi uupumaan mm.xenonit, mutta tuolla mennään ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Mittarissa on nyt 174 tkm ja ostaessa oli n.150tkm, vikoja ei ole ollut minkäänlaista.
Auto tuli 17" vakiovanteilla ja 17" saksan kitkoilla, molemmat sarjat meni kiertoon ja talveksi ostin 18" hakka 7 nastat audin 5 star OEM vanteilla ja viimekesänä mentin 19" mustilla rs6 repsuilla. Tälle kesälle ostin uudet vanteet 19" 245/35 R19 kumeilla, edesä 8,5" ja takana 9,5" ET35.
Lisäksi vaihdoin takarekisterikilven valot OEM ledimallisiksi ja laitoin Quattro merkin taakse. Eteen lisäsin kromiset sumuvalojen rinkulat. Sumuvaloiksi vaihdoin Ge 120% polttimot
Jousiksi tuli -30-35mm madaltavat Eibachin jouset.
Harisella auto kävi itsenäisyyspäivänä, josta tulokseksi saatiin 291hv 586Nm.
Hakusessa oli musta ulkoväri, 3 litran diisseli ja vaalea sisusta. Muutama mieleinen varuste jäi uupumaan mm.xenonit, mutta tuolla mennään ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Mittarissa on nyt 174 tkm ja ostaessa oli n.150tkm, vikoja ei ole ollut minkäänlaista.
Auto tuli 17" vakiovanteilla ja 17" saksan kitkoilla, molemmat sarjat meni kiertoon ja talveksi ostin 18" hakka 7 nastat audin 5 star OEM vanteilla ja viimekesänä mentin 19" mustilla rs6 repsuilla. Tälle kesälle ostin uudet vanteet 19" 245/35 R19 kumeilla, edesä 8,5" ja takana 9,5" ET35.
Lisäksi vaihdoin takarekisterikilven valot OEM ledimallisiksi ja laitoin Quattro merkin taakse. Eteen lisäsin kromiset sumuvalojen rinkulat. Sumuvaloiksi vaihdoin Ge 120% polttimot
Jousiksi tuli -30-35mm madaltavat Eibachin jouset.
Harisella auto kävi itsenäisyyspäivänä, josta tulokseksi saatiin 291hv 586Nm.
Comment