Jeps, ostin sitten Sippalan Tomilla(kaima) 80TQ:n pois pyörimästä!
Pääsinkin heti suoraan remontin tekoon metsästämällä kadonneita öljynpaineita. Tänään sain sitten alakerran laakerit purettua irti kone paikoillaan ja ennustus kävi toteen. kuudesta runkolaakerista kolmessa oli syntynyt lämpöä sen verran että pientä sulamista ja hankautimista laakereista löytyi. Huomenna sitten putsaillaan laakeripinnat ja kasaillaan uusilla laakereilla alakerta kasaan, toivottavasti paineet nousee! :)
Talven aikana pitäisi autoon laittaa ainakin uudet iskarit ja alustanpuslat, koittaa jäykistää vanhaa koria ja loihtia pellin alle kadonneita hevosia!
Myös ulkoista fixsausta ja sisustan verhoilua olis tiedossa eli hommia riittää.
Lisäksi kiinnitin huomiota varsin kosteana olevaan neliveto askiin, olisiko jollakin tiedossa faktaa mitä tiivisteitä/maksaa/työ on tiedossa jos haluaa kosmeettisen vian kuntoon?
Pitää laittaa myöhemmin kuvia myös tästä projektista liitteeksi.
Pääsinkin heti suoraan remontin tekoon metsästämällä kadonneita öljynpaineita. Tänään sain sitten alakerran laakerit purettua irti kone paikoillaan ja ennustus kävi toteen. kuudesta runkolaakerista kolmessa oli syntynyt lämpöä sen verran että pientä sulamista ja hankautimista laakereista löytyi. Huomenna sitten putsaillaan laakeripinnat ja kasaillaan uusilla laakereilla alakerta kasaan, toivottavasti paineet nousee! :)
Talven aikana pitäisi autoon laittaa ainakin uudet iskarit ja alustanpuslat, koittaa jäykistää vanhaa koria ja loihtia pellin alle kadonneita hevosia!
Myös ulkoista fixsausta ja sisustan verhoilua olis tiedossa eli hommia riittää.
Lisäksi kiinnitin huomiota varsin kosteana olevaan neliveto askiin, olisiko jollakin tiedossa faktaa mitä tiivisteitä/maksaa/työ on tiedossa jos haluaa kosmeettisen vian kuntoon?
Pitää laittaa myöhemmin kuvia myös tästä projektista liitteeksi.
Comment