Minkälaisella reseptillä meinasit sen 350-400hv ottaa? Tuommoinen projekti vaatii aikaa, ammattitaitoa ja jonkinverran rahaa. Kannattaisi varmaan säästää kunnolla rahaa ensin ja alkaa sitten vasta rakentamaan. Onko tähän nyt reilun vuoden aikana tullut muuta kuin etupuskuri ja alusiipi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Erilainen 1.8T b5
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Ei ole tullut kun 3" putkisto kun ei ole ollut töitä niin on hankala rakentaa mut kyllä noita rikkoutuneita ja väljiä osia on vaihdeltu en vaan ole jaksanu kirjotella tänne.
Nyt kun joudun vaihtaan osia jotka vaikuttaa tehoihin niin vaihdan sellasiin millä voidaan saada lisä potkua eli en ole laittamassa uusia vakio osia.
Deceased kun kyselit tuota reseptiä niin.
Ahtimeks tulee ehkä mpr545 uuni pottu, vaparin nokat, bosch 040 pa pumppu, H-veivit, (männät) paksumpi kannen tiiviste, kytkin sarja, (kestävämpi kampiakseli) 550x230x65 välijäähy 2.5" lähdöillä
(suluissa olevat on jos tarvitaan)
sit tietenkin jonkin laiset suuttimet mitkä riittää sinne 400 mut sen saa katsoa sit dynottaja.
ja jos alkaa kansi ahdistaan niin sit viedään kansi hoonaukseen entiselle kiihdytys ajajalle.
Toivon mukaan ei tarvis vaihtaa ohjelmaa mut jos tarvii niin sit tulee mega squirt.
54mmy Ei toi putki jumppa ole kovinkaan työlästä kun sattuu oleen putki ja ilmastointi asentajan koulutus ja olihan toi tiedossa et joudun pari kolme kertaa tekeen downpipen.
Comment
-
Miksi paksumpi kannentiiviste ja mistä löytyy kestävämpi kampura? Meinasitko pakosarjan teettää? 044 pumpun valitsisin itse. Tuleeko tämä E85 vai bensalla toimivaksi?
Isoreikäkannellahan mennään kyllä vaikka 500hv eli ei sille ole pakko tehdä mitään. Mitä tarkoitit tuolla että jos ohjelmaa pitää vaihtaa? Tottakai se pitää vaihtaa jos vakioon vertaa.
Osta kytkinsarjaksi vaikka Speed-autoteileltä setti niin ei tarvi harjotella ja arpoa että pitääkö se.
Projektin voi kyllä toteuttaa suht edullisesti kun ei hirveästi pöljäile ja harjoittele moneen kertaan. Tosin silti hommasta ei ihan tonnilla tai toisellakaan selviä. Mielummin sitten tekee kunnolla kerran. Otat selvää kunnolla asioista mitää pitää tehdä ja miten. Sitten alat toteuttamaan.Viimeksi muokannut MikaSS; 6.6.2014, 08:18.
Comment
-
On kyllä taas semmonen haaveilutopic että ei mitään järkeä :D
Jos nyt ihan vaan KORJAISIT sen moottorin ensin ja sitten kun(jos) se onnistuu, niin rupeaa sen jälkeen vasta miettimään virittämistä. Tommosen 1.8T koneen korjaamiseenkin kun saa muutaman touhutonnin uppoamaan, niin kannata millään nollabudjetilla lähtä liikenteeseen. Saatikka sitten kun ruvetaan virittämään. Tommonen kiinanturbo EI tule korjaamaan sitä konetta, vaan se aiheuttaa vain lisää ongelmia.
Comment
-
Kävin katsastuksessa ja otin sen ajaks pois enkä ole jaksanu laittaa vielä kiinni kun pitää käydä vielä näyttämässä jälki tarkastuksessa.
Mut kyllä se sinne takas kiinni tulee heti kun saan vaan kulmia hieman pyöristettyä se on jo kaks paitaa ja emännän takin repiny, tulee vielä kalliiks vaikka se korin sisäpuolella onkin.
Comment
-
Ostakaas puskurit uusien tieltä pois http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=136521 hinnasta pystyy neuvotteleen
Niinkuin tuola ensimmäisessä viestissäni kerroin etten halua noita rs puskureita.
Uudet haen kuun vaihteessa ja koitan päästä tallille asentaaan ne mahdollisimman nopeesti uudessa sarjassa tulee helmat mukana josko tää projekti alkais etenee pikkasen paremmin.
Vanteetkin olen löytäny pitänee vaan maksaa ne ensin.
Comment
-
Ei ole valmis tilojen ja ajan puutteen vuoksi myin auton pois koska ei ole järkeä pitää kahta autoo kun perheessä on yks kortillinen.
Ja muutenkin tulossa perheen lisäystä niin olis reilu vuodella venähtänyt taas tämä projekti.
https://picasaweb.google.com/1161524...crapbookPhotos
Tuola kuvia korisarjasta mitä olis pitäny tänä kesänä saada kiinni mut en saanut.
Ja mun osalta saa tämän poistaa koska ei ole enään audia taloudessa.
Comment
Comment