Aika harvoin se hihna on niin kulunut, että menee vanhuuttaan poikki. Kannattaa kiristin tarkistaa niinku Anssi tuossa jo mainitsikin. Itsellä meni myös aikoinaan A4:ssa moniuraremmi poikki, kun kiristäjä oli hajonnut ja söi hihnan keskeltä halki.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Erilainen 1.8T b5
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Eilen lukasin koodeja ja tääläisiä tuli.
Viat poistui mut mikä vois aiheuttaa kyseisiä vikoja?
3 Faults Found:
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
01372 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
00955 - Shareware Version. To Decode all DTCs
09-00 - Please Register/Activate
Comment
-
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00955
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01371
Eli hylkii/hylkinyt avainta jotain syystä.
VCDS lite ei näytä kaikkia koodeja mutta netistä kummasti ne löytyy :P ei mitään tekemistä piraattien kanssa.
Comment
-
-
Ei ole rakennettu yhtään kun meni noitten pätkä töitten takia kaikki päin vittua suoraan sanottuna kun ton kelan toiminta on niin jostain olivat laskenu mulle 4päivän töistä 3450€ tuloja kun ne joutuu laskeen jollain vitun kuukausi menetelmällä.
Jonka johdosta meni koko projekti kassa perheen hyväks ja laskuihin
Mut tossa talven aikana pitäis kyllä saada jotain aikaseks ainakin jakopää remppa ja 3tuuman putkisto kun vanha putki on puhki sekä yläpään tiivisteet pitäis vaihtaa.
Että talvelle on työtä mut niinkuin tuola aikasemmin kirjoitin pohjalta ei voikun nousta.
Mut perseestä tää on kun työkkäri tunkee jollekin vitun 3 viikon tietokone kurssille käyttään worldiä ja kirjottaan cv:tä ja sit kun sanoo ettei oikein kiinnostais tollanen kolmen viikon paska niin uhkaa viedä kokonaan työttömyystuen No maksaa ne 9€ päivä mut lohduttaa vitusti kun dösät maksaa 10€ päivä
Mut dna:ta lainaten ELÄMÄ ON!
Comment
-
Nostellaas tätäkin välillä
Mitään muuta uutta en ole tehny kun 3" putkiston vanhan mädän 2,5" tilalle enempi korjannu pettäneitä osia viimeks petti vasen etu vetarin sisempi nivel.
Saa jäädä toi levitys homma vielä tältä vuodelta väliin kun tässä alkaa kytkin oleen ihan finaalissa ja ahdinkin puhkuu viimesiä.
Uus ahdin on jo kiikarissa mut onko valeolla jotain kytkin sarjaa joka kestäis noin 350-400 pollen tehot ja sattuis vielä jopa sopiin tähän mun rotteloon?
Sen verran rakennan kesän aikana koria et laitan jotkut helmat ja maalaan yks väriseks ton vehkeen.
Koitan keskittyä pikkasen tuohon tehon lisäykseen ensiksi kun kerta joudun moottorinkin irrottaan niin siinä samalla sit vaihtaa sisus kaluja.
Olisi tarvetta vaparin nokille ja jäykemmille venttiilin jousille ja H-profiili veivelle jos sattuu löyttyy nurkista?
Sekä joillekkin helmalevikkeille mielummin sopu hintaan kun ei ne ikuisesti jää tohon?
Comment
-
Just lueskelin tuota sun projekti osioo :)
Lähinnä sen takia ettei vaankaan ala venttiilit leijuu korkeemmilla kierroksilla kun noi vaparin nokat on hitusen jyrkemmät.
Eikä niistä kai mitään haittaa ole onhan nekin jo sen reilu kymmenen vuotta tuola moottorissa joustellu et vaihtoon nekin joutaa pikku hiljaa
Comment
-
Kyllähän se yläkertaa aina enemmin rasittaa. Nostajia ja nokkia. Kyllä ne vaparin nokat niin miedot on ettei vaadi jäykempiä. Eihän vaparissakaan ole jäykemmät. Se on sitten eri asia jos hommaat niin ison ahtimen että pitää 9000rpm tai yli kierrättää että pysyy hyvin alueella.Viimeksi muokannut MikaSS; 5.6.2014, 08:13.
Comment
-
No ei kai tolla tulevalla ahtimella ihan noin korkeita kierroksia tarvita.
Olishan se ihan kiva kun vekotin kiertäis ton 9000 =)
Olisin töistä saanu noita jäykkiä vena jousia tosi etusasti mut kaippa sitä sit ostan vaan uudet vana jouset.
onkos jollain s3 maffin osa numero tiedossa kun eikös sellasen tarvi jos tehot nousee yli 300?
minkäs lainen kokoon pano sulla mika on omassa audissa jos hieman matkisin sulta?
Comment
-
http://www.ebay.co.uk/itm/GT30-GT358...item3a90578c18
jos tollasella kiinalla lähtis kokeileen alkuun vaihtaa sit ahtimen sisus kaluja halujen mukaan myöhemmin.
oon kattellu s3 maffia olisko jollain sen osa numeroo niin pystyn kattoon maffin töistä?
Comment
-
Minkäs lainen maffi sit olis sellanen millä tekis jotain?
Olisko tää sit parempi http://www.ebay.co.uk/itm/WT3T4-T3-T...item23376167dc
onkos sit pensa pumpulle jotain ehdotusta? itse oon ajatellu boschin 040 pumppua.
Comment
-
toivon mukaan kerran mut ei ole heittää tällähetkellä tonnia uuteen ahtimeen niin lähetään kattoon mitä noi kiina pojat on tehny.
ja tällä hetkellä on ahdin sen verran huonona et on sinne joku saatava et pääsee tutkiin muita imu puolen ongelmia et onko niitä.
eikä noi ahtimen sisus kalut sit enään montaa satasta maksa jos sattuu leviään kun noille ahtimien kuorillekin on aikas hyvät hinnat niin tossa on sit halvat kuoret.
Comment
-
juu voisin vaikka harkitakin tollasta.
Mut joudun ihan ensiksi hommaan jonkun halppiksen että saan ton vekottimen toimiin niinkuin sen pitäis eikä syödä 11 litraa satasella.
ja onhan tässä vielä muitakin hankintoja kuten se kytkin sarja joka kans syö liutan numeroita tililtä ja siitä kun ei viittis ihan hirveeemmin tinkiä ettei sit tarvis muutaman kuukauden päästä hommata uutta.
ja voinpahan sit sanoo hyvällä omalla kokemuksella sit noista kiina ahtimista mitä ne sit onkaan =)
ettei aina tarvi kuulla/lukee et jonkun jollain kaverin kaverilla oli joskus sellanen ja oli huono kuulemma!
En oletakkaan että olis ihan huippu ahdin mut eipä noi kopio tarvike osatkaan ole ihan huippu kamaa.
Comment
-
En tiedä noista noin halvoista ebay ahtimista, mutta ainakin ffp:n puolella yhdessä turbo vr6:ssa on toiminut n.400e ebay ahdin ihan hyvin (tosin kilometri määrästä ei mulla mitään tietoa...).
Itse suosittelisin kyllä jostakin ottamaan rahat tuohon MP:n ahtimeen ja asentamaan sen, niin ei joudu ahtoputkistoja ja downpipea tehdä useaan kertaan.
Comment
Comment