Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Erilainen 1.8T b5

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Alustaksi vaan joku perus Vmaxxin sarja. Saa aika edullisesti..Ajaa asiansa tuuninki mielessä. Tuskin tästä mitään kisaautoa on koskaan tuloillaan. Entisessä aakkosessa oli toi halppis sarja ja ei se ainakaan täysin susi ollut.

    Comment


      #62
      Olen myös kokenut vmaxxin surut. Enkä suosittele kenellekkää moista paskaa.

      Comment


      • #63
        Niin siis auto ei ole mihinkään näyttelyihin menossa eikä mihinkään lehteen ellei sit lehdet halua ottaa yhteyttä mitä epäilen suuresti.

        ja kisa autoo tästä ei ole tulossa mut sit joskus vuosien päästä jos tähän sen 350hp tekis niin kai tolla vois radalla käydä.

        Tänään tuli käytyä sit motorilla ja aikas kivasti painaa perää tiehen toi roileri töyssyt ei paljoa pompottanu =) ja oli muutenkin iha hauska päästää meneen kun tuntuma tiehen oli erikoisen hyvä jospa tonne eteenkin keksis jotain =)

        Comment


        • #64
          No ei se Vmaxi mikään rata alusta ole todellakaan. Mutta budjetti rojektiin menee kun ruotsi suomeen. Käykös ässän alusta aakkoseen ? Sehän olis ihan siedettävä -40 jousilla. Ei mikään jäykkä, mutta käyttiksessä toimii varmasti ja aakkosen alustaa parempi. Radallakin voi käydä ainakin katsomassa kavereiden ajamista jos ei muuta.

          Comment


            #65
            Vähän taitaa ässän alustassa olla etupään jouset napakammat kuin aakkosessa.
            Eipä se vmaxx edes uutena toiminut miellyttävästi. Kaikki jouset pohjasivat ym sellaista pientä. Iskarit on aika nopeasti kaput. Ne alustathan ei ole edes talveen suunniteltu.

            Comment


            • #66
              Itellä menee 5-6vuotta weitecit alla eikä ollu katsurilla mitään sanomista suosittelen kokeileen on miellyttävät ajaa ei ole liian pinta jäykät mut kummiskin napakat.

              minkä takia ostaa ässän alusta kun saat melkein samalla rahalla säädettävät tai paremman alustan.

              En vmaxxxia laita alle kun haluan kumminkin hyvän alustan en mitään pili palia fk:tkin on paremmat ja kokolailla saman hintaset

              Comment


              • #67
                Juu.. Osta FK:n alusta. Ne tuntuu toimivan. Ei sitä ässän alustaa tosiaan uutena toinnakkaan hommata. Käytettynä saa sopuhintaan. Bilsteinin alustat tuntuu olevan ihan hyviä. Ja kai ne Konin alustatkin toimii hyvin. Lähinnä mietin tämän auton tulevaa käyttötarkoitusta. Onko se sitten pelkkää pilistelyä kylilöillä vai mennäänkö oikeasti kokeilemaan omia rajoja radalle?

                Comment


                  #68
                  Itsellä Fk:n coilit b5:n alla ja hyvin toimii hintaisekseen.

                  Comment


                  • #69
                    Vähän sitä sun tätä on auton käyttö tarkoitus.
                    Ja toistaseks auto on käyttö autona sen takia en viitti hirveästi purkaa kerralla kumminkin autoa pitää pystyä ajaan tarvittaessa.

                    Sekä kai sitä joskus olis ihan kiva päästä radalle kokeileen rajoja jollain oikein kunnon vekottimella esim: tuohimaan audi =) ei tälläsillä käyttö autoilla sinne viitti mennä.

                    Comment


                    • #70
                      On aika OT, mutta radalle tarvitaan ensimmäisenä hyvät renkaat, hyvät jarrut ja hyvä alusta ja terve pää. Sitten sitä tehoa lisää. Käyttöautokin voi kelvata hienosti radalle jos edellä mainitut asiat ovat kunnossa. Tavoitekuva näyttää kyllä yllättävän tasapainoiselta kokonaisuudelta. Tsemppiä projektiin!

                      Comment


                      • #71
                        Sillä lailla nyt on kadonnu auton akusta virrat yön aikana, lähti tänään just ja just käymään.
                        Ja huomena olis tärkeää menoa enkä omista akku laturia.
                        Täytyy toivoa et sinne on nyt tän päivän ajoista kertyny sen verran virtaa et käynnistyy huomena.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Erilainen 1.8T b5

                          Voithan sä varmuuden vuoksi irrottaa akusta kaapelit yöksi ettei ainakaan mikään auton sähkölaite sitä kuluta.

                          Comment


                          • #73
                            maa johto on irti ja onneks tossa pihassa on pienehkö alamäki et siihen sit tuupaten jos ei lähde ekalla käyntiin mut ongelmia voi syntyä huomenna emännän valmistujaisissa kun koulun piha on tasainen =)

                            Akku oli tullu tiensä päähän ja nyt on onneks uus akku et voi ajella taas huoletta =)
                            Viimeksi muokannut E.G.E; 7.6.2013, 14:15.

                            Comment


                            • #74
                              vaihto

                              Nyt löyty vanteet mut haluisin kultaisella keski osalla =)
                              http://www.vaivaton.com/product/1775...5x112-ET%3A-10

                              Täytyy vissiin tyytyä noihin 17tuumaisiin kun ei näitä kuulemma ole 18 tuumaisina ja vannetukulla ei näyttäis olevan enään myynnissä yhtäkään.
                              Joten mistäköhän näitä pystyis tilaileen?

                              http://www.vannetukku.fi/images/Barz...oke_gold_4.jpg täälä on kultaisella keskiöllä
                              ei ainakaan ole hinnalla pilattuja vanteita mistäs päin ebaytä noita vanteita voisi katsella kun en tuota ebaytä osaa käyttää kunnolla?
                              Viimeksi muokannut E.G.E; 23.6.2013, 10:40. Perustelu: Kuvat ei toiminu

                              Comment


                              • #75
                                Taitaa mennä customi hommiks, jos -10 ET:n haluat suoraan. Aikas harvassa on tuollaisia Offsetteja vakiona, varsinkaan missään halpisvanteissa. Kuinkas paljon meinasit kaaria levittää? Tuollainen 10" ET-10 taitaa olla normi Risassakin aika raju..?

                                Comment


                                  #76
                                  Eikös Japella ollu risassa jotku 9.5" vai 10" niin ET0?

                                  Comment


                                  • #77
                                    kyllä sen vanteen ulko reuna pitäis noin 4cm saada ulos eikä toi 10" pakollinen ole mut 8,5"-10" olis ihan kivat =)
                                    Pitäis päästä katteleen noita eri levyisiä vanteita ja eri et:een vanteita ja kattoa mikä olis hyvä leveys ja et niin rakennellaan sit niille vanteille sopivat lokarit.

                                    Toisaalta kyllä toi et 10 kin kelpaa laittelee sit vaan spacereitä mut en ole löytäny noita kultaisia et 10 enkä 18" :/

                                    Eikä näyttäny olevan barzettan sivuilla koko vannetta nopealla vilkaisulla taikka sit en vaan osaa ettiä =(
                                    http://www.barzetta.com/wheels/

                                    Comment


                                      #78
                                      Vähä tuossa tutkin niin ei semmoisia taida olla olemassakaan. Siis noilla vanne spekseillä.

                                      Comment


                                        #79
                                        Jos meinaat levittää kaaria senttejä ni laita hyvä mies kunnolla leviät vanteet koska vakio kaariinki uppoaa 10" joka kulmaan.

                                        Comment


                                          #80
                                          No ainaki todella järkyttävän näköinen on vakiokaarilla edessä 10" vanne.

                                          Comment


                                            #81
                                            [OT]Siis unohtu mainita että mankeloituihin kaariin. Ja jos on tarkotus saada vielä vanne ulos kaaresta ni oikeesti leveetä vannetta eikä vaan hulluilla leepuilla.
                                            [/OT]
                                            Attached Files

                                            Comment


                                            • #82
                                              Ideana olisi saada vannetta mahdollisimman paljon ulospäin mut ei yli 4.5cm koska sit alkaa korin leveys oleen yli sallitun =)
                                              Olishan se vanne komea kun siinä olis ainakin 10cm huuli ;)
                                              Lokareita leviteen ihan sen mukaan minkä laista vannettaa saadaan hommattua eli vanhoista lokareista lähtee rerilusti peltiä pois ja tehdään uudet pyöristykset tilalle =)
                                              Taka ovet tulee oleen kaikista haasteellisimmat mut eiköhän niihinkin sovelleta jotain fiksua.

                                              Comment


                                                #83
                                                Mitä se "fiksu" mahtaisi olla?

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Toi onkin hyvä kysymys =) koska mulla ei ole mitään tietoa vielä minkä laista lokaria teen teenkä pyöreällä levennyksellä niiinkuin tässä http://www.pro-street-store.de/produ...nsichtLimo.JPG

                                                  vaiko tollaisella suoralla niinkuin ensimmäisessä kuvassa =) mut sen näkee sit kun saa vähän osviittaa minkä laista vannetta alle on tulossa.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Hieman offtopiciks menee, mutta onko liikaa pyydetty, jos edes osan yhdyssanoista kirjottais oikein ja muutamat välimerkit laittais sanojen väleihin oikeille paikoille? Olis vähän mukavampi lukee tätä aihetta... ;)

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      pitänee panostaa kirjoitukseen ;)

                                                      yleensä kirjottelen kiireessä niin sattuu tuleen noita virheitä ja unohduksia.
                                                      Mut varaan ens kerralla enempi aikaa.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Nyt selvis auton tehottomuus viime miittingistä tullessa kesken kiihdytyksen katos tehot oon lueskellu vikakoodeja mut ei ole tullut mitään.
                                                        Tänään katselin arvoja autokäynnissä ja maffilta ei tullut mitään muuten kaikki oli niinkuin pitääkin.

                                                        Minkäs laista maffia kannattais hommata tilalle kun on tulevaisuudessa viritystä tulossa?

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Ihan normaali aeb maffi. Putken sitte hommaat vaan isomman ku alkaa olemaan tarvetta.

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Samanlainen kuin mikä siinä on nytkin, eli ilmeisesti vakio. Jos haluat vaihtaa MAFfin, pitää softaakin muokata.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Tuntuu ettei tästä koskaan tule ensimmäises viestis olevan kuvan kaltaista..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X