Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Erilainen 1.8T b5

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Valmiita kittejä kannattaisi myös harkita, säästyisi monelta tekemiseltä ja projektin läpimenoaikakin saattaisi olla hieman inhimillisempi. Tässä yksi vaihtoehto.

    Comment


    • #32
      Oon mittiny kyllä noita valmiita korisarjoja mut mulla on niin paljon huonoja kokemuksia noista kuitu osista joten haluan pellistä.

      aikaa ja rahaa tää projekti vie, puskuria leikataan melkein tuosta minkä jusaberg laittoi mut hieman alempaa ja sinne oon miettiny jotain splitteriä vähän tukeivoittaan puskuria.

      On sinne konepelli alle tulossa isompi välijäähy ja ehkä isompi ahdin mut jos tän korin nyt sais alkuun tehtyä johonkin malliin, kunhan nyt vaan sais ittee niskasta kiinni ja pääsis aloittaan kunnolla rakentelun mut aina on jotain pientä mikä estää aloittamisen.
      löysin kivat peilit mut en välttämättä laita riippuu miten kalliiks tää nyt näyttää menevän ja ne on sit niitä viimeistely juttuja.

      Comment


        #33
        Minulla on tuollaiset peilit hyllyssä jouten, päällystettynä hiilikuidulla. Taitaa olla myös toiset käyttämättömät ilman hiilaria. Ne saisi halvalla, niin ei jää projekti siitä kiinni ;)

        Jos kiinnostaa, niin jatketaan privalla.

        Comment


          #34
          Mulla olis varastossa sellanen RS4-lookki etupuskuri A4:n keulalle, jos kumminkin muutat mieles tosta puskurista. Lähtisi hävyttömän halvalla tieltä pois. :)
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Tänään menen laittaa roileria kiinni ja leikkaan etupuskuria, kuvia laitan kun kotiudun ja alottelen kylki listojen purkua jos tallilla on iso kasa pakkelia =)

            Comment


              #36
              Kylkilistojen alta löytyy vain reikiä. Joten pakkelilla et alkuun tee mitään. Hitsauskoneella enemmänkin.

              Comment


              • #37
                Jos meinaat pakkelilla kyljet täyttää niin melko varmasti saat nättejä railoja aikaseksi tuoreeseen maalipintaan viimeistään kesähelteillä.

                Comment


                • #38
                  Juu huomasin enkä sit irrottanu listoja mut roilerin sain kiinniteltyä

                  Onhan tossa vielä paljon työtä mut pakko tänne saada jotain aikaseks ettei kaikilla pala ne viimesetkin hermot ;)

                  Mielipiteet on terve tulleita mut MUISTAKAA maku asioista ei voi kiistellä tai voihan niistä mut hyvin harvoin tullaan samaan tulokseen.

                  suurkiitos torsolle osista ja tomvi:lle hitsauksista

                  täälä pari kuvaa https://picasaweb.google.com/1161524...crapbookPhotos ettei sit täyty keskustelu pelkistä kuvista

                  Comment


                    #39
                    Ei tuo nyt niin kauhea olekkaan kuin olisi luullut. Ja itsellensä näitä rakennetaan, jos haluaa tuon tyylistä nii eikun antaa mennä vaan. Multa saat ainakin propsit siitä että uskallat olla erilainen ja teet homman itse, näin sitä oppii. Aina on niitä jotka eivät tykkää.

                    Comment


                    • #40
                      Niin ja kun ite tekee niin saat jus sitä mitä teet =)

                      Comment


                        #41
                        Kannattaa varmistaa, että takakontin pelti ei taivu kasaan, jos vähän jossain yrmäytät kovempaa vauhtia. :)

                        Ihan siistihän tuo siipi on, hauska idea nuo rinkelit. Vähän viimeistelyä ja vaikka musta väri päälle.

                        Comment


                        • #42
                          Noniin täällähän tapahtuu, mielenkiintoinen nähä lopputulema tämän projektin suhteen.
                          Tumma väri sopis tuolle roilerille ja logo-kiinnikkeille varmaan aika hyvin. Logo putkenpää ei varmaan kovin kauaksi heitä tämän auton teemasta? :) Se sulla olikin jo itellä mielessä, odotellaan.

                          Comment


                            #43
                            Vielähän tuo spoikka näyttää aika tyhmältä muuten täysin vakiossa perässä, mutta varmasti näyttää paljon paremmalta, kun saat vähän puskuria vaihdettua myös yms.

                            Comment


                            • #44
                              Joo on vähän orvon näköinen ja oon miettiny jos toin roilerin kiillottas eikä maalais mustaks vaikka se mustakin on ollu mielessä.
                              Ja kyllä se ainakin 100 vauhdissa pysy vaikka vähän tärisi ylempi siipi.

                              Seuraavaks pitäis leikata puskuri ja silotella kylkejä sekä alkaa sovitteleen sapluunoita lokareihin että saadaan leveyttä.
                              Niistä helmoista mulla ei ole vieläkään mitää tietoa et minkä laiset sinne tulis mut alumiinistä ne tule oleen joten saa laittaa ehdotuksia mitkä olis hyvän näköset leveeseen autoon.

                              pakoputkesta sen verran et audin logo ulostulot unohdetaan ja ulos tulot tulee taakse ei mahdu putket sivusta.
                              Samalla kun meen ostaan peltiä niin ostan siinä sivussa 3" putkee ja alan miettiin sitä siinä samalla miten sen toteuttais ja minne ne ulos tulot sit peräässä tulee ja onko ne sit 3" vaiko 4" ja joku siisti pikku difuuseri pitäis taakse laittaa jos ei tule uutta takapuskuria

                              joten tässä on vielä tekemistä kesäks =) autoa en rakenna näyttelyyn vaan ihan omaksi iloksi. tämmöstä tänään katotaan mitä huominen tuo tullessaan ;)

                              Comment


                                #45
                                Ja kyllä se ainakin 100 vauhdissa pysy vaikka vähän tärisi ylempi siipi.
                                Tuo tärinä kannattaa eliminoida keinolla millä hyvänsä. Jos täryyttää etkä saa tärinää pois ota koko roileri pois. On hengenvaarallinen, tärinällä nimittäin on tapana irroittaa partikkeleita ja tuo roilerin kulma on sellainen et on varmasti vauhdissa jo kuormaa tuolla. (Kova vääntö ja tärinä) Roileri irti ja takanatulevan tuulilasista läpi... Ole ainakin varma et ei irtoa vauhdissa. :D

                                Miten olis loivempi siivenkulma? Auttaisko asiaa? Vaiko kontin kannen jäykistäminen?

                                Hienoa, että teet valtavirrasta poikkeavaa autoa. Teet just sellasen ku itse tekemällä sattuu tulemaan, vai miten se meni? :D

                                Jos saa antaa mielipiteen tuohon putki asiaan niin 3" on parempi. 4" on jo liian massivinen mun mielestä.

                                Peukut projektille!

                                Comment


                                  #46
                                  Melko varmasti tulee katsurilla sanomista noista terävistä kulmista spoileris.

                                  Comment


                                    #47
                                    Saattaa rauhottua jos pudottais tuosta siiven kulmasta puolet pois ja laittaa sen kunnolla kiinni.

                                    Comment


                                    • #48
                                      siis ylempi siipi vaan väpättää yli 80 vauhdissa ja siihen just tomvin kans mietittiin et jos sinne hitsais palasen/palaset jäykistään sitä siipeä ja konttiin pitää hitsata vähän paksumpaa peltiä kaveriks niin ei sit lähde kontti vääntyileen.
                                      Maaliks tulee vanne hopea koska kiillotuksesssa on ihan liian iso työ ja musta on taas sit vaaleassa autossa pelkkä musta möykky.
                                      Ja terävästä kulmasta voi tulla jo ennen katsastusta poliiseilta sanomisia mut sit ei auta kun pyöristää kulma

                                      Comment


                                        #49
                                        Keskelle noiden siipien väliin jäykistepalaa? Koko rakennelma jäykistyis ja ei olis niin pitkä "jänneväli" niin ei pääse taipumaan noi lärpäkkeet

                                        Comment


                                        • #50
                                          Kyllä mä suosittelisin sitä mustaa spoikkaa, olen kerran tehnyt asiakkaalle tämmösen ihan vastaaan auton eri merkkisen tosin, johon tuli musta aluspoikka. Minusta se passas hopeaan autoon hyvin.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Itse maalaisin nuo siivekkeet mustalla ja nuo päätylevyt hopealla. Ja nuo jalat myös hopealla.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kannattaa sekottaa mustaa/hiilikuitua tuohon hopeaan koriin, spoileri, diffuusorit ja kaikke tämmöstä pientä.

                                              Comment


                                              • #53

                                                https://picasaweb.google.com/1161524...80059239787186

                                                Nyt on taas tullu käytyä tallilla vähän fiksailemassa, tärkein oli et pääsin siitä mustasta puskurista eroon ;)
                                                pientä fiksausta vielä riittää puskurin reunoihin jätin tarkoituksella lipat et on sit helpompi kiinnittää tuleva splitteri tukevoittaan puskuria.

                                                Roilerille on sen verran tehty et sinne hitsattiin pieni jäykiste pala ei ole kuvaa.

                                                Projekti hidastuu aikas paljon kun pitää löytää töitä niin ei ole auto ihan ensimmäisenä mielessä.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Ei kyllä minun silmään sovi nuo merkittömät maskit etes tämmöseen projektiin vaikka projektin tavoite kuva muuten ei pahan näköinen olekaan. Jotenki tekkee kanaverkon näköseksi tuon maskin ilman merkkiä.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    On tässä pitkään tullut mietittyä että kannattaakohan mun ottaa mitään kantaa ko. Projektiin.
                                                    No, sanottakoon alkuun että jos tuon tekee suunnitelmien mukaan kunnolla, mikä ettei.
                                                    Mutta vaikuttaa enempi siltä että tehdään pala kerrallaan jos perse kestää. Missä vaiheessa tästä tulisi oikeasti valmista en edes uskalla arvailla. Melkein virittäisin jonkun valmiin korisarjan ennemmin kuin tuhoaisin koko auton. Mutta perinteistä tästä ei ollutkaan tarkoitus tehdä. Summasummarun...
                                                    Tämä vaatii rahaa ja aikaa ja paljon. Jotta päästäisiin oikeasti alkuun tämä pitäisi pistää atomeiksi jonnekin asiallisiin tiloihin ja rakentaa siellä. Ei tämä MINUN mielestäni valmistu ihmettelemällä. Mutta tämä oli meikäläisen "two cents" oli se sitten asiaa tai ei.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Samaa mieltä x2.
                                                      Viimeksi muokannut okkim; 18.5.2013, 10:25. Perustelu: Poistettu turha lainaus.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Tästä ilmeisesti tulee ihan ehta amis räpellys., tai sitähän se jo on. Ei tollasta ekan kuvan autoa rakenneta pikkurahalla parkkipaikalla. Esim. pelkkiin vanteisiin uppoo tonni yms.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Tarvittavat materiaalit löytyy paitsi kitit ja maalit ja difuuseri ja splitteri nekään ei tule maksamaan kun materiaalin hinnan.
                                                          Projektin hinnaks on tullu tällä hetkellä 120€ sisältäen materiaalit ja teetetyt työt et ei täänyt niin kallista ole mitä luulis. Vanteet on se kallein osuus ja niihinkin oon varannu muutaman satkun jo.

                                                          toki projektit maksaa jos et tee itse ja ostat sieltä mistä helpoiten saat.

                                                          on vaan tärkeempi saada töitä ennen autoo ja rakentelen kyllä sillon kun kerkiän ja on mielenkiintoa. tarvin töitä muusta syystä kun projektiin projekti kassa on erikseen kun perhe kassa.

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Onko auton alustaa harkittu? Säädettävähän se on oltava.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Tällä hetkellä on weitecin -30 alusta sarja mut eiköhän sinne sit säädettävä tule kun toi tulee tiensä päähän.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X