Valmiita kittejä kannattaisi myös harkita, säästyisi monelta tekemiseltä ja projektin läpimenoaikakin saattaisi olla hieman inhimillisempi. Tässä yksi vaihtoehto.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Erilainen 1.8T b5
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Oon mittiny kyllä noita valmiita korisarjoja mut mulla on niin paljon huonoja kokemuksia noista kuitu osista joten haluan pellistä.
aikaa ja rahaa tää projekti vie, puskuria leikataan melkein tuosta minkä jusaberg laittoi mut hieman alempaa ja sinne oon miettiny jotain splitteriä vähän tukeivoittaan puskuria.
On sinne konepelli alle tulossa isompi välijäähy ja ehkä isompi ahdin mut jos tän korin nyt sais alkuun tehtyä johonkin malliin, kunhan nyt vaan sais ittee niskasta kiinni ja pääsis aloittaan kunnolla rakentelun mut aina on jotain pientä mikä estää aloittamisen.
löysin kivat peilit mut en välttämättä laita riippuu miten kalliiks tää nyt näyttää menevän ja ne on sit niitä viimeistely juttuja.
Comment
-
Juu huomasin enkä sit irrottanu listoja mut roilerin sain kiinniteltyä
Onhan tossa vielä paljon työtä mut pakko tänne saada jotain aikaseks ettei kaikilla pala ne viimesetkin hermot ;)
Mielipiteet on terve tulleita mut MUISTAKAA maku asioista ei voi kiistellä tai voihan niistä mut hyvin harvoin tullaan samaan tulokseen.
suurkiitos torsolle osista ja tomvi:lle hitsauksista
täälä pari kuvaa https://picasaweb.google.com/1161524...crapbookPhotos ettei sit täyty keskustelu pelkistä kuvista
Comment
-
Ei tuo nyt niin kauhea olekkaan kuin olisi luullut. Ja itsellensä näitä rakennetaan, jos haluaa tuon tyylistä nii eikun antaa mennä vaan. Multa saat ainakin propsit siitä että uskallat olla erilainen ja teet homman itse, näin sitä oppii. Aina on niitä jotka eivät tykkää.
Comment
-
Noniin täällähän tapahtuu, mielenkiintoinen nähä lopputulema tämän projektin suhteen.
Tumma väri sopis tuolle roilerille ja logo-kiinnikkeille varmaan aika hyvin. Logo putkenpää ei varmaan kovin kauaksi heitä tämän auton teemasta? :) Se sulla olikin jo itellä mielessä, odotellaan.
Comment
-
Joo on vähän orvon näköinen ja oon miettiny jos toin roilerin kiillottas eikä maalais mustaks vaikka se mustakin on ollu mielessä.
Ja kyllä se ainakin 100 vauhdissa pysy vaikka vähän tärisi ylempi siipi.
Seuraavaks pitäis leikata puskuri ja silotella kylkejä sekä alkaa sovitteleen sapluunoita lokareihin että saadaan leveyttä.
Niistä helmoista mulla ei ole vieläkään mitää tietoa et minkä laiset sinne tulis mut alumiinistä ne tule oleen joten saa laittaa ehdotuksia mitkä olis hyvän näköset leveeseen autoon.
pakoputkesta sen verran et audin logo ulostulot unohdetaan ja ulos tulot tulee taakse ei mahdu putket sivusta.
Samalla kun meen ostaan peltiä niin ostan siinä sivussa 3" putkee ja alan miettiin sitä siinä samalla miten sen toteuttais ja minne ne ulos tulot sit peräässä tulee ja onko ne sit 3" vaiko 4" ja joku siisti pikku difuuseri pitäis taakse laittaa jos ei tule uutta takapuskuria
joten tässä on vielä tekemistä kesäks =) autoa en rakenna näyttelyyn vaan ihan omaksi iloksi. tämmöstä tänään katotaan mitä huominen tuo tullessaan ;)
Comment
-
Ja kyllä se ainakin 100 vauhdissa pysy vaikka vähän tärisi ylempi siipi.
Miten olis loivempi siivenkulma? Auttaisko asiaa? Vaiko kontin kannen jäykistäminen?
Hienoa, että teet valtavirrasta poikkeavaa autoa. Teet just sellasen ku itse tekemällä sattuu tulemaan, vai miten se meni? :D
Jos saa antaa mielipiteen tuohon putki asiaan niin 3" on parempi. 4" on jo liian massivinen mun mielestä.
Peukut projektille!
Comment
-
siis ylempi siipi vaan väpättää yli 80 vauhdissa ja siihen just tomvin kans mietittiin et jos sinne hitsais palasen/palaset jäykistään sitä siipeä ja konttiin pitää hitsata vähän paksumpaa peltiä kaveriks niin ei sit lähde kontti vääntyileen.
Maaliks tulee vanne hopea koska kiillotuksesssa on ihan liian iso työ ja musta on taas sit vaaleassa autossa pelkkä musta möykky.
Ja terävästä kulmasta voi tulla jo ennen katsastusta poliiseilta sanomisia mut sit ei auta kun pyöristää kulma
Comment
-
Keskelle noiden siipien väliin jäykistepalaa? Koko rakennelma jäykistyis ja ei olis niin pitkä "jänneväli" niin ei pääse taipumaan noi lärpäkkeet
Comment
-
https://picasaweb.google.com/1161524...80059239787186
Nyt on taas tullu käytyä tallilla vähän fiksailemassa, tärkein oli et pääsin siitä mustasta puskurista eroon ;)
pientä fiksausta vielä riittää puskurin reunoihin jätin tarkoituksella lipat et on sit helpompi kiinnittää tuleva splitteri tukevoittaan puskuria.
Roilerille on sen verran tehty et sinne hitsattiin pieni jäykiste pala ei ole kuvaa.
Projekti hidastuu aikas paljon kun pitää löytää töitä niin ei ole auto ihan ensimmäisenä mielessä.
Comment
-
On tässä pitkään tullut mietittyä että kannattaakohan mun ottaa mitään kantaa ko. Projektiin.
No, sanottakoon alkuun että jos tuon tekee suunnitelmien mukaan kunnolla, mikä ettei.
Mutta vaikuttaa enempi siltä että tehdään pala kerrallaan jos perse kestää. Missä vaiheessa tästä tulisi oikeasti valmista en edes uskalla arvailla. Melkein virittäisin jonkun valmiin korisarjan ennemmin kuin tuhoaisin koko auton. Mutta perinteistä tästä ei ollutkaan tarkoitus tehdä. Summasummarun...
Tämä vaatii rahaa ja aikaa ja paljon. Jotta päästäisiin oikeasti alkuun tämä pitäisi pistää atomeiksi jonnekin asiallisiin tiloihin ja rakentaa siellä. Ei tämä MINUN mielestäni valmistu ihmettelemällä. Mutta tämä oli meikäläisen "two cents" oli se sitten asiaa tai ei.
Comment
-
Tarvittavat materiaalit löytyy paitsi kitit ja maalit ja difuuseri ja splitteri nekään ei tule maksamaan kun materiaalin hinnan.
Projektin hinnaks on tullu tällä hetkellä 120€ sisältäen materiaalit ja teetetyt työt et ei täänyt niin kallista ole mitä luulis. Vanteet on se kallein osuus ja niihinkin oon varannu muutaman satkun jo.
toki projektit maksaa jos et tee itse ja ostat sieltä mistä helpoiten saat.
on vaan tärkeempi saada töitä ennen autoo ja rakentelen kyllä sillon kun kerkiän ja on mielenkiintoa. tarvin töitä muusta syystä kun projektiin projekti kassa on erikseen kun perhe kassa.
Comment
Comment