Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Erilainen 1.8T b5

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kyllä sinne splitteri alle tulee ja sivuihin jonkin näköiset pienet siivekkeet et saadaan sellaista rata henkistä lookkia =)
    En tuota puskuria lähde ihan hirveästi muutteleen reunoja joudun kääntään ulospäin ja en tiedä kuinka onnistuu kun on kyseessä kuitu puskin mut sit sovelletaan sen mukaan.

No nikide erotuinko joukosta ilman puskuria? =)

Comment

• Kyllähän se aika räväkkäästi tahtoi erottua!:)

Comment

• Noniin, hyvä et sait uuden puskimen, kyllähän toi tollasenaan on jo hyvä. Nyt ollaan taas suunnilleen samassa pisteessä ku vajaa kolme kuukautta sitten. Ei enää montaa vuotta ku on jo koko korisarja ;)

Comment

Onko toi lintulauta maalattu autoon päin? Rajauksista päätellen.

Comment

• Sekä että ihan sieltä mistä sattu pääseen maalaamaan niin maalattiin sieltä.
            Onhan siinä raitoja ja valumia mut nyt tuli tälläinen =) niin kuin sanontani kuuluu kun itse tekee niin saa just sitä mitä teet eli jotain ihan hirveetä ;)

Nyt oon löytäny itselleni ehkä vanteet =) joten kohta päästän levittään!

Comment

• Mahtaa tästä meleko nävös tulla, näillä esillä olleilla eväillä... Jotenkin minusta tuntuu että lopeta hyvän sään aikana, muuten heität isosti rahaa hukkaan ja lopputulos on päin peetä kasattu rävöstys... Älä nyt sitten suutu, kerron vain tässä ammattilaisen näkemyksen. Jos jatkat valitsemallasi tiellä niin onnea ja menestystä. :)

Comment

• Tässä kun oon lueskellu teidän kommentteja niin tuntuu et tästä on tulossa elinikäinen projekti mut tulkoon.
                Ikiunen lapsi kuin olen näitten omien vehkeiden kans =)
                Eikä haittaa mua ;) enemmän mua huolestuttaa oma pää kun meinaa koko ajan tehdä mieli muuttaa suunnitelmaan vaan rajumpaan suuntaan.

Mut niin kuin tuola aikasemmin on puhuttu niin oman mielipiteen saa sonoo oli se sit nekatiivistä tai ei.

Comment

• Täällä kyllä kaivetaan poppareita esiin aina, kun tähän projektiin tulee päivitystä/kommenttia.
                  Mikset heti alusta lähtien yrittäis tehä kaikkea kunnolla? Jos kaikessa annat virheitä anteeks, niin lopputuloksena sulla on pihassa yks virhe, jossa vaan keulalla Audi-merkki.

Comment

• Kiva kuulla et tätä luetaan ihan tunteella ja mielenkiinnolla =)
                    Mut maalauksia en viitti tehdä vielä kunnolla kuhan vaan saa vähän harmaata päälle ettei ole ihan hirveän monivärinen.

kyllä kaikki osat tehdään kunnolla kiinni ja kunnollisiks ettei niitä tarvi sit jälkeen päin miettiä et mitäs tolle nyt sit tehdään.
                    Ihan lopuks puretaan kaikki maalattavat osat irti ja maaltaan autokin ylitse kunnon paikassa ja mielummin joku kaveri jolta tulis hyvää jälkeä.
                    En siis vie autoa ihan maalarille ja ite teen pohjat mut joku hyvä paikka missä pystyy maalaan ilman tuulta ja hyttysiä ja kai sen joku sellanen kaveri maalaa joka on maalannu aijemminkin autoja sun muuta =)

eli ei siis mene ammattilaiselle koska ne maksaa ihan liikaa
                    Viimeksi muokannut E.G.E; 15.7.2013, 18:45. Perustelu: vastaus alla olevaan kysymykseen ;)

Comment

• Jos meinaat tuon vielä maalarille viedä, niin älä suihki siihen yhtään mitään. Sillä konstin kun saat lisää vaivaa maalarille, joka tarkoittaa lisää kustannuksia.

Comment

Riippuu vähän, että millä suihkii. On 1K pohjamaaleja joita voi yli maalata oikeilla automaaleilla. Myös akryyli spray maalit kestää yli maalauksen oikeilla maaleilla, jos on kuivunut riittävän kauan. Kannatta tietysti ottaa selvää, että mitä paukkumaalia laittaa, jos aikoo maalata auton vielä oikeilla maaleilla. Muutamia kertoja ottanut päähän, kun maalannut autoa ja värimassan kuivuttua onkin tullut hämähäkinseittiä. Tästäkin selviää pienellä kikkailulla, ettei tarvi koko maalausta ottaa uusiksi. Maalarille kannattaa mainita asiasta, jos on käyttänyt kyseenalaisia maaleja. Noihan saa peitettyä esim. eriste pohjamaalilla, jos pohjille ei tarviii enää tehdä ennen maalausta mitään.

Comment

• Joo en rupee millään paukuilla pelaan löytyy pienehkö kompura ja ruisku missä vuotaa säiliön kansi mut onneks ei ne paljoa maksa jos ostais uuden.

Ja niinkuin olen sanonut niin mielummin maalauttaisin kaverilla pientä korvausta vastaan.
                          Mut en murehdi sitä asiaa vielä enemmänkin mielessä noi helmat et minkäs laista sitä sit suunnittelisi =)

Comment

• Mukava seurata siinä mielessä tätä "rojektia" kun kaikki arvostelee ja taalat pelissä sen puolesta, että tää kaatuu enennkuin edes kunnolla alkaa. Mutta Erno vaan painaa hymyssä suin :) Positiivinen asenne kunniaan!

Comment

Onko sulla Erno vielä se välijäähy tallessa? Aiotko lyödä kiinni keulille? Ajattelin että jos sen laittaa niin puskuri sen mukaan. Jos aiot piristää autoa niin sillä varmaan saa hyötyä jo ihan hyvin.

Comment

• Ei ole myin sen kaverille kun sillä oli oma haljennu.
                                On mulla senkokeiselle jäähylle tehty kiinnitys paikat jo tohon keulille =)

Mut olen tälläistä katsellu http://www.ebay.co.uk/itm/FMIC-FFRON...item4843a7ea19
                                ja kyllä tohon on haaveina pientä piristystä sit joskus kun ton korin nyt sais tehtyä.

Ei oikein löydy mieluisia vanteita et pääsis levittään ja kaks firmaa ei suostu vastaan viesteihin jotenka en tule niiltä ostamaan mitään. (en viitsi mainita nimiä ettei sit tule mitään jälki toimen piteitä)

Comment

Taitaa olla samanlainen cooleri mikä minulla oli. Voit katsoa minun projektista kuinka "laadukkaan" näköistä kennoa on. :)
                                  Tarjosinhan sinulle jo vanteita. Vai onko se hinta nyt se suurin ongelma? :)

Comment

Eikös näistä ole jeesusteltu jo kyllästymiseen asti että noi ebayn halpiscoolerit on varmaan tosi katu-uskottavan näköisiä mutta ei niistä virittäjälle juuri iloa ole, taitaa olla järkiinsä päinvastoin. Käsittääkseni orkkisjäähyt on kuitenkin aika hyviä.

Comment

Orggisjäähy ei vaan muovipäätyisenä virittäessä oikein vakuuta.

Comment

• No ei ne ebay tavarat varmasti parhaita ole, mutta luulisin 90% virittelijäistä käyttävän kiinakoolerita. Pitkällehän nekin riittää. Loput käyttää oem+ osia :)

Comment

• Ainaki tuningstudio suositteli Motonetin kiinankuuleria, riittää kuulemma aika pitkälle ja on edullinen vaihtoehto.

Comment

• Niin ja tää mun projekti ei ole mikään kisavehje josta haetaan ne pienetkin hepat lähinnä sen takia kiina cooleri koska se on halpa ja hyvän näköinen ja lupaileene tolla coolerilla 450hp =)
                                            Mut olen ihan tyytyväinen jos se toimii vielä siinä 300 hepan tehoilla.

Vanteista sen verran et noi vanteet on hieman yleismalliset enkä oikein tykänny siitä huulesta kun se oli porrastettu et mielummin jotain tämän tyylistä
                                            mut hienommilla puolilla ;) ja oon joutunu käyttään projekti kassasta rahaa tohon lasten huoneeseen.

löyty pari halkeamaa tapetin alta

Comment

• Viime viikolla ajettiin säätöajelua ja 2bar paineella 26ast ulkolämpötilassa, niin eipä noussu logien mukaan 300x600x100 kinukkikennolla imulämmöt yli 30ast, että mun mielestä rahoille saa vastinetta...

Ja cooleri aikas tien pinnassa ja 1/3 puskurin sisällä...

Comment

• Pahoittelut kaikille lukijoille ettei ole projektiin ilmennyt mitään mut ollut vähän muita murheita ja iloja
                                                Bensan suodattimen vaihdoin maanantaina siinä oli projektit mitä on tullu tehtyä =)

Mut tänään klo 16:48 sain pojan 52cm ja 3790g =)

Talvi tulee ja olis torkoitus alkaa taas tekeen autoa.
                                                Tässä vaan meni kaikki uusiks kun ei pätkätyöt oikein kannata työt loppuu sillain et sulle sanotaan vasta aamulla työmaalla et sulta on loppunu työt ja vuokra firma ei lähetä sulle tarvittavia lappuja jolloin kela hylkää kaikki hakemukset kun määräaika on mennyt umpeen ja takautuvasti et voi hakea kun kuukauden takaa.
                                                Jonka johdosta projekti kassa hupeni lähes nolliin mut pohjalta ei voi kuin nousta =)

Tälläisiä tänne päin.

Comment

• Onnea pojan syntymästä!!

Comment

• Onnea täältäkin uudelle perheen jäsenelle ja uusille vanhemmille.

Comment

Onnea pojalle ja projektiin.

Comment

• Sunnuntaina napsahti laturinhihna poikki tien päällä ja tänään vaihdoin hihnan tossa parkkipaikalla =)

On kyllä todella helppo vaihtaa kun ottaa kaks ylintä pulttia irti hihnan kiristäjästä ja löysää alimman niin menee hihna heittämällä paikalle sit kiristetään kiristäjä vasaraa käyttäen ;) ja pultit paikoilleen.

Ja SUUR KIITOS hessulle joka pääsi hinaan audin tien päältä kotio.

Comment

sit kiristetään kiristäjä vasaraa käyttäen
                                                          Mitä helvettiä?

Comment

• Eikös siihen kiristimeen saanu ihan 17mm lenkin kiinni, jolla löysätä kiristintä? Noin se hihna on vielä helpompu vaihtaa ;)

Comment

Ja kannattaa kattoa et hihna kulkee keskellä kiristimen pyörää. Itellä _halkes_ hihna ku kiristimen nivel oli loppu ja hihna kulki enää puoliksi kiristimen pyörällä.

Comment

Working...
                                                              X